Voormalig lid 13299
Vaste klant
- 206
- 30/06/22
- 381
Belle..Belle.. !Ik vind het altijd een beetje sneu als je zelf drank moet meenemen. Maar als dit het enige minpuntje is zie ik het door de vingers
Jij bent echt een zuinig meisje!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBelle..Belle.. !Ik vind het altijd een beetje sneu als je zelf drank moet meenemen. Maar als dit het enige minpuntje is zie ik het door de vingers
Dat is dan net mijn favoriet.
Kleine borsten, geen bh en dan een tanktop aan. Oefff dat is lekker, dat roept bij mij al een grote spanning op.
Wat dacht je van een pak Allesreiniger toegeworpen krijgen om je lul mee schoon te maken ipv babydoekjes?Deze ergenis zal misschien al besproken zijn maar, een handdoek krijgen die net wat groter is dan een theedoek. Of een handdoek krijgen dit helemaal versleten is. Godver dames het is toch niet zo'n grote kostenpost om wat fatsoenlijke handdoeken aan te schaffen.
Belle..Belle.. !
Jij bent echt een zuinig meisje!
Ik had het over het algemene. Meestal brengen mannen wat mee, maar andersom is het ook wel leuk
Je bent het onderwerp zelf begonnen..Ik vind het altijd een beetje sneu als je zelf drank moet meenemen. Maar als dit het enige minpuntje is zie ik het door de vingers
ow ja......Je bent het onderwerp zelf begonnen..
zonder bh en dan tanktop is altijd lekker....borsten groot of kleinDat is dan net mijn favoriet.
Kleine borsten, geen bh en dan een tanktop aan. Oefff dat is lekker, dat roept bij mij al een grote spanning op.
Alles wat natuurlijk en strak is, is gewoon mooi!zonder bh en dan tanktop is altijd lekker....borsten groot of klein
mee eens !Alles wat natuurlijk en strak is, is gewoon mooi!
ik heb een voorkeur voor slank en niet te groot (eerder petite)Alles wat natuurlijk en strak is, is gewoon mooi!
Zo'n 'kaboutertjes' zijn echt een zeldzaamheid als het gaat om autochtone Nederlandse of Belgische vrouwen..Laten we zeggen ongeveer 1m60 en 50 kilo.
Ik ben een liefhebber van iets wat niet "common" is.Zo'n 'kaboutertjes' zijn echt een zeldzaamheid als het gaat om autochtone Nederlandse of Belgische vrouwen..
Jazeker! Alle jongens op dit forum houden van 'niet-common' meisjes..Ik ben een liefhebber van iets wat niet "common" is.
?Jazeker! Alle jongens op dit forum houden van 'niet-common' meisjes..
Meh, doe mij maar gewoontjes hoor. Maar goed, ik ben niet voor niks saai.Jazeker! Alle jongens op dit forum houden van 'niet-common' meisjes..
Voor mij ligt het aan het karakter.Meh, doe mij maar gewoontjes hoor. Maar goed, ik ben niet voor niks saai.
Ik ben ook niet common dus dat treft.Jazeker! Alle jongens op dit forum houden van 'niet-common' meisjes..
Klopt, maar ik hou van een redelijk doorsnee karakter.Voor mij ligt het aan het karakter.
Maar wat een doorsnee karakter is kan ook voor iedereen verschilenKlopt, maar ik hou van een redelijk doorsnee karakter.
ohhhh nu weet ik wat ik ben....een kabouter.....1.65m en onder de 50 kgZo'n 'kaboutertjes' zijn echt een zeldzaamheid als het gaat om autochtone Nederlandse of Belgische vrouwen..
1.65 is echt mijn bovengrensohhhh nu weet ik wat ik ben....een kabouter.....1.65m en onder de 50 kg
(h)eerlijk antwoordheerlijk een dominante man
Dames/vrouwen zijn de vreemdste wezens : zij gaan eerder mee in de meningen van andere dames (vooral op Insta/Snap) en volgen dan de trends ingezet door bijvoorbeeld de Kardasians dan dat ze luisteren naar de mannen waar ze uiteindelijk de betere indruk voor willen maken.Ik hoop dat alle dames die kleine borsten hebben dit lezen ...
Meeste hebben er zoveel complexen over (wat ik wel snap maar zelf soms het omgekeerde ervaar).
Ik kan er werkelijk niet tegen als klanten proberen "toestemming" te zoeken ...
Klinkt raar waarschijnlijk maar ik denk dat deze lieve man wel 100 keer heeft gevraag: "we gaan er een leuke tijd van maken, ja? Zie je het zitten, ja? Heb je er zin in, ja?"
Vroeg me af of dit mss door de #me-too hype komt?