Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bijna alle lange relaties worden saai en een sleur. Maar daar ben je als man wel zelf bij. Als je vriendin nog geeneens wil pijpen🤣 wat is dat dan? Wie wil nou zo'n relatie? Dat weet je toch vanaf het begin en dan toch erbij blijven hopend dat het veranderd. Je merkt toch gauw genoeg of het er eentje is die er wel pap van lust of doet omdat het erbij hoort.
Charlie Sheen had daar zo zijn kijk op. Die heeft een huwelijk (een ervan tenminste) eens vrij snel beëindigd omdat hij al snel inzag dat het 'm niet ging worden.

Het libido van vrouwen neemt nu eenmaal af, bij de een vroeger dan bij de andere, maar in de meeste gevallen eerder dan bij de mannelijke partner.
Je kunt er wel over praten maar je kunt het helaas niet veranderen, en het werkt niet als ze enkel met je sext omdat jij daar weer eens zin in hebt.
Ik heb gekozen om hetgeen dat we op sexgebied samen hebben beleefd te koesteren, het overige te waarderen en (wat meer) uitstapjes buiten de deur de doen, in het geheim om haar niet te kwetsen, en dat werkt goed voor mij maar ook voor haar als ik zie hoe goed we het samen hebben.

Tall

Inderdaad, vrouwen neuken wanneer zij het willen.

En mannen neuken wanneer zij (vrouwen) het willen.

-----

Met de klassieke slijtage van de koppels, worden veel huwelijksen sexloos.

Vaak blijven de partners samen wegens onvoorwaardelijke Liefde.

Waarom scheiden, niet alleen maar van de partner, maar ook van de kinderen en kleine-kinderen, plus ook van de vrienden-netwerk die ze houden?

Voor de sex, in het leven, voor beide vrouwen en mannen zijn er alternatieven, hé?

Vaak heb ik minaressen gehad die getrouwd zijn en niet willen scheiden.

In veel sportclubs zijn er twee type vrouwen: degene die een minaar hebben, en degene die van een minaar dromen.

Vaak heb ik ook getrouwde vrouwen geneukt in swingers-clubs, die zijn daar gekomen zonder hun partner, maar dikwijls met een getrouwde vriendin.

Af en toe, heb ik getrouwde huis-vrouwen geneukt in sex-clubs, bv. bij ex-Huize-Mona (gesloten sinds dan wegens brand) in Utrecht, en Park 118 in Amsterdam. Zoals ze mij vertelden : Hun mannen bezoeken sex-clubs om geld te spenderen, en ze bezoeken sex-clubs om het geld terug te halen...

Vaak ook, met getrouwde vrouwen, mag ik doen "fantasieën" dat ze weigeren aan hun partner, bv. anaal sex.

Dus, i.p.v. over mijn vrouw te klagen, respecteer ik haar wens van sexloos (geen ruzie dus), en, in alle discretie, of course, profiteer ik van de alternatieve gelegenheden van het leven.

Vrouwen neuken wanneer ze het willen. Vandaar het geheim van een gezonde sex-leven: "neuk veel vrouwen, wanneer en waar ze het willen..., in alle discretie!"

Op mijn 70, "so far, so good!"

😍

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan