Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iets wat mij ook opvalt is dat er tegenwoordig bij de priveontvangst dames geen enkel verschil meer lijkt te worden gemaakt tussen een uurtje massage of een date met alles erop en eraan. Dit terwijl hier voor mij wel degelijk verschil in zit qua type date.
Ben zelf al tijden op zoek naar een goede massage maar 150/200 voor een massage dat is mij echt te gortig.

Er zijn zat masseurs die masseren zonder happy end hoor. De masseuge bij mij in het dorp bijv, die masseert voor 50 of 60 euro voor een uur. Maar wel enkel massage, niets meer dan dat! Ze is wel erg druk overigens.
 
Laat het nou net om dat happy end gaan.

Dat staat er anders niet: "Ben zelf al tijden op zoek naar een goede massage maar 150/200 voor een massage dat is mij echt te gortig"

Ga gewoon voor een massage met seks, dan weet je iig waarom je dat bedrag moet betalen.
Maar als je gaat wachten op een bedrag die een stuk lager ligt bij een lekker wijf, dan weeg je snel 1 ons.

Tegenwoordig is het bij de sekswerkers: betalen voor haar tijd die ze aan je besteed, niet wat ze doet in die tijd.

Daarom heb je weinig kans op minder dan 100 euro voor een uur massage met happy end. Ook is masseren een behoorlijke inspanning, dus denk dat er weinig profs zo gek zijn. Misschien lukt het wel bij een amateur?

Wens je iig veel suc6!
 
We (ik en een maat van me) organiseren regelmatig gangbangs.
Stoten we op een mail naar hem via RL. Een vraag om info in verband met onze gangbangs. Mevrouwtje beweert luxe prostituee te zijn. Niet pro maar om de kick en natuurlijk ook om de centen. Ze rekent 300€ per uur. No kidding - zo stond het ook in haar advertentie. Bij die advertentie bijzonder mooie foto's van haar. Van een jaar of 2-3 geleden beweert ze.
Ze doet ons een voorstel. 700€ voor een namiddag met 5/6 mannen om haar fantasie waar te maken.
We doen een tegenvoorstel. 600€ voor 3 uur met 5/6 mannen. Uiteindelijk gaat ze akkoord. Ze wil niemand van ons op voorhand ontmoeten. Beetje vreemd maar we organiseren toch.
Ze is op tijd die namiddag en ook alle genodigden van de gangbang groep zijn er. Molliger dan op de foto's maar een stel natuurlijke tieten om U tegen te zeggen als ze in lingerie uit de badkamer komt. Ze begint weer over de 700€ want het is toch "maar" iets meer dan 100€ per man. Copain en ik laten merken dat deze wending ons niet bevalt en we beginnen weer in te pakken. Gaat ze plots naar 500€ voor de namiddag.
Ik geef toe, we hebben al veel betere gangbangs gehad, veel harder, ruiger en ook minder naar een veel te zoet parfum geroken na afloop. Maar toch, een soort van overwinningsgevoel daalde over ons neer.
300€ per uur voor privé.
700€ in eerste instantie voor de gb.
600€ als deal en uiteindelijk 500€ voor ons 6.
Goed genegotieerd.
Btw het verschil tussen een luxe madam en een regelrechte goedkope zaadslet is ons wel duidelijk. Kies voor de tweede optie.
Na 1,5 uur was ze reeds uitgeteld en begon te tetteren alsof we niet door hadden dat ze tijd aan het winnen was.
Een gemiddelde zaadslet doet het voor een habbekrats en 3-4 uur aan een stuk.
….
Niet echt aan één stuk.
Af en toe laten we ze haar wat drinken.
 
Iets wat mij ook opvalt is dat er tegenwoordig bij de priveontvangst dames geen enkel verschil meer lijkt te worden gemaakt tussen een uurtje massage of een date met alles erop en eraan. Dit terwijl hier voor mij wel degelijk verschil in zit qua type date.
Ben zelf al tijden op zoek naar een goede massage maar 150/200 voor een massage dat is mij echt te gortig.
Kan je reden goed in zien, misschien ben ik hier een zeikerd maar mijn ervaring met massages is toch beter en ja sommigen bieden intiem aan, sommigen niet maar het is wat je wilt en lekker vind.

Er zijn nog salons denk ik zelf die onder de 150 p/u zitten, veel helaas zijn inderdaad rond de 150+. Zoals ik al zeg bij sommigen heb je intiem en sommigen niet. Mijn eerste ervaring met Erotisch masseren was bij Venuz in Veeningen, had toen een advertentie gezien van Sam, mooie grote tieten dus het trok me al aan. Afspraak gemaakt en adres gekregen, kwam uit in Venuz.

Kwam binnen en er zaten allemaal dames in de woonkamer + de gastvrouw, Sam nam me mee naar boven. Helaas geen samen douchen (krappe douche), wel lekker gemasseerd door haar borsten en er zat toen voor 135 dacht ik gewoon intiem bij.

Kan het verhaal lang maken maar aantal salons zijn duur idd en sommigen gewoon minder.. Lelystad thai4u is geloof ik nog 90/100 euro voor de massage met happy end, als je extras wilt is het ook extra, betaalde toen 110 euro voor pijpen aan het eind wel met condoom uiteraard.

Massage exclusive in Emmen als je gewoon handmatige hoogtepunt neemt is het 115 euro per uur gok ik. Sommige thai salons waar je normale massages krijgt kan je gewoon met extra geld nog klaar getrokken worden.. eentje in Bussum deed dat.

Massage salon Apeldoorn is 140 euro standaard, wil je meer kan je meer dokken maar ligt ook aan de dame.. Salon Temptation in Deventer is net zo duur of metr sommige opties duurder.

Het is wel even zoeken soms maar bepaalde masseuses via marktplaats geven ook vaak wat sensueel / happy end als je er om vraagt, alleen moet ik heel erg toegeven die durven wat te vragen. Bij de meeste haak ik af maar heb zelf 3 adresjes die ik lekker vind voor redelijke prijzen. De meeste vroegen rond 120/130 euro gekleed mij af te trekken aan het eind, ja.. leuk maar wil wel beetje opbouw erbij en tease, anders is het voor mij nutteloos want ik blijf niet continue hard, wil wel beetje aandacht telkens rondom mijn joystick.
 
Terug
Bovenaan Onderaan