Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen poep is best ok.Als je met je met je handen haar billen verkent en er poep aan je handen zit......is me overkomen
Deze dingen zijn allemaal niet wenselijk inderdaad, met als toevoeging dat ik liever ook niet een andere dame in het huis hoor rond scharrelen. Daarom vind ik het wel fijn als ze, wat vaak gebeurt, wat muziek in de kamer op zetten.Als er een man in de woning aanwezig is.
Dat de vrouw stinkt.
Vies ongezellig huis.
Vies bed.
Vragen om meer geld.
Vies onderbroekje aan
De deur openmaken en dan gekleed zijn in een vette gore ochtendjas...met daaronder roze crocs slippers waar een grote teen uitsteekt met een vette kalknagel erop
En nu de vraag: wat heb je gedaan?Als je denkt dat je een vrouw in de auto binnen laat en "ze" haalt haar piemel er plotseling uit….
Is me (heeeeeeeel) lang geleden overkomen…
Daarom is het een gemis dat het niet standaard bij een advertentie vermeld staat.Piercings op de cruciale plekken die niet in het profiel vermeld stonden. Ik ben er niet zo van.
Het enige dat ontbreekt in dit verhaal zijn de krulspelden.De deur openmaken en dan gekleed zijn in een vette gore ochtendjas...met daaronder roze crocs slippers waar een grote teen uitsteekt met een vette kalknagel erop
Als ze dan op het kamp ontvangt is het plaatje dan helemaal compleet voor je?Ik heb gelukkig veel van de hierboven beschreven dingen nog niet meegemaakt.
Ik knap met name af op ongeïnteresseerdheid en automatische piloot werk.
Sommige dingen die hier benoemd worden vind ik stiekem wel geil.
Een dame in een joggingbroek en een baggy t-shirt met adidas slippers
Mag ook heel veel tatoeages hebben.
Misschien ben ik diep van binnen gewoon een enorme tokkie
Yes, liefst in een woonwagenAls ze dan op het kamp ontvangt is het plaatje dan helemaal compleet voor je?
Dat is nu net iets waar ik op afknap. Mijn motto i.v.m. tattoo's is "Ik kruip niet in bed met een inktpot."...........................
Mag ook heel veel tatoeages hebben.
......................
Als ze dan op het kamp ontvangt is het plaatje dan helemaal compleet voor je?
Die kans lijkt me uiterst gering.Yes, liefst in een woonwagen
Dan maar een Vlammetje tostiWe kunnen dus vaststellen dat een tosti zonder kaas beter is?
Of tenenkaas zonder tenenWe kunnen dus vaststellen dat een tosti zonder kaas beter is?