Just-a-Lurker
Meubelstuk
- 1.143
- 15/02/22
- 2.662
Weet je een goed hotel in Gent?Dat wordt eens tijd dat ge naar België komt ze
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je een goed hotel in Gent?Dat wordt eens tijd dat ge naar België komt ze
En ik?Ik duim voor jou
Laat me eens diep nadenken is een tijdje geledenWeet je een goed hotel in Gent?
Maar je had niet gezegd dat je aan het afwachten wasEn ik?
Ik wacht elke dag afMaar je had niet gezegd dat je aan het afwachten was
Misschien wat bijverdienen met tippelen...Wie heeft er wat geld voor me? Vorige week vrij geweest en iets te veel gewandeld. Heb nu blaren op mijn voeten en een lege portemonnee.
Dat is wel een idee. Trek ik mijn jarretelles aan en mijn beste netkousen, daar komt vast volk op af. Het gewenste volk weet ik niet, maar een kleinigheidje blijf je houden.Misschien wat bijverdienen met tippelen...
@Luna staat zo voor je neus hoorDat is wel een idee. Trek ik mijn jarretelles aan en mijn beste netkousen, daar komt vast volk op af. Het gewenste volk weet ik niet, maar een kleinigheidje blijf je houden.
Nou ... dat sla ik niet af@Luna staat zo voor je neus hoor
Kun je niet laten opschrijven? Soort omgekeerd voorschot.Wie heeft er wat geld voor me? Vorige week vrij geweest en iets te veel gewandeld. Heb nu blaren op mijn voeten en een lege portemonnee.
Dan kan hij nu niet eten maar later ook niet. Al zijn geld is nu weg en moet geld verdienen. Hij zei wel dat ie het liefste KUT klusjes hadKun je niet laten opschrijven? Soort omgekeerd voorschot.
Awwww. Ik heb wel wat hulp nodig met de schoonmaak bij ons thuis. Je hoeft niet te staan hoor, op je handen en knieën zal het wel lukken.Wie heeft er wat geld voor me? Vorige week vrij geweest en iets te veel gewandeld. Heb nu blaren op mijn voeten en een lege portemonnee.
En een plumeau in mijn achterste zeker? Auw.Awwww. Ik heb wel wat hulp nodig met de schoonmaak bij ons thuis. Je hoeft niet te staan hoor, op je handen en knieën zal het wel lukken.
Dan heb je straks niet alleen blaren op je voeten , maar vanaf je knieen omhoog.Dat is wel een idee. Trek ik mijn jarretelles aan en mijn beste netkousen, daar komt vast volk op af. Het gewenste volk weet ik niet, maar een kleinigheidje blijf je houden.
Of de eerste van wat nieuws....
Elke dag kan je laatste zijn hè.
Maar hopelijk wel een volle beurs. Misschien een lege zak.Dan heb je straks niet alleen blaren op je voeten , maar vanaf je knieen omhoog.
Hoef ik iig geen eten meer te kopen, want al genoeg naar binnen gekregen. Yes! Weer geld bespaard!Niet alleen een volle beurs, maar ook alles wat rijmt op .ond/.ont
Het nadenken?Laat me eens diep nadenken is een tijdje geleden
de rest zijn u zaken nietHet nadenken?