Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien een beetje off topic
Is toch een eigen topic waard? Gewoon een apart topic daarover beginnen met je eigen verhaal.maar zijn er ook mannen onder jullie waarvan de vrouw nog wel sex wil maar de man liever naar de DVP gaat ipv met eigen hongerige vrouw?
Was dat maar waar! Als er zelfs geen tikkeltje intimiteit meer af kan, dan ga je noodgedwongen naar een dvp. Huidhonger, weet je wel…Misschien een beetje off topic maar zijn er ook mannen onder jullie waarvan de vrouw nog wel sex wil maar de man liever naar de DVP gaat ipv met eigen hongerige vrouw?
Hoeft niet ze kan hem dat ook gunnen als je eigen libido in de ijskast licht .maar nog wel van hem houdDat klinkt als het einde van een huwelijk.
Zeldzaam, zo'n gunners.Hoeft niet ze kan hem dat ook gunnen als je eigen libido in de ijskast licht .maar nog wel van hem houd
Op Youtube "Ik ben gelukkig getrouwd en wil mijn vrouw en kinderen voor een geld missen. Er is maar één dingetje in ons huwelijk wat mij heel erg zwaar ligt. Mijn vrouw heeft nooit zin in seks. nooit.
Ja die situatie heb ik al jaren. Ik neuk niet meer met m'n eigen vrouw, volledig op uitgekeken. Zij heeft zich erbij neergelegd. Ik heb haar verteld dat ze van mij met een andere man mag neuken als ze daar zin in heeft, maar dat wil ze niet. Ik ga zelf regelmatig naar een DVP, terwijl mijn vrouw denkt dat ik alleen mezelf aftrek. De dames die ik bezoek zijn over het algemeen niet knapper of veel jonger dan m'n eigen vrouw, maar ik vind het gewoon veel spannender en opwindender. Bij mijn eigen vrouw kan ik geen stijve meer krijgen. Bij een dvp neem ik voor de zekerheid ook een pilletje trouwens.Misschien een beetje off topic maar zijn er ook mannen onder jullie waarvan de vrouw nog wel sex wil maar de man liever naar de DVP gaat ipv met eigen hongerige vrouw?
we kunnen elkaar de hand schudden ik denk er het zelfde over .de spanning is weer terug sinds ik dvp bezoek ,het is genietenJa die situatie heb ik al jaren. Ik neuk niet meer met m'n eigen vrouw, volledig op uitgekeken. Zij heeft zich erbij neergelegd. Ik heb haar verteld dat ze van mij met een andere man mag neuken als ze daar zin in heeft, maar dat wil ze niet. Ik ga zelf regelmatig naar een DVP, terwijl mijn vrouw denkt dat ik alleen mezelf aftrek. De dames die ik bezoek zijn over het algemeen niet knapper of veel jonger dan m'n eigen vrouw, maar ik vind het gewoon veel spannender en opwindender. Bij mijn eigen vrouw kan ik geen stijve meer krijgen. Bij een dvp neem ik voor de zekerheid ook een pilletje trouwens.
Zo herkenbaar!Op Youtube "
Het van seks verstoken huwelijk | Michele Weiner-Davis
"
Klik:Ik heb samen met mijn vrouw deze video gekeken. Misschien maakt het zien hiervan een en ander duidelijk voor je echtgenote. Sterkte!
Ik heb exact de zelfde situatie meegemaakt!En nu open ik ineens een topic die eigenlijk vrij weinig met DVP te maken heeft. Maar ik weet, mede door het lezen van de posts van andere gebruikers, dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ik ben gelukkig getrouwd en wil mijn vrouw en kinderen voor een geld missen. Er is maar één dingetje in ons huwelijk wat mij heel erg zwaar ligt. Mijn vrouw heeft nooit zin in seks. nooit. Sinds de geboorte van ons jongste kind kan ik het aantal keer dat wij seks hebben -per jaar- op één hand tellen. Het vergt van mijn kant zo veel 'moeite' om haar zo ver te krijgen dat het gewoon niet leuk meer is. En als er dan een mogelijkheid zou kunnen bestaan tot een fijne avond samen, dan wordt de moeite wel teniet gedaan door een miniscule tegenslag. Een kind wat water gaat drinken in de badkamer, de buren die geluid maken, de verkeerde film opgezet of wat ook. Leuk zo'n rant natuurlijk, maar wat is nou het punt waarom ik dit topic open? Heren in gelijke situaties, wat doen jullie om je vrouw zo ver te krijgen? Natuurlijk heb ik zelf ook wel pogingen ondernomen hoor.
Complete huishouden doen zodat er 's avonds letterlijk niets meer te doen was.. Eindigde in Holland's got talent kijken
Erotiserende film (50 shades) opzetten? Ze viel in slaap
Massage geven? Wil ze niet meer (Hernia), werkte vroeger nog wel eens.
Praten? Ja, ze geeft alles toe, maar komt niet zelf met een idee voor oplossing
Ruzie? in Jochem Meyer stijl: ik slaap weer op de bank vannacht! niks goedmaakseks
(erotisch) Cadeau? Die van kerst 2019 liggen nog ongeopend in de kast. Geen interesse.
Hele dag liever woordjes, kusjes, strelingen? Ik voel me net een aanrander, ze wijkt / ketst alles af. Maar ze zegt niet 'vies' van me te zijn ofzo
Help!?
Ik denk gangbangEn wat is GB?
Oh haha ja vast. Ik vatte hem ff nietIk denk gangbang
Gang Bang of Great BritainEn wat is GB?
Waar vind je die dan??...
De laatste tijd privé GB gevonden 20 euro of soms gratis.
...
Supermarktketen, sinds begin 2000 actief onder de naam Carrefour ...En wat is GB?
Of misschien allebei.Gang Bang of Great Britain
Marco zei dat ook helemaal niet, hij zei:Een relatie bestaat, naar mijn bescheiden mening, uit meer dan sex (penetratie).
Sex is in ieder geval wel een belangrijk onderdeel van een gezonde relatie...
Ik denk dat je een beetje vreemd leest, kan dat?. Beetje vreemd gedrag van je.