Waar knap jij op af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik knap af als er in de advertentie staat tong zoenen en als je er naar toe gaat ze het niet doen ( gister 2x meegemaakt ) en dan ben ik daar in mijn hoofd mee bezig en lukt er niks meer 😌om dat ik dat juist geil vind
Dat is het nu net! Niet teveel de focus op één ding. Ga naar de dames met een open geest!

En... zeker niet 'in je hoofd bezig zijn'! Is een echte 'mood-killer'!
Go with the flow. Zoek haar lekkere plekjes. Have fun! Sex kan zo leuk zijn... als je gewoon je 'lusten & driften' de vrije loop laat!

Dat is het nu net! Niet teveel de focus op één ding. Ga naar de dames met een open geest!

Go with the flow. Zoek haar lekkere plekjes. Have fun! Sex kan zo leuk zijn... als je gewoon je 'lusten & driften' de vrije loop laat!
Zeker mee eens, maar als tongzoenen niet kan, dan is dat wel een behoorlijke teleurstelling. Het voelt dan allemaal een stuk afstandelijker. Gelukkig doen de meeste dames het wel die ik zie, maar toch.

Ik knap af als er in de advertentie staat tong zoenen en als je er naar toe gaat ze het niet doen ( gister 2x meegemaakt ) en dan ben ik daar in mijn hoofd mee bezig en lukt er niks meer 😌om dat ik dat juist geil vind
Domper is dat, hè? Tongen windt mij altijd zo op dat ik er extra snel door klaarkom.

Domper is dat, hè? Tongen windt mij altijd zo op dat ik er extra snel door klaarkom.
Idem dito. Onlangs nog meegemaakt dat mijn soldaatje volledig in staking ging wegens te weinig opwinding, te weinig medewerking.... Ik vroeg om mij stevig diep te tongzoenen. Dat deed ze en amper een minuut later kwam ik al heftig klaar!

Ik kan af en toe die knop niet vinden 🤷maar het is indd zo zoals je zegt niet te veel de ken en uitgerust gaan 😊

Dat is interessant: een slimme onderhandelingstactiek!
Bij de dames die ik laat komen werkt dat niet echt zo, hoor. Die bepalen zelf wat ze wel of niet doen, geld maakt daar meestal weinig verschil in, haha. Maar goed, ik heb in de praktijk eigenlijk nooit gedoe gehad met tongzoenen. Misschien ook omdat ik een fris gebit heb en niet rook. Dat helpt echt enorm.

Afknappen op een dame is me nog nooit overkomen. Wel regelmatig gehad dat het uiterlijk anders was dan ik me had voorgesteld. Dan moet ik even vijf minuutjes in m'n hoofd schakelen: "oké, ze ziet er anders uit dan in m'n fantasie." En daarna is het ook weer prima, feest kan gewoon beginnen!

Of je kunt haar expliciet via de app erom vragen. En dan nogmaals voordat je de beurs moet trekken.
Geld voor alle opties die op haar menukaart staan.
Maar de meesten zullen dan waarschijnlijk toch geen nee kunnen zeggen als het feestje niet doorgaat?
Voor zover ze zich al tijdens die berichtenuitwisseling daar op vastlegt.
Een aantal dames dekt zich op voorhand in door te schrijven "indien er een klik is".

Terug
Bovenaan Onderaan