Wandelprogramma deze week

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, gelukkig mag eenieder daar z'n eigen mening over hebben.
Vind zelf dat hij overdrijft, mijn bescheiden mening.
Een menselijk trekje dat al dateert vanuit het StenenTijdperk.Mensen willen graag de mooiste Steen hebben dat geeft aanzien.
Ben je de beste wandelaar die alle nymfen van dit forum bezoek, geeft ontegenzeggenlijk ook veel aanzien.

Van de week niks.. Volgende week ook niet denk..
Zo gauw het 2 dagen goed weer is, bellen ze me plat..
Schuurtje zus, schilderwerk zo, toch maar die veranda..
Beter knaken pakken en werk binnenhalen, deels uitbesteden.. Moet nog een kasteel in het bos voegen uithakken, stralen en opnieuw voegen.. Blanco cheque zo'n beetje gehad
Dus niet met mijn 'gun' denken.. Maar de grijze massa
Helaas geen tijd voor de dames..

Deze maand nog niks gedaan ivm financiën. De laatste keer was 24 februari, dus minder dan een maand geleden (in acht nemend dat februari een paar dagen mist), dus eigenlijk niet heel lang. En toch voelt het al als een eeuwigheid! 😅

Maandag en dinsdag vrij geweest.

Afgelopen woensdag weer eens ouderwets overal spierpijn, alhoewel ik het vermoeden heb dat er ook een ontsteking in mijn schouder zit 🤔
En dat door 7 reserveringen, waarvan 3 stuks non stop achter elkaar ( 3.5u totaal ) en 's middags had ik al 2.5 uur non stop achter de rug. En dat zonder drugs of redbull 😄 Om 23u thuis, als een dood vogeltje op de bank hangen totdat het bedtijd is.

Dat was mijn woensdag...

Donderdag was het iets rustiger, maar toch weer al die tijd op je knieën. Die doen behoorlijk zeer na 2 dagen urenlang op je knieën zitten.

Vrijdag een soort v vrij..

Zaterdag naar een grote beurs met geld smijten en dan een verjaardag vieren. Zondag vrij. Maandag vrij.
Dinsdag naar de masseuse zonder happy end.

En dan is het weer tijd om naar Haarlem af te reizen..

Grote beurs met geld smijten, dat klinkt goed. @JokePrive
Houd je van spullen, of waar moet ik aan denken.??
De 18 jarige met tepelpiercing bleek een faker , was gelukkig maar half uur rijden en heb naderhand genoten van de stilte van de nacht met whiskey en een goed sigaar.vanavond dan maar naar een goede bekende Oekraiense dame, is ook weer terug uit Kiew, hoor ik gelijk hoe het daar is uit de eerste hand.
Volg week wil ik naar Climax in Balen Belgie.
Nooit eerder geweest, wordt vervolgd.

" you win some, you loose some"

Het is een grote
Grote beurs met geld smijten, dat klinkt goed. @JokePrive
Houd je van spullen, of waar moet ik aan denken.??

Ik ben een verzamelaar van bepaalde items, een paar wandelaars op dit forum weten ongeveer wat. Niet alles hebben ze gezien, want er staat en hangt ook t een en ander in mijn huiskamer ( waar niemand komt ). Dus ga morgen naar een soort v verzamelaarsbeurs 🥰 en dat kost vaak wel wat. Dat is nou mijn hobby en ik gebruik jullie om dat te kunnen financieren 😁 ( niet echt jullie, maar wel anderen 😏 ).

Het is een grote

Ik ben een verzamelaar van bepaalde items, een paar wandelaars op dit forum weten ongeveer wat. Niet alles hebben ze gezien, want er staat en hangt ook t een en ander in mijn huiskamer ( waar niemand komt ). Dus ga morgen naar een soort v verzamelaarsbeurs 🥰 en dat kost vaak wel wat. Dat is nou mijn hobby en ik gebruik jullie om dat te kunnen financieren 😁 ( niet echt jullie, maar wel anderen 😏 ).
Ken het gevoel Joke, heb ook een bepaalde hobby, verzamelaars bug en is ook meestal dure aanwinst als er eentje bij komt.

@JokePrive Oeh, nou word ik wel erg nieuwsgierig naar wat dan, maar om nou alleen daarvoor langs te komen 😁

Maar herkenbaar dat verzamelen best wat geld kan kosten, zoals elke hobby 😉

Je mag altijd komen kijken hoor! En als je er dan toch bent 🙃.. kan je helpen met de financiering 😁

En idd kan een verzamelhobby best duur zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan