Girlsaanbidder
Stamgast
Ik knap af als er in de advertentie staat tong zoenen en als je er naar toe gaat ze het niet doen ( gister 2x meegemaakt ) en dan ben ik daar in mijn hoofd mee bezig en lukt er niks meer
om dat ik dat juist geil vind

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is het nu net! Niet teveel de focus op één ding. Ga naar de dames met een open geest!Ik knap af als er in de advertentie staat tong zoenen en als je er naar toe gaat ze het niet doen ( gister 2x meegemaakt ) en dan ben ik daar in mijn hoofd mee bezig en lukt er niks meerom dat ik dat juist geil vind
Zeker mee eens, maar als tongzoenen niet kan, dan is dat wel een behoorlijke teleurstelling. Het voelt dan allemaal een stuk afstandelijker. Gelukkig doen de meeste dames het wel die ik zie, maar toch.Dat is het nu net! Niet teveel de focus op één ding. Ga naar de dames met een open geest!
En... zeker niet 'in je hoofd bezig zijn'! Is een echte 'mood-killer'!
Go with the flow. Zoek haar lekkere plekjes. Have fun! Sex kan zo leuk zijn... als je gewoon je 'lusten & driften' de vrije loop laat!
Lekker is het wel! Zeker weten!Zeker mee eens, maar als tongzoenen niet kan, dan is dat wel een behoorlijke teleurstelling. Het voelt dan allemaal een stuk afstandelijker. Gelukkig doen de meeste dames het wel die ik zie, maar toch.
Domper is dat, hè? Tongen windt mij altijd zo op dat ik er extra snel door klaarkom.Ik knap af als er in de advertentie staat tong zoenen en als je er naar toe gaat ze het niet doen ( gister 2x meegemaakt ) en dan ben ik daar in mijn hoofd mee bezig en lukt er niks meerom dat ik dat juist geil vind
Dan zou ik het net niet doen!Domper is dat, hè? Tongen windt mij altijd zo op dat ik er extra snel door klaarkom.
Idem dito. Onlangs nog meegemaakt dat mijn soldaatje volledig in staking ging wegens te weinig opwinding, te weinig medewerking.... Ik vroeg om mij stevig diep te tongzoenen. Dat deed ze en amper een minuut later kwam ik al heftig klaar!Domper is dat, hè? Tongen windt mij altijd zo op dat ik er extra snel door klaarkom.
Ik kan af en toe die knop niet vindenDat is het nu net! Niet teveel de focus op één ding. Ga naar de dames met een open geest!
En... zeker niet 'in je hoofd bezig zijn'! Is een echte 'mood-killer'!
Go with the flow. Zoek haar lekkere plekjes. Have fun! Sex kan zo leuk zijn... als je gewoon je 'lusten & driften' de vrije loop laat!
Dat is interessant: een slimme onderhandelingstactiek!Of je kunt haar expliciet via de app erom vragen. En dan nogmaals voordat je de beurs moet trekken.
Geld voor alle opties die op haar menukaart staan.
Maar de meesten zullen dan waarschijnlijk toch geen nee kunnen zeggen als het feestje niet doorgaat?
Voorbeeldje: ik kwam aan na bovenstaande methode, toen konden plots bepaalde zaken niet. Ik liet haar het app verkeer zien en toen kreeg ik groen licht.een slimme onderhandelingstactiek!