Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCharlie Sheen had daar zo zijn kijk op. Die heeft een huwelijk (een ervan tenminste) eens vrij snel beëindigd omdat hij al snel inzag dat het 'm niet ging worden.Bijna alle lange relaties worden saai en een sleur. Maar daar ben je als man wel zelf bij. Als je vriendin nog geeneens wil pijpenwat is dat dan? Wie wil nou zo'n relatie? Dat weet je toch vanaf het begin en dan toch erbij blijven hopend dat het veranderd. Je merkt toch gauw genoeg of het er eentje is die er wel pap van lust of doet omdat het erbij hoort.
Beter meteen de korte pijn dan!Charlie Sheen had daar zo zijn kijk op. Die heeft een huwelijk (een ervan tenminste) eens vrij snel beëindigd omdat hij al snel inzag dat het 'm niet ging worden.
Is een vrouw nog wel huisvrouw als ze al dan niet in deeltijd sekswerker is?Af en toe, heb ik getrouwde huis-vrouwen geneukt in sex-clubs, bv. bij ex-Huize-Mona (gesloten sinds dan wegens brand) in Utrecht, en Park 118 in Amsterdam. Zoals ze mij vertelden : Hun mannen bezoeken sex-clubs om geld te spenderen, en ze bezoeken sex-clubs om het geld terug te halen...
Zo doe je dat dus!Vrouwen neuken wanneer ze het willen. Vandaar het geheim van een gezonde sex-leven: "neuk veel vrouwen, wanneer en waar ze het willen..., in alle discretie!"
Op mijn 70, "so far, so good!"
![]()
denk omdat we kinderen wilden en in 2012 hadden we de laatste kans met ivf en niet gelukt is...Waarom heeft ze geen zin in seks?
Dat kan 100.000 redenen hebben natuurlijk. Lastig om daar op een forum iets over te zeggen.
Edja,denk omdat we kinderen wilden en in 2012 hadden we de laatste kans met ivf en niet gelukt is...
Edja, mag ik je vragen op welke manier je in contact komt met getrouwde (huis) vrouwen?ik neuk ook meestal buitenhuis meestal getrouwde huisvrouwen, zelf ben ik ook getrouwd....en kom thuis niet aan mijn trekken
Edja, mag ik je vragen op welke manier je in contact komt met getrouwde (huis) vrouwen?
Daar ben ik mij zeker van bewust. En stiekem wacht ik op die dag. Maar tot die tijd maak ik geen slapende honden wakker. En misschien heeft ze het wel door want ze geeft me veel vrijheid om te doen en laten wat ik wil.Nu... als dit nog (veel) langer blijft duren... moet je vroeg of laat toch wel dat eerlijke gesprek hebben... lijkt me!
Ze heeft vast wel een vermoeden!Daar ben ik mij zeker van bewust. En stiekem wacht ik op die dag. Maar tot die tijd maak ik geen slapende honden wakker. En misschien heeft ze het wel door want ze geeft me veel vrijheid om te doen en laten wat ik wil.
Mijn vrouw heeft echt geen enkele vorm van lust of behoefte als gevolg van o.a. de overgang.
heb haar gezegd dat ik bang ben dat we nooit meer sex zullen hebben. Zij vraagt aan mij geduld te hebben
Kijk, de overgang is natuurlijk gewoon eindig. Wat dat betreft is haar vraag om geduld volledig gegrond en jouw angst ongegrond.Ik ga er ook van uit dat ik nooit meer sex zal hebben met mijn eigen vrouw.
Gelegenheid heb je toch ook wel zonder hotel?Ik heb haar een paar keer een weekend meegenomen naar mooie hotelletjes zodat we zeker de gelegenheid zouden hebben, maar zelfs dan kreeg ik haar niet zover.
Het kost alvast wél een (stevige) extra duit! Al helemaal in combinatie met een gezin met kinderen...Ik lees hier veel voer voor seksuologen, overgangsconsulenten, gynaecologen, etc. Die hebben er voor geleerd. Waarom velen dan zelf blijven aanmodderen en zichzelf en hun partner (in mijn ogen) tekort doen?
Aan de andere kant is het natuurlijk ook eng, want je zult je zelf figuurlijk en misschien ook letterlijk moeten blootgeven. Ook jij als man/partner. Been there, done that, got the t-shirt (and divorce)
Maak dit in elk geval bespreekbaar. Als dat al niet lukt, dan wordt het wellicht tijd een punt te zetten achter je relatie.
Ook DVP bezoek kan voor beiden een geaccepteerde optie zijn, misschien tijdelijk, misschien permanent. En hoe je dat dan invult, daar zou ik wel verdomd goede afspraken over maken.
Het is in mij ogen geen scheiding waard. We hebben het verder goed samen. In het weekend musea, terrasje pakken, samen fietsen…Been there, done that, got the t-shirt (and divorce)
Maak dit in elk geval bespreekbaar. Als dat al niet lukt, dan wordt het wellicht tijd een punt te zetten achter je relatie.
Die periode heb ik ook gehad, en het maakt inderdaad geen verschil of ik wel of geen energie in steekNa 3 jaar proberen heb ik het opgegeven en ik lig ernaast en ga nooit meer iniatief nemen . Als ze wil zal ze wel starten.
Dit speelt ook bij mijn huwelijk, naast het feit dat ik gewoon niet monogaam ben en nooit geweest. Ik zou dus misschien ook wel gewandeld hebben als mijn vrouw het libido van een konijn had. Maar mijn drijfveer tot wandelen kun je als een optelsom van factoren omschrijven.2024 was voor mij mijn eerste jaar in in mijn huwelijk zonder sex…. Mijn vrouw heeft echt geen enkele vorm van lust of behoefte als gevolg van o.a. de overgang. Als we ''s avonds naar bed gaan blijft het bij strelen over elkaars rug. Iedere poging met mijn hand richting slipje of borsten wordt subtiel afgewend.
Ik heb haar gezegd dat ik bang ben dat we nooit meer sex zullen hebben. Zij vraagt aan mij geduld te hebben, maar dat heb ik al een paar jaar niet en dus bezoek ik DVP's die mij wel kunnen geven wat ik wil. En zij geven mij meer dan mijn eigen vrouw mij ooit zou kunnen geven.
De keren dat we de afgelopen 5 jaar samen sex hebben gehad is op 2 handen te tellen (in totaal!) Maar dat er een jaar voorbij is gegaan zonder sex vind ik zelf wel pijnlijk. Ik heb haar een paar keer een weekend meegenomen naar mooie hotelletjes zodat we zeker de gelegenheid zouden hebben, maar zelfs dan kreeg ik haar niet zover.
Ik voel mij zeker niet schuldig dat ik dames buiten de deur bezoek. Ik heb ze echt nodig en ik geniet er van. Maar het blijft een grote teleurstelling dat ik het niet in mijn eigen bed kan doen met mijn eigen vrouw.
Ik ga er ook van uit dat ik nooit meer sex zal hebben met mijn eigen vrouw. Maar voor mij is het geen reden om te scheiden want ik hou wel van haar, ze is zorgzaam, kan goed koken en is een geweldige moeder.
Ik weet dat ik niet de enige hier op het forum ben met dit probleem, aangezien DVP bezoek een oplossing is voor ons gemis.
In mijn omgeving heb ik mijn geheim aan 1 vriend toevertrouwd. Ik ben heel alert, discreet en zorg dat ik altijd een alibi heb. Natuurlijk heeft ze al wel een paar keer een opmerking gemaakt dat ze zag dat mijn locatie van mijn telefoon uitstond. Mijn argument dat de locatievoorziening op mijn telefoon de accu leegtrekt slikt ze nog wel. Maar voor hoe lang?
Gewoon gezellig weekendje weg maar wel kiezen voor een goed hotel dat sfeervol isGelegenheid heb je toch ook wel zonder hotel?
... boek je dat hotel dan puur met de hoop op seks? Zeg je dat dan ook zo tegen je vrouw? Of leg je het gewoon uit als weekendje weg en zit je vervolgens stilletjes te wachten tot ze je spontaan bespringt?
Ze is zo te zien gewoon (tijdelijk) aseksueel, daar zal een hotel niks aan veranderen.