Er zit al iets verkeerd als je dat moet zeggen. En meestal zal dat de sfeer niet bevorderen.Tsja! Nogal duidelijk...
Vanaf het begin ze je: 'leg die telefoon weg'!
Denk niet dat het nog een vijf sterren bezoek kan worden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zit al iets verkeerd als je dat moet zeggen. En meestal zal dat de sfeer niet bevorderen.Tsja! Nogal duidelijk...
Vanaf het begin ze je: 'leg die telefoon weg'!
En... dan rapporteer je dat meteen in een recensie!Er zit al iets verkeerd als je dat moet zeggen. En meestal zal dat de sfeer niet bevorderen.
Denk niet dat het nog een vijf sterren bezoek kan worden.
Niet veel beter dan de meeste scholieren.En voor we aan het vervolg konden beginnen moest ze natuurlijk eerst haar gsm opzij leggen. En laat dat nu juist hetgeen zijn dat ze tegenwoordig niet meer kunnen.
DVP's die almaar meer en meer op hun gsm bezig zijn i.p.v. met hun klant bezig te zijn. Bij het minste zien ze tegenwoordig de noodzaak om dat godverdomde kaske ter hand te nemen en wat te zitten rommelen op dat rotding. Erg bevorderlijk voor de sfeer is dat alles behalve. Wat ze daarop allemaal te doen hebben, geen idee. Maar ik betaal bijvoorbeeld voor een uurtje en als je het allemaal bij elkaar telt ben ik wel dat uurtje binnen geweest, maar heb uiteindelijk maar een half uurtje (of minder) aandacht gekregen.
Het is me bij een vrouw die me lekker gepijpt had nog voorgevallen: mijn zaad was nog maar amper verschoten, de laatste druppel was nog op weg naar buiten of madam zat alweer op haar gsm bezig. En voor we aan het vervolg konden beginnen moest ze natuurlijk eerst haar gsm opzij leggen. En laat dat nu juist hetgene zijn dat ze tegenwoordig niet meer kunnen.
.......als je hier leest dat mannen meteen antwoord verwachten als ze een dame appen en als dat niet gebeurd steen en been klagen dames niet snel genoeg reageren.
En... als ze je 'weken of zelfs maanden' negeert... zou de boodschap toch ook wel duidelijk moeten zijn... zou ik zeggen...Even serieus, heb jij een voorbeeld van een wandelaar die klaagt omdat een dame niet onmiddellijk reageert? Ben ik nog niet tegengekomen. Dat zou inderdaad nogal dom zijn van zo'n wandelaar.
Wat ik hier op het forum zie is mensen die dagen of weken of soms zelfs maanden proberen een DvP te contacten. Dat is van een heel andere orde. Iedere nadenkende wandelaar zal begrijpen dat een DvP soms even bezet is, net zoals iedere nadenkende DvP niet zomaar met haar telefoon aan de slag gaat eens een date.
Nou nee, dan zie ik 2 mogelijkheden, ofwel de dame mijdt die specifieke klant, ofwel de dame heeft een nalatige administratie. Genoeg anekdotes op dit forum van mannen die na maanden tevergeefs proberen alsnog hun dame succesvol te pakken krijgen.En... als ze je 'weken of zelfs maanden' negeert... zou de boodschap toch ook wel duidelijk moeten zijn... zou ik zeggen...
appjes van een uur oud krijg je in de regel geen reactie meer opNou nee, dan zie ik 2 mogelijkheden, ofwel de dame mijdt die specifieke klant, ofwel de dame heeft een nalatige administratie. Genoeg anekdotes op dit forum van mannen die na maanden tevergeefs proberen alsnog hun dame succesvol te pakken krijgen.
In jou wereld misschien!appjes van een uur oud krijg je in de regel geen reactie meer op
je moet net geluk hebben dat de dame net iemand buitengetrapt heeft..
Ik denk dat de meesten toch niet zo lang vooruit plannen.In jou wereld misschien!
Maar... ik beslis dan ook niet 'last minute'... maar plan dagen vooruit...
En... dan krijg je wel degelijk antwoord hoor! En dat hoeft zeker niet binnen het uur!
heeft weinig nut ,als de dame na 4 dagen weer foetsie is...Ik denk dat de meesten toch niet zo lang vooruit plannen.
Bij Marco is het glas altijd half vol.heeft weinig nut ,als de dame na 4 dagen weer foetsie is...
maar in Marco zijn wereld dus niet..
daar is overigens alles fantastisch en geweldig als ik het zo wel eens lees..
Bekijk de zaken toch liever van de positieve kant hoor!Bij Marco is het glas altijd half vol.
Maar het is een beste gozer
dat bedoel ik toch met het glas is half vol ?Bekijk de zaken toch liever van de positieve kant hoor!
Dat was mij al duidelijk, met die elf recensies van de zelfde dame.is vaste Dame.
Ik las net idd dat iemand de 14e klant op die dag was (om 19:00). Nee, dat zou ik ook niet bepaald opwindend vinden. Het zij je houd sowieso van gangbangs. Lijkt voor mij toch erg op lopende band werk.Als ze zeggen de hoeveelste klant je bent die dag
Als je in de luxe positie verkeert om dat te doen ben je gezegend. Mijn privéomstandigheden laten dat niet toe, dus moet een afspraak echt op de dag zelf.Maar... ik beslis dan ook niet 'last minute'... maar plan dagen vooruit...
En... dan krijg je wel degelijk antwoord hoor! En dat hoeft zeker niet binnen het uur!