Goed idee en laten we dat ook met auto's doen, dan rijden we straks allemaal in een rolls royce
Ik vind het heel wat waard om een dame te laten komen die geen pro is, in ieder geval haar brood er niet mee verdiend. Dit zijn vaak hoog opgeleide intelligente dames die in het dagelijks leven een 'normale' baan hebben en dit meer doen voor de spanning. Sommigen doen maar enkele afspraken per jaar. Je merkt gewoon dat zo'n afspraak anders is dan met een dame die er 6 per dag doet. En misschien het ergste nog voor je... vaak is
pzc/beffen/tongzoenen niet eens mogelijk. Voor dit soort dames is 400 per uur een gangbaar tarief. Dat is inderdaad veel geld als je vrouwen ziet als een object waar je je pik in duwt en heen en weer beweegt tot dat je klaar komt.
En bekijk het eens uit hun ogen, ze willen toch maar een aantal afspraken per jaar dus waarom niet een hoge prijs en wachten op iemand die het er voor over heeft? Bovendien zijn er vrouwen die bewust een hoge prijs aanhouden om bepaalde types mannen te weren.
120 per uur als max hanteren vind ik gewoon respectloos, elke dame mag van mij vragen wat ze zelf vind dat ze waard is. Het is niet aan jou om de waarde van een vrouw te bepalen. Zelfde als mannen die gaan onderhandelen over de prijs en dan nog verwachten dat de vonken er tijdens een date vanaf springen. Als een man zou laten doorschemeren dat ie het mij eigenlijk niet waard vind zou mijn kut in ieder geval behoorlijk opdrogen.