• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een heleboel wandelaars zijn of gestopt of wandelen bijna niet meer, maar er is nog een deel die de dvp's blijft bezoeken ondanks hun hoge prijzen en die houden de hoge prijzen in stand. Pas als die groep het ook laat afweten gaan de dvp's weg uit nederland en zeggen ze toedeledokie nederlanders jullie waren geweldige klanten.😂😂
Hoe weet jij dat allemaal zo precies?
 
Hmm hmm. Dit is net zo geloofwaardig als jou connectie met je dvp vriendinnetjes.
In jou geval vermoed ik dat van onbetaalde vriendinnetjes geen sprake is Deckxie.
Zo kan ik over jou ook van alles vermoeden. Je gaat net als ieder ander hier op het Forum naar DVP om iets te halen dat je anders niet kan krijgen, je bent dus net zo (on)geloofwaardig als ieder ander hier. Dus veel plezier met de goede gesprekken bij je vriendinnetjes, op seksueel vlak hebben ze er blijkbaar geen zin in met je.
 
Zo kan ik over jou ook van alles vermoeden. Je gaat net als ieder ander hier op het Forum naar DVP om iets te halen dat je anders niet kan krijgen, je bent dus net zo (on)geloofwaardig als ieder ander hier. Dus veel plezier met de goede gesprekken bij je vriendinnetjes, op seksueel vlak hebben ze er blijkbaar geen zin in met je.
En jij veel plezier met je betaalde vriendinnetjes Deckxie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan