Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTriotje...meerprijs tochNee Bello, je mag niet aan de ballen van die meneer likken
Als dat laatste zou gebeuren met je vriendin hoef je niet meer naar een DVP. Toch?Eindeloos geklets over oninteressante zaken. In het begin leuk om het ijs te breken, maar het moet op tijd stoppen. Ik wil een echte GFE en die term neem ik letterlijk: seks zoals je dat met je vriendin zou hebben. En met je vriendin ga je niet ouwehoeren over het weer terwijl je een condoom omdoet. Nee, je rukt elkaar de kleren van het lijf en bespringt elkaar.
Vreemde definitie van GFE...Nee, je rukt elkaar de kleren van het lijf en bespringt elkaar.
Ik heb ooit eens seks gehad toen we over het weer aan het praten waren: het is wel grijs vandaag. Nou misschien klaart het nog wel op. De temperatuur is wel lekker enz enzEindeloos geklets over oninteressante zaken. In het begin leuk om het ijs te breken, maar het moet op tijd stoppen. Ik wil een echte GFE en die term neem ik letterlijk: seks zoals je dat met je vriendin zou hebben. En met je vriendin ga je niet ouwehoeren over het weer terwijl je een condoom omdoet. Nee, je rukt elkaar de kleren van het lijf en bespringt elkaar.
Tja, multitasken zijn vrouwen nu eenmaal goed in.Dat de dame telefoons aanneemt terwijl wij bezig zijn.
Verleden week in Polen een pracht van een dame geboekt, bij binnenkomst zag ze er super verzorgd uit. Na het douchen begon ze met een blowjob. Tijdens deze handeling kreeg ze 3 telefoontjes die ze allemaal beantwoorde. Toen reversed cowgirl, 2 telefoontjes die ze tijdens het rijden beantwoorde. Daarna in de missionarishouding verder, weer 2 telefoontjes die ze aannam. Toen was bij mij de lol en het plezier helemaal weg..
Bij mij krijgen ze geen kans om hun telefoon te pakken als ik hun hoofd met beide handen stevig vasthou en hun keel aan het pompen ben. Het enige geluid wat je hoort is "gloeg gloeg" en tranende oogjes.Dat de dame telefoons aanneemt terwijl wij bezig zijn.
Getver! Welke soort types dvp kies jij en waar vind je ze vraag ik me dan af?Slippers met een dikke vette kalknagel die eruit steekt
Anus met ambeien
Bierbuik met bos haar eronder
Putlucht uit de kut
Kunstgebit dat tijdens het pijpen eruit valt
spiegels
Dan blijft er weinig tot niets overLeugens
Tatoeages
Siliconen
Daar knap ik op af
Nou, stel je voor dat je die hond niet hoort binnenkomen. Jij bent lekker aan het raggen, je zit er helemaal in ....... gaat Bello opeens je bilnaad likken (nooit meegemaakt hoor)Triotje...meerprijs toch
op punt 1 kun je 99 procent van kinky al schrappen.Leugens
Tatoeages
Siliconen
Daar knap ik op af
Lol ja daar verschillen meningen over.Echt?? Waarom? Als ik vragen mag.
Ik vind het juist veel geiler om alles in de spiegel te zien. Geeft een ander perspectief
vind Glassex stinkenEcht?? Waarom? Als ik vragen mag.
Ik vind het juist veel geiler om alles in de spiegel te zien. Geeft een ander perspectief
Ook Perla is prachtig in de Spiegel.......wie weet iets van wanneer Perla terugkomt?
Ja in de eerste weken misschien , maar na een paar maanden is het toch meer als je bijna klaarkomt van "schat heb je de vuilnisbak nog buiten gezet"Vreemde definitie van GFE...