Waar knap jij op af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hygiëne vind ik erg belangrijk, en roken is voor mij een echte afknapper. Daarnaast beschouw ik tongzoenen als een heel intieme bezigheid, iets wat ik graag doe. Als een dame dat niet doet, vind ik dat echt jammer. Een ander punt dat ik minder aantrekkelijk vind, is een gebrek aan intelligentie. Het is teleurstellend wanneer je een gesprek probeert te voeren, maar merkt dat er geen diepgang of inhoud in zit.
 
.... Een ander punt dat ik minder aantrekkelijk vind, is een gebrek aan intelligentie. Het is teleurstellend wanneer je een gesprek probeert te voeren, maar merkt dat er geen diepgang of inhoud in zit.

Bij diepgang bij een DVP stel ik me wel iets anders voor dan een goed gesprek. Ik ga op te neuken of om gepijpt te worden. Trouwens bij dat dat laatste kan ze best niet eens praten.
Ik knap enkel af op te curvy, te grote borsten, hygiëne en een te hoge prijs.
 
Bij diepgang bij een DVP stel ik me wel iets anders voor dan een goed gesprek. Ik ga op te neuken of om gepijpt te worden. Trouwens bij dat dat laatste kan ze best niet eens praten.
Ik knap enkel af op te curvy, te grote borsten, hygiëne en een te hoge prijs.
Ik heb meestal langere afspraakjes, 2 uur of meer, dan is een goed gesprek kunnen volgen wel zo fijn. Ik kan best lang neuken, maar 2 uur is ook voor mij een uitdaging. ;)
 
Voor mij is een ongeïnteresseerde dame een enorme afknapper. Een ontspannen date met een gezellige dame is zoveel fijner.

Net als fake borsten. Daar heb ik ook niets mee. Ik ben dan ook een fan van kleine tietjes, mag zelfs een a cupje zijn.
Had een keer een date met een dame die een volle b cup had.
Haar borsten waren zo hard en je zag de lidtekens zelfs. Toch hield ze stug vol dat haar borsten naturel waren.

Een niet kloppende advertentie is ook een no-go.
 
Niet goed kunnen communiceren met de dame omdat zij de Nederlandse of Engelse taal niet machtig is staat bij mij met stip op nummer één. Op de voet gevolg door slechte hygiëne en een ongeïnteresseerde houding.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.743
Berichten
810.421
Leden
33.695
Nieuwste lid
Matthijs1
Terug
Bovenaan Onderaan