Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch heb ik de indruk hier dat mannen ook wel kritiek kunnen leveren of overdreven lof toedienen. Vrouwen vreemde wezens, klopt zeker, klopt zeker, maar in denk vele mannen hier ook.Dames/vrouwen zijn de vreemdste wezens : zij gaan eerder mee in de meningen van andere dames (vooral op Insta/Snap) en volgen dan de trends ingezet door bijvoorbeeld de Kardasians dan dat ze luisteren naar de mannen waar ze uiteindelijk de betere indruk voor willen maken.
Vrouwen worden het meest bekritiseerd door andere vrouwen al is het indirect.
Effe vergeten te zeggen dat ik wss ook een vreemd wezen ben.Toch heb ik de indruk hier dat mannen ook wel kritiek kunnen leveren of overdreven lof toedienen. Vrouwen vreemde wezens, klopt zeker, klopt zeker, maar in denk vele mannen hier ook.
Er wordt tegenwoordig zo op gehamerd hoe belangrijk consent is... En ik moet er ook niet aan denken om iets tegen de zin van een vrouw te doen. Het lijkt soms op eieren lopen (inderdaad: toestemming zoeken) en dat voelt niet goed. Ik heb er trouwens over het algemeen meer vertrouwen in dat DvP's hun grenzen goed aangeven dan dat andere vrouwen dat doen.Ik kan er werkelijk niet tegen als klanten proberen "toestemming" te zoeken ...
Ik had complexen over mijn kleine borsten toen ik 15 was..Ik hoop dat alle dames die kleine borsten hebben dit lezen ...
Meeste hebben er zoveel complexen over (wat ik wel snap maar zelf soms het omgekeerde ervaar).
Dan zal mijn pik ook nooit verzakken ;-)Ik had complexen over mijn kleine borsten toen ik 15 was..
En nu jaren later zijn mijn kleine borsten nog steeds hetzelfde en lekker strak!
Ik draag nog steeds geen beha, alleen tijdens het sporten. Hoe ouder ik ben, hoe meer ik trots ben op mijn fijne borsten.
Bovendien alles wat klein is, zal nooit verzakken.. Klein is fijn!
Maak je geen zorgen, het is anders bij mannen, hoe ouder je wordt, hoe meer je penis krimpt..Dan zal mijn pik ook nooit verzakken ;-)
Als je denkt dat je niet vreemd bent, dan ben je pas echt vreemd.
De frituurlucht in huis maar ook de frituurgeur op iemands kleding in plaats van parfum is ook een echte afknapper..Rooklucht. Als oud-roker ben ik nu zo'n dwarse zak die dat echt heel smerig vind.
Als ik klik op "dit geluid" hoor ik alleen mijn eigen muisklikJe vertrekt met de dame naar de slaapkamer van het piepkleine appartement, ze doet je een blinkdoek voor en legt je neer. Je ontspant als ze je begint te masseren en ineens hoor je dit geluid
EN nog even later heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes de deur open en dichtgaan
Echt gebeurd.....
grijns..... probeer het nogmaals... dit geluidAls ik klik op "dit geluid" hoor ik alleen mijn eigen muisklik
Heerlijk om ons mannen te pleasen en beter pijpgevoel.....zo'n dvp neemt haar werk serieusOpgespoten lippen
Zo zie maar, ieder zo zijn plezier.Heerlijk om ons mannen te pleasen en beter pijpgevoel.....zo'n dvp neemt haar werk serieus
Nee Bello, je mag niet aan de ballen van die meneer likkenBij thuisontvangst, een grote hond die komt binnenlopen terwijl ik zijn vrouwtje anaal aan het nemen ben.