Waar knap jij op af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrouwen die geen respect hebben voor mannen
Als ik hier op GRw de vele bijdragen van de mannen lees, dan denk dat het omgekeerde wel veel vaker zal voorkomen. Dat het respect van heel wat mannen naar de vrouwen toe wel heel laag ligt. En dat is wat ik ook regelmatig hoor van onze dames.
Mocht ik op elke onrespectvolle bijdrage op GRW moeten reageren, dan zou ik daar meer dan een volle dagtaak aan hebben.
 
Ik ben altijd netjes tegen dames en ook tijdens mezelf voorstellen. Merk dat het voor beide het beste werkt.
Bij mijn eerste bezoek aan een dame van plezier dacht ik een de foto's een mooie dame van rond de 40 te ontmoeten. echter bij aankomst bleek het een drugsverslaafde vrouw te zijn die te vies voor woorden was en kwa uiterlijk een totale afknapper was. Achteraf wel van geleerd.

Helaas adverteert deze vrouw nog steeds via sexjobs.
Date was ongeveer 9 jaar geleden en vrouw adverteerde toen ook al met dezelfde oude foto's
 
Laatst bewerkt:
Ik ben altijd netjes tegen dames en ook tijdens mezelf voorstellen. Merk dat het voor beide het beste werkt.
Bij mijn eerste bezoek aan een dame van plezier dacht ik een de foto's een mooie dame van rond de 40 te ontmoeten. echter bij aankomst bleek het een drugsverslaafde vrouw te zijn die te vies voor woorden was en kwa uiterlijk een totale afknapper was. Achteraf wel van geleerd.

Helaas adverteert deze vrouw nog steeds via sexjobs.
Date was ongeveer 9 jaar geleden en vrouw adverteerde toen ook al met dezelfde oude foto's
Daar dient dit forum dus voor!
Waarschuw de anderen... en post een waarschuwing of recensie!
 
Misschien is het hier al genoemd. Hierbij een kort lijstje mbt raamprostitutie.

* DVP die zich niet wast na de daad.
* onhygiënische werkkamer (Natte vloer en natte papierrollen).
* nare luchtjes in de werkkamer.
* vervelende lichaamsgeur bij madame zelf.
* Dvp die op de raam tikt om je naar binnen te lokken. "Hey baby come inside"
* dvp die aan het raam vriendelijk lacht maar zodra je binnen bent, heeft ze een hele negatieve vibe.
* dvp die je regelmatig bezoekt gaat mjj opeens weigeren omdat ik de overbuurvrouw bezocht.

Enzovoorts.
Helemaalmee eens en ook storend een pooiertje voor de deur.
 
Van horen zeggen denk ik 🤷🏽‍♂️
Ben geboren en getogen op de Wallen in Amsterdam dan krijg je daar wel een neusje voor , tegenwoordig is dat wel anders omdat de huidige raamexplotanten daar wel opletten om geen problemen met de gemeente te krijgen en omdat de meeste vrouwen uit het buitenland komen waar dat ook al bekend is.
 
Een tijdje terug had ik een leuke date. Het enige minpunt was dat ze de date 20 min verlaterd had. ( klant tussen genomen ofz idk). Dat was wel al wat een afknapper. Maar de date was het wachten wel waard.

De echte afknapper voor mij was dat ze liet doorschijnen dat ik bij de volgende date gratis extra kreeg. Dit vond ik een echte afknapper omdat ik vond dat het overbodig was. Ja ze had ze had het wel wat upgefucked maar uiteindelijk was het het wachten waard. En kwam het eerder zielig over waar door ik mij er ongemakkelijk bij begon te voelen. Daarom ben ik ook niet terug gegaan.
 
AL tig jaar teveel geld voor tekorte slechte service, heeft amper iets met goede prostitutie te maken ook nog vaak op kleine kutkamertjes en bedden en hoge parkeerkosten. Weg ermee.
Vroeger ging ik graag eens naar de wallen. Maar vandaag is Antwerpen de betere buurt. Over afknappen gesproken. Daar moet je idd al lang niet meer zijn voor geile sex...
 
20 jaar geleden was de wallen nog wel leuk. Tegenwoordig 2024 is alles daar overpriced. Volksstammen toeristen die de sfeer verzieken🤮🤮De dames bieden weinig service, en je betaalt de hoofdprijs.
Voor betere service en betere seks moet je naar de Ruysdaelkade of het Singel gebied.
 
20 jaar geleden was de wallen nog wel leuk. Tegenwoordig 2024 is alles daar overpriced. Volksstammen toeristen die de sfeer verzieken🤮🤮De dames bieden weinig service, en je betaalt de hoofdprijs.
Voor betere service en betere seks moet je naar de Ruysdaelkade of het Singel gebied.
Waar het dan ook stuk duurder is dus voor kwaliteit moet je meer geld neerleggen dus blijft het een loterij soms 🤔
 
Grootste afknapper voor mij is als de dame naar sigarettenrook stinkt. Stank komt dan niet alleen uit haar mond (zoenen is dan niet lekker, terwijl ik van een heerlijke tongzoen extra geil word), maar zit ook in haar kleren. Voortaan vraag ik het vooraf. Een andere afknapper is als je niks bij haar mag doen en als ze zonder opbouw meteen aan mijn (slappe) pik begint te sjorren.
 
Ben geboren en getogen op de Wallen in Amsterdam dan krijg je daar wel een neusje voor , tegenwoordig is dat wel anders omdat de huidige raamexplotanten daar wel opletten om geen problemen met de gemeente te krijgen en omdat de meeste vrouwen uit het buitenland komen waar dat ook al bekend is.
Nu moet Antwerpen dat voorbeeld nog volgen?
Voor zover ik begrijp uit de verhalen hier, lopen daar nog wat van die opgeschoten figuurtjes rond.
 
STOP!. Genoeg!
Ik kan er niet meer tegen.
Elke keer als ik de update van dit 'draadje' zie knap ik daar OP af.

Grrr, ik hou me al heeeeeeeeel lang in, want elke keer zie ik weer die taalfout voorbij komen.
'Waar knap jij van af?'

Het moet zijn:
Waar knap jij van op?
Waar knap jij op af?

🙏🙏🙏🙏
@admin verlos me hiervan. TS is er niet meer om het aan te passen.
En anders zal ik dit 'draadje' misschien wel niet meer kunnen volgen en dan kan ik me niet meer verbazen met 'oh?' en ah!' over de diverse reacties van iedereen.

😉😂

//Edit mod: done! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn uiteraard heel wat dingen waar ik op kan afknappen (bij een erotische massage), maar een aantal die ik regelmatig en/of recentelijk ervaren heb zijn de volgende:
- Een dame die haar bikini en/of slip aanhoudt tijdens de massage!
- Een dame die haar lichaam zo positioneert dat ik haar niet of nauwelijks kan aanraken
- Een dame die herhaaldelijk wegkijkt op het moment dat ze met haar hoofd in de buurt van die van mij komt of tijdens de handjob
- Een eentonige handjob zonder opbouw (lees in hoog tempo lopen sjorren)
 
STOP!. Genoeg!
Ik kan er niet meer tegen.
Elke keer als ik de update van dit 'draadje' zie knap ik daar OP af.

Grrr, ik hou me al heeeeeeeeel lang in, want elke keer zie ik weer die taalfout voorbij komen.
'Waar knap jij van af?'

Het moet zijn:
Waar knap jij van op?
Waar knap jij op af?

🙏🙏🙏🙏
@admin verlos me hiervan. TS is er niet meer om het aan te passen.
En anders zal ik dit 'draadje' misschien wel niet meer kunnen volgen en dan kan ik me niet meer verbazen met 'oh?' en ah!' over de diverse reacties van iedereen.

😉😂

//Edit mod: done! ;)

Haha, dank je @admin 👌
 
- steeds van me wegkijken
- met twee handen tussen haar benen het condoom vasthouden onder het neuken omdat ze bang is dat het afglijdt
- niet met haar mogen (tong)zoenen
- niet op haar wangen mogen zoenen, omdat ze zich dan weer moet opmaken
- haar niet mogen beffen
Vind dat er een wet moet komen dat er altijd gebeft en geboft mag worden als de klant dat wil.
 
- Als ze binnen 2 seconden helemaal naakt is. Beetje lingerie en teasen bouwt de spanning ook op.

- de lokatie, een eerste bezoek vis ik graag eerst naar het adres, dan streetview'en, voordat ik definitief een afspraak maak. Een shady adres is een afknapper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan