Toch wat financiële ruimte gevonden aan het eind van de maand en gister een dagje Den Haag gedaan met een bezoek aan Diane's Secret en Maison Monty.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVanmiddag heb ik een uurtje geboekt bij een schat van een vrouw met een prachtig slank lijf. Hoop dat het een moraalboost zal zijn, kan ik goed gebruiken nu .
Lekker actief, man! Zou ik ook wel willen, maar dan kom ik aan het einde van de maand geld tekort. Ach, met een of twee keer per maand blijft het ook exclusief.Veel plezier! Gister de week gestart met de gangbang bij Climax te Balen( 2 x alweer) En via SKW terug naar huis, waar ik ook weer verrassende dingen meemaakte en ook weer een leuke dame.
Woensdag cardate Tilburg met NL meid die ik al jaartje ken. Blond en groot.
Dan eind van de week een nieuw contact, zal op hotel moeten in Gent, dame heeft een eigen bedrijf heeft ze gezegd. Foto zijn alvast veelbelovend.
Fantastisch dat zulke lieve dames ons mannen even een boost geven en ons goed kunnen laten voelen. Precies, meer dan een gevoel van DVP is ideaal.Vanmiddag heb ik een uurtje geboekt bij een schat van een vrouw met een prachtig slank lijf. Hoop dat het een moraalboost zal zijn, kan ik goed gebruiken nu .
En ze was geweldig. Beter nog dan de vorige keren.Vanmiddag heb ik een uurtje geboekt bij een schat van een vrouw met een prachtig slank lijf. Hoop dat het een moraalboost zal zijn, kan ik goed gebruiken nu .
Toppertje 1??Deze donderdag nog eens naar mijn toppertje die mij zoveel meer geeft dan het gevoel van dvp
Gewoon mijn toppertje sorry noem geen namenToppertje 1??
Of toppertje 2???
Of wellicht toch toppertje 3???
Vermoedelijk gemakkelijker om haar bij naam te noemen?
Is het voor ons tenminste ook duidelijk welke GFE je dit keer bedoelt?
Gewoon mijn toppertje sorry noem geen namen
Ja ik ben lyrisch over 2 toppertjes
Tja......., gezien je reacties/reviews heb je legio toppertjes/GFE's met hoofdletters waar je lyrisch over lijkt te zijn.
Beetje wazig dat je er nu zo vaag over doet.
Maakt niet uit verder, hef fun. donderdag.
Je hebt BelTop en Nedtop . Hoe simpel kan t leven zijn als je gelukkig bent.Ja ik ben lyrisch over 2 toppertjes
Idd meer moet dat niet zijn per maand. Een date met mijn Bel Top en een date met mijn Ned top het leven kan soms zo geweldig zijn. Het zit hem in de kleine zaken soms!Je hebt BelTop en Nedtop . Hoe simpel kan t leven zijn als je gelukkig bent.
^ Dit. Liever even niets en "alles" spenderen aan uw toppertje. Ik heb de mijne nu ondertussen ook gevonden (niet goedkoop but sooo worth it)De komende vijf weken niks , alles aan het sparen voor een toppertje .Kwaliteit boven kwantiteit.
Morgen voor het eerst van mijn leven een lesbische trio met 2 dames
Ben heel benieuwd.
Iemand nog tips?
Of veel kwantiteit bij dat toppertje?De komende vijf weken niks , alles aan het sparen voor een toppertje .Kwaliteit boven kwantiteit.
Ik ben iemand met een eenvoudige smaak , ik houd wel van kwantiteit.Of veel kwantiteit bij dat toppertje?
snap ik zeker. Voor elk wat wils. Ik dacht een lange tijd ook zo. Persoonlijk boeit me verschillende dames niks meer. Heb thuis eentje zitten. En dan max 1 waar ik toffe momenten mee beleef. Prachtig zoIk ben iemand met een eenvoudige smaak , ik houd wel van kwantiteit.
Liever All you can eat dan 5 ***** zeg maar.
Maar als ik over nadenk wordt kwantiteit
vanzelf ook wel een kwaliteit voor mij .
Geniet van veel voor weinig , plat gezegd!
Ben heel benieuwd naar deze Lisa...heb je een link aub?^ Dit. Liever even niets en "alles" spenderen aan uw toppertje. Ik heb de mijne nu ondertussen ook gevonden (niet goedkoop but sooo worth it)
Al moet ik wel is een afspraakje maken bij Lisa en zien hoe dat gaat
Niets leukers dan dat laat het over je heen komen. De dames weten heus wel wat ze doen. Genieten, genieten en nog eens genieten als je het mij vraagtMorgen voor het eerst van mijn leven een lesbische trio met 2 dames
Ben heel benieuwd.
Iemand nog tips?
Bij dit toppertje zou ik dan eerder zeggen veel kwaliteit in de kwantiteit. In bovenstaand is het een beetje dubbel op hè.Of veel kwantiteit bij dat toppertje?
Toeval of niet , maar ik denk dat ze juist onder jouw vorig bericht komt te reageren. Daar heb je onmiddellijk jouw door klik link.Ben heel benieuwd naar deze Lisa...heb je een link aub?