• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het kan trouwens ook voorkomen dat dames hoge prijzen vragen om van lastige klante af te komen. Ik ken genoeg dames die dit doen. Zo komen ze makkelijk zonder gezeur van lastige mannen af. Hierdoor lijkt het alsof ze vreemde prijzen hanteren vergeleken met de rest van de straat. Ook zijn er dames die alleen maar 30 min afspraken doen a 100 euro.
En de mannen die niet lastig zijn maar een laag budget hebben zijn ze dan ook kwijt als klant. Maar nu komt de vraag zijn mannen met een laag budget per definitie lastig? ik denk van niet er lopen gasten met veel geld rond die ook lastig zijn maar zij brengen veel geld in het laadje dus zijn ze meer dan welkom.
 
Vreemde prijzen of hoge prijzen, wat maakt het uit? Als je 300 euro of nog meer voor 1 uurtje vraagt vind ik dat hoog en ook een beetje vreemd. Vreemd in die zin dat er mensen zijn die dit bedrag willen betalen.
Ik wandel tegenwoordig minder. Privéontvangst (Kinky, Sexjobs e.d.) is niks voor mij en de prijzen vind ik veel te hoog. En dan loop je ook nog een flink verhoogd risico op teleurstellingen t.o.v. de traditionele branche.
Maar het aanbod in die traditionele branche, de privéhuizen en raambuurten, is niet best en het wordt alleen maar slechter. Leuke slanke jonge meiden zie je er bijna niet meer en daar ga ik toch voor. Ik vind het steeds moeilijker om iets leuk te vinden, en ik begin daar zo langzamerhand een beetje genoeg van te krijgen. Waar ik vroeger om de hoek het mooiste aanbod kon vinden, daar moet ik nu uren voor reizen om een fractie van dat aanbod nog te vinden.
Het waren mooie tijden tot een aantal jaren terug. Komt nooit meer terug die tijd. Aan alles komt een eind, denk ik dan maar.
 
Nu dan maar weer ontopic:
30 min € 150, 60 min € 400
Ik vind hun bijhorende tekst zowaar nog wat vreemder:

"We are a super hot couple who whant want to experience threesome,Cudcolk,soft and strong domination, swinger. white the Desiré to make yours fantasíes come true and raise your desires and enjouy an exciting and hot date, we love the party… Come and meet us to have a wonderful time, we will give you unique treatment and trata you feel confident call us and meet us. We are discretion as you lime. I have sex toys for al kinds of fantasy, it will be very exciting. to confirm call us on WhatsApp with video"
 
Ik vind hun bijhorende tekst zowaar nog wat vreemder:

"We are a super hot couple who whant want to experience threesome,Cudcolk,soft and strong domination, swinger. white the Desiré to make yours fantasíes come true and raise your desires and enjouy an exciting and hot date, we love the party… Come and meet us to have a wonderful time, we will give you unique treatment and trata you feel confident call us and meet us. We are discretion as you lime. I have sex toys for al kinds of fantasy, it will be very exciting. to confirm call us on WhatsApp with video"
Is ook vreemd en waarschijnlijk door of sjetGPT (heb ik persoonlijk een beroepsmatige grafhekel aan). Of Google Translate vertaling van een Poolse tekst(vanwege de z op einde naam heer)
Preventief mijden Zou ik zeggen
 
Is ook vreemd en waarschijnlijk door of sjetGPT (heb ik persoonlijk een beroepsmatige grafhekel aan). Of Google Translate vertaling van een Poolse tekst(vanwege de z op einde naam heer)
Preventief mijden Zou ik zeggen
'hot couple' betekent waarschijnlijk, ik ben haar pooier/mensenhandelaar en dwing haar voor weinig geld alles te doen, inclusief NZC en ik wil zo veel mogelijk klanten zien. Vandaar de prijs, elk half uur verdient deze man meer aan dan een uur lang blijven plakken.
 
Heb je ervaring met haar, dat je weet dat ze "minder vreemd" is?
En je hoeft voor mij niets te regelen hoor.
Maar begrijp je wel, waar dit topic over gaat?
 
Iets wat mij ook opvalt is dat er tegenwoordig bij de priveontvangst dames geen enkel verschil meer lijkt te worden gemaakt tussen een uurtje massage of een date met alles erop en eraan. Dit terwijl hier voor mij wel degelijk verschil in zit qua type date.
Ben zelf al tijden op zoek naar een goede massage maar 150/200 voor een massage dat is mij echt te gortig.
 
Ik heb al zo'n hekel aan de ads zonder prijs of mogelijkheden.
Moet je dus contact opnemen om te vragen. Worden die dames/telefoniste toch ook horendol van. Efficient is alles behalve.
Dat is ook wat ze willen dat je contact met ze opneemt zodat je daarna ook gelijk een afspraak met ze maakt dat is de insteek . Bij mij vallen die dames gelijk af omdat ze niet duidelijk zijn, ze denken door mysterieus te zijn meer klanten te krijgen maar ik betwijfel het ik denk dat ze hiermee juist potentiële klanten verliezen.
 
Niets voor mij. Sinds je bij een update van kinky ook voor handelingen extra kan vragen, zie je dit ook meer nu. Ik ga niet vooraf alles afkaarten met apps heen en weer, nul zin in. Deze dames contact ik niet (meer). Hou het simpel zou ik zeggen, reken voor je tijd en de basis zaken (tz, beffen, pzc, safe sex) zitten daarin. Eventuele bijzonderheden bv anaal, cim niet raar daar iets extra voor te rekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan