skinny lover
Stamgast
die kosten NOG meerMss tijd om vriendin te vinden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendie kosten NOG meerMss tijd om vriendin te vinden?
In dit geval zie ik geen andere optie: enkel klooster voor mannendie kosten NOG meer
️Help effe. Feijenoord? Wat is dat?
Je kunt toch wel iets verzinnen zeker zou dat jouw vrouw er niet achter komt een stikim weet die vrouwen het toch dat je het op ander zoektParfum idd zwaar onprofessioneel! Daardoor kan een wandelaar in de problemen komen, in geval hij een relatie heeft.
Dat kan wel zijn, maar als iemand vind dat hij een grote lul heeft dan hoef ik dat ook niet te zien.Gelukkig zijn we zover gekomen dat tattoos in onze maatschappij genormaliseerd zijn.
Eerlijk gezegd hebben de meerderheid van de mensen in mijn omgeving minstens 1 tattoo.
En moest de politie mensen met tattoos niet aanvaarden dan zou er niet veel blauw meer op straat lopen, en ze vinden nu al geen volk genoeg…
Tattoos: voor mij een vorm van zelf expressie die belangrijk is om jezelf als persoon uniek te maken.
Net als de kledij die je draagt, je haarstijl/kleur, juwelen,… is het gewoon een vorm van jezelf als persoon te definiëren.
Tattoos komen dan ook in elke cultuur voor en waren er al sinds de ijstijd.
Helemaal niets marginaals of crimineel of ordinair aan.
Klopt helemaal.
Ik denk dat het ook extra gehyped wordt door al die celebs (vooral voetballers).
Bijna een basisregel: nooit de naam van je geliefde in je laten prikken.. Of net zo erg, een tattoo hebben die maar 'beperkt geldig is of roduit ongewild onjuist is'.
- De naam van een geliefde die nu een ongeliefde ex is.
Feijenoord is een wijk in RotterdamHelp effe. Feijenoord? Wat is dat?
Dat kan ik helaas niet goed rekenen
Tatoeages vind ik verschrikkelijk bij een vrouw
Ik heb nooit gesnapt wat daar nu zo belangrijk aan is: uniek zijn. Maar blijkbaar maken mensen zich desnoods zelfs lelijker om toch maar uniek te zijn. Of om juist bij een groep te horen. Ik begrijp dat niet en vind dat een afknapper. Als je echter een tattoo zet omdat het voor jezelf een belangrijke betekenis heeft of omdat je het zelf gewoon mooi vindt, dan vind ik het juist knap.Tattoos: voor mij een vorm van zelf expressie die belangrijk is om jezelf als persoon uniek te maken.
Net als de kledij die je draagt, je haarstijl/kleur, juwelen,… is het gewoon een vorm van jezelf als persoon te definiëren.
Da's geen jaloezie, da's inkomstenderving voor hen. Ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Was meteen ook de laatste keer dat ik haar bezocht. Het moet niet gekker worden; dan mag ik zeker ook 'jaloers' zijn omdat zij met andere mannen naar de kamer gaat...?Er zijn al veel afknappers genoemd. Mijn meest recente afknapper is dat een dame die je vaak bezoekt in een privéhuis jaloers is wanneer je een andere dame in hetzelfde privéhuis bezoekt.
Ik ben er ook geen fan van maar bij een DVP storen ze me niet.Tatoeages vind ik verschrikkelijk bij een vrouw
Als je dan alles even opschrijft kan dit topic worden geslotenEn zo kan ik nog wel even doorgaan...
- andere dame die de deur openmaakt dan verwacht
- geen verzorgd of ongezond uiterlijk
- onder invloed zijn van teveel alcohol of drugs en daardoor vreemd gedrag vertonen
- geen hartelijk welkom in de vorm van een tz of knuffel bij binnenkomst maar gelijk doorlopen naar de kamer en geld opeisen
- luidruchtige of té aanwezige huisgenoten
- luide muziek
- geen douchemogelijkheden/schone handdoeken/douchegel/mondwater
- matras op de vloer
- tl verlichting
- gore luchtjes en/of natte vlekken op haar, op het bed, vloer, etcetera
- afgesproken diensten opeens ontwijken nadat je netjes hebt betaald, upselling, fooi/cadeautjes vragen
- arrogante/bazige/dominante/kille/psychopathische/jaloerse/obsessieve/bezitterige/afwerk houding
Haha ik zou zo iets juist wel grappig vinden. Zeker als het een beetje kwaliteit spul is. Zolang het maar niet de hele date aan hoeft te blijven.dames in de kerstperiode met hun kerstmutsen en kertpakjes
Nu... Kyara in 'kerslingerie'... was alvast érg geslaagd!Haha ik zou zo iets juist wel grappig vinden. Zeker als het een beetje kwaliteit spul is. Zolang het maar niet de hele date aan hoeft te blijven.