Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bijna alle lange relaties worden saai en een sleur. Maar daar ben je als man wel zelf bij. Als je vriendin nog geeneens wil pijpen🤣 wat is dat dan? Wie wil nou zo'n relatie? Dat weet je toch vanaf het begin en dan toch erbij blijven hopend dat het veranderd. Je merkt toch gauw genoeg of het er eentje is die er wel pap van lust of doet omdat het erbij hoort.
Charlie Sheen had daar zo zijn kijk op. Die heeft een huwelijk (een ervan tenminste) eens vrij snel beëindigd omdat hij al snel inzag dat het 'm niet ging worden.

Het libido van vrouwen neemt nu eenmaal af, bij de een vroeger dan bij de andere, maar in de meeste gevallen eerder dan bij de mannelijke partner.
Je kunt er wel over praten maar je kunt het helaas niet veranderen, en het werkt niet als ze enkel met je sext omdat jij daar weer eens zin in hebt.
Ik heb gekozen om hetgeen dat we op sexgebied samen hebben beleefd te koesteren, het overige te waarderen en (wat meer) uitstapjes buiten de deur de doen, in het geheim om haar niet te kwetsen, en dat werkt goed voor mij maar ook voor haar als ik zie hoe goed we het samen hebben.

Tall

Inderdaad, vrouwen neuken wanneer zij het willen.

En mannen neuken wanneer zij (vrouwen) het willen.

-----

Met de klassieke slijtage van de koppels, worden veel huwelijksen sexloos.

Vaak blijven de partners samen wegens onvoorwaardelijke Liefde.

Waarom scheiden, niet alleen maar van de partner, maar ook van de kinderen en kleine-kinderen, plus ook van de vrienden-netwerk die ze houden?

Voor de sex, in het leven, voor beide vrouwen en mannen zijn er alternatieven, hé?

Vaak heb ik minaressen gehad die getrouwd zijn en niet willen scheiden.

In veel sportclubs zijn er twee type vrouwen: degene die een minaar hebben, en degene die van een minaar dromen.

Vaak heb ik ook getrouwde vrouwen geneukt in swingers-clubs, die zijn daar gekomen zonder hun partner, maar dikwijls met een getrouwde vriendin.

Af en toe, heb ik getrouwde huis-vrouwen geneukt in sex-clubs, bv. bij ex-Huize-Mona (gesloten sinds dan wegens brand) in Utrecht, en Park 118 in Amsterdam. Zoals ze mij vertelden : Hun mannen bezoeken sex-clubs om geld te spenderen, en ze bezoeken sex-clubs om het geld terug te halen...

Vaak ook, met getrouwde vrouwen, mag ik doen "fantasieën" dat ze weigeren aan hun partner, bv. anaal sex.

Dus, i.p.v. over mijn vrouw te klagen, respecteer ik haar wens van sexloos (geen ruzie dus), en, in alle discretie, of course, profiteer ik van de alternatieve gelegenheden van het leven.

Vrouwen neuken wanneer ze het willen. Vandaar het geheim van een gezonde sex-leven: "neuk veel vrouwen, wanneer en waar ze het willen..., in alle discretie!"

Op mijn 70, "so far, so good!"

😍

Laatst bewerkt:
Af en toe, heb ik getrouwde huis-vrouwen geneukt in sex-clubs, bv. bij ex-Huize-Mona (gesloten sinds dan wegens brand) in Utrecht, en Park 118 in Amsterdam. Zoals ze mij vertelden : Hun mannen bezoeken sex-clubs om geld te spenderen, en ze bezoeken sex-clubs om het geld terug te halen...
Is een vrouw nog wel huisvrouw als ze al dan niet in deeltijd sekswerker is?

denk omdat we kinderen wilden en in 2012 hadden we de laatste kans met ivf en niet gelukt is...
Edja,
Ik weet niet hoe ongewenste kinderloosheid voelt maar ik begrijp wel dat dit invloed heeft op jullie sexleven.
Voor vrouwen is ongewenst kinderloosheid moeilijker dan voor mannen, steun haar, probeer haar te begrijpen, en ben lief voor haar, ze verdient het, en wellicht berust ze er in en komen jullie weer korter bij elkaar.
Tall

In onze tijd zijn we van mening dat seks een van de belangrijkste dingen in het leven is. Maar dat is natuurlijk niet zo. Net als in de rest van de natuur is het bedoeld voor de voortplanting. Ik denk dat het doel van de natuur voornamelijk onze voortplanting is, het in stand houden van de soort. En dan specifiek de voortplanting van de best mogelijke genen. Ik geloof dat alles wat we van nature doen en voor vechten, bewust of onbewust, daar op gericht is. En om je te kunnen voortplanten moet je seks hebben (alhoewel er tegenwoordig natuurlijk alternatieve manieren zijn).
Omdat het krijgen van kinderen nu eenmaal veiliger en makkelijker is als je 20-40 bent heb je ook makkelijker van nature seks in die leeftijd.
Ik bedoel hiermee absoluut niet dat je niet van seks mag genieten, dat moet en mag een ieder natuurlijk voor zichzelf bepalen. Maar het verklaart mijns inziens vaak wel waarom het niet in alle levensfases en situaties vanzelfsprekend is om (zin in) seks te hebben, helemaal als het voortplanten niet lukt. Wij hebben tegenwoordig een overmatige focus op seks, veel meer dan de natuur ooit bedoeld heeft. Dat is tenminste wat ik denk. En ja, ik hou er ook teveel van.

Laatst bewerkt:
…en die vrouwen lachen de mannen misschien uit op het Men,s review forum.
Dat ze het intussen wel doen met hun collega of buur!

On topic: niet willen neuken was altijd een red flag, ik was daar altijd snel klaar mee. Vriendinnetje erbij en heel soms naar de dvp. Ik heb hem niet enkel gekregen om te pissen.

2024 was voor mij mijn eerste jaar in in mijn huwelijk zonder sex…. Mijn vrouw heeft echt geen enkele vorm van lust of behoefte als gevolg van o.a. de overgang. Als we ''s avonds naar bed gaan blijft het bij strelen over elkaars rug. Iedere poging met mijn hand richting slipje of borsten wordt subtiel afgewend.

Ik heb haar gezegd dat ik bang ben dat we nooit meer sex zullen hebben. Zij vraagt aan mij geduld te hebben, maar dat heb ik al een paar jaar niet en dus bezoek ik DVP's die mij wel kunnen geven wat ik wil. En zij geven mij meer dan mijn eigen vrouw mij ooit zou kunnen geven.

De keren dat we de afgelopen 5 jaar samen sex hebben gehad is op 2 handen te tellen (in totaal!) Maar dat er een jaar voorbij is gegaan zonder sex vind ik zelf wel pijnlijk. Ik heb haar een paar keer een weekend meegenomen naar mooie hotelletjes zodat we zeker de gelegenheid zouden hebben, maar zelfs dan kreeg ik haar niet zover.

Ik voel mij zeker niet schuldig dat ik dames buiten de deur bezoek. Ik heb ze echt nodig en ik geniet er van. Maar het blijft een grote teleurstelling dat ik het niet in mijn eigen bed kan doen met mijn eigen vrouw.

Ik ga er ook van uit dat ik nooit meer sex zal hebben met mijn eigen vrouw. Maar voor mij is het geen reden om te scheiden want ik hou wel van haar, ze is zorgzaam, kan goed koken en is een geweldige moeder.

Ik weet dat ik niet de enige hier op het forum ben met dit probleem, aangezien DVP bezoek een oplossing is voor ons gemis.

In mijn omgeving heb ik mijn geheim aan 1 vriend toevertrouwd. Ik ben heel alert, discreet en zorg dat ik altijd een alibi heb. Natuurlijk heeft ze al wel een paar keer een opmerking gemaakt dat ze zag dat mijn locatie van mijn telefoon uitstond. Mijn argument dat de locatievoorziening op mijn telefoon de accu leegtrekt slikt ze nog wel. Maar voor hoe lang?

Daar ben ik mij zeker van bewust. En stiekem wacht ik op die dag. Maar tot die tijd maak ik geen slapende honden wakker. En misschien heeft ze het wel door want ze geeft me veel vrijheid om te doen en laten wat ik wil.
Ze heeft vast wel een vermoeden!
Maar... blijf haar -zoals je nu al doet- omringen met veel aandacht en liefde. Komt het vast nog wel -op de een of andere manier- goed.

Mijn vrouw heeft echt geen enkele vorm van lust of behoefte als gevolg van o.a. de overgang.
heb haar gezegd dat ik bang ben dat we nooit meer sex zullen hebben. Zij vraagt aan mij geduld te hebben
Ik ga er ook van uit dat ik nooit meer sex zal hebben met mijn eigen vrouw.
Kijk, de overgang is natuurlijk gewoon eindig. Wat dat betreft is haar vraag om geduld volledig gegrond en jouw angst ongegrond.

Tegelijkertijd, je weet nooit hoe ze uit de overgang komt, dus zekerheid is er ook niet.

Ik heb haar een paar keer een weekend meegenomen naar mooie hotelletjes zodat we zeker de gelegenheid zouden hebben, maar zelfs dan kreeg ik haar niet zover.
Gelegenheid heb je toch ook wel zonder hotel?
... boek je dat hotel dan puur met de hoop op seks? Zeg je dat dan ook zo tegen je vrouw? Of leg je het gewoon uit als weekendje weg en zit je vervolgens stilletjes te wachten tot ze je spontaan bespringt?

Ze is zo te zien gewoon (tijdelijk) aseksueel, daar zal een hotel niks aan veranderen.

hier bijna hetzelfde. Mijn vrouw is vele jonger maar nadat ze mama werd kon ze blijkbaar niet tegelijk vrouw van zijn. Telkens ik probeerde was het njet. Van 2 keer per week naar 5 keer per jaar :(. Na 3 jaar proberen heb ik het opgegeven en ik lig ernaast en ga nooit meer iniatief nemen . Als ze wil zal ze wel starten.

Ik lees hier veel voer voor seksuologen, overgangsconsulenten, gynaecologen, etc. Die hebben er voor geleerd. Waarom velen dan zelf blijven aanmodderen en zichzelf en hun partner (in mijn ogen) tekort doen?

Aan de andere kant is het natuurlijk ook eng, want je zult je zelf figuurlijk en misschien ook letterlijk moeten blootgeven. Ook jij als man/partner. Been there, done that, got the t-shirt (and divorce)

Maak dit in elk geval bespreekbaar. Als dat al niet lukt, dan wordt het wellicht tijd een punt te zetten achter je relatie.

Ook DVP bezoek kan voor beiden een geaccepteerde optie zijn, misschien tijdelijk, misschien permanent. En hoe je dat dan invult, daar zou ik wel verdomd goede afspraken over maken.

Ik lees hier veel voer voor seksuologen, overgangsconsulenten, gynaecologen, etc. Die hebben er voor geleerd. Waarom velen dan zelf blijven aanmodderen en zichzelf en hun partner (in mijn ogen) tekort doen?

Aan de andere kant is het natuurlijk ook eng, want je zult je zelf figuurlijk en misschien ook letterlijk moeten blootgeven. Ook jij als man/partner. Been there, done that, got the t-shirt (and divorce)

Maak dit in elk geval bespreekbaar. Als dat al niet lukt, dan wordt het wellicht tijd een punt te zetten achter je relatie.

Ook DVP bezoek kan voor beiden een geaccepteerde optie zijn, misschien tijdelijk, misschien permanent. En hoe je dat dan invult, daar zou ik wel verdomd goede afspraken over maken.
Het kost alvast wél een (stevige) extra duit! Al helemaal in combinatie met een gezin met kinderen...

Been there, done that, got the t-shirt (and divorce)

Het is in mij ogen geen scheiding waard. We hebben het verder goed samen. In het weekend musea, terrasje pakken, samen fietsen…
Kinderen zijn werkende volwassenen maar wonen thuis omdat jongeren niks meer kunnen kopen.
Na 3 jaar proberen heb ik het opgegeven en ik lig ernaast en ga nooit meer iniatief nemen . Als ze wil zal ze wel starten.
Die periode heb ik ook gehad, en het maakt inderdaad geen verschil of ik wel of geen energie in steek

2024 was voor mij mijn eerste jaar in in mijn huwelijk zonder sex…. Mijn vrouw heeft echt geen enkele vorm van lust of behoefte als gevolg van o.a. de overgang. Als we ''s avonds naar bed gaan blijft het bij strelen over elkaars rug. Iedere poging met mijn hand richting slipje of borsten wordt subtiel afgewend.

Ik heb haar gezegd dat ik bang ben dat we nooit meer sex zullen hebben. Zij vraagt aan mij geduld te hebben, maar dat heb ik al een paar jaar niet en dus bezoek ik DVP's die mij wel kunnen geven wat ik wil. En zij geven mij meer dan mijn eigen vrouw mij ooit zou kunnen geven.

De keren dat we de afgelopen 5 jaar samen sex hebben gehad is op 2 handen te tellen (in totaal!) Maar dat er een jaar voorbij is gegaan zonder sex vind ik zelf wel pijnlijk. Ik heb haar een paar keer een weekend meegenomen naar mooie hotelletjes zodat we zeker de gelegenheid zouden hebben, maar zelfs dan kreeg ik haar niet zover.

Ik voel mij zeker niet schuldig dat ik dames buiten de deur bezoek. Ik heb ze echt nodig en ik geniet er van. Maar het blijft een grote teleurstelling dat ik het niet in mijn eigen bed kan doen met mijn eigen vrouw.

Ik ga er ook van uit dat ik nooit meer sex zal hebben met mijn eigen vrouw. Maar voor mij is het geen reden om te scheiden want ik hou wel van haar, ze is zorgzaam, kan goed koken en is een geweldige moeder.

Ik weet dat ik niet de enige hier op het forum ben met dit probleem, aangezien DVP bezoek een oplossing is voor ons gemis.

In mijn omgeving heb ik mijn geheim aan 1 vriend toevertrouwd. Ik ben heel alert, discreet en zorg dat ik altijd een alibi heb. Natuurlijk heeft ze al wel een paar keer een opmerking gemaakt dat ze zag dat mijn locatie van mijn telefoon uitstond. Mijn argument dat de locatievoorziening op mijn telefoon de accu leegtrekt slikt ze nog wel. Maar voor hoe lang?
Dit speelt ook bij mijn huwelijk, naast het feit dat ik gewoon niet monogaam ben en nooit geweest. Ik zou dus misschien ook wel gewandeld hebben als mijn vrouw het libido van een konijn had. Maar mijn drijfveer tot wandelen kun je als een optelsom van factoren omschrijven.
Ze kan geen libido uit de hoge hoed toveren. Dat accepteer ik. Dan verwacht ik acceptatie dat ik het voor mijn behoefte elders zoek. Bij vrouwen met wie ik geen andere toekomstplannen heb dan het volgende bezoekje. Op wie ik niet verliefd ben, ook al mag ik ze graag. Die mijn minnares zijn voor 1 uur in de maand. De overige 719 maandelijkse uren ben ik van mijn vrouw.
Ze accepteert het, maar met frisse tegenzin. Ook ik wil niet scheiden, want ik houd wel van haar en we zijn een sterk team in de opvoeding en hebben mooie toekomstplannen.

Gelegenheid heb je toch ook wel zonder hotel?
... boek je dat hotel dan puur met de hoop op seks? Zeg je dat dan ook zo tegen je vrouw? Of leg je het gewoon uit als weekendje weg en zit je vervolgens stilletjes te wachten tot ze je spontaan bespringt?

Ze is zo te zien gewoon (tijdelijk) aseksueel, daar zal een hotel niks aan veranderen.
Gewoon gezellig weekendje weg maar wel kiezen voor een goed hotel dat sfeervol is

Terug
Bovenaan Onderaan