Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet je wat ik respectloos vind, vrouwen die 300 a 400 euro per uur verdienen aan goedgelovige mannen als jij.
Dank heren, ik had me nooit zo beseft dat ik in de bevoorrechte positie ben dat het bij mij allemaal niet zo nauw komt en me een hoer van 400 per uur te kunnen permitteren. Het doet me deugd me te realiseren dat ik blijkbaar aan de bovenkant van de maatschappij leef. En nu stoppen met dat gevlei, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen.

Terwijl jullie verder gaan met je ergeren aan het feit dat het lozen van je kwakje in 5 jaar 2 tientjes duurder is geworden rijd ik nog even een rondje in de Rolls en laat me vanavond een keer lekker een uurtje afzuigen door 2 veel te dure hoeren. Want wat is nu 800 op een mensenleven?

Even los van oplichting. Volgens mij is het vraag en aanbod. Er is geen plicht hieraan mee te doen. En als je goedkoper wilt kan dat ook, en er is ook altijd nog de handbediening.
het is ook een kwestie van vraag en aanbod, zolang er mensen bereid zijn om € 250,00 of meer te betalen per uur voor een date met een dame, zullen de dames, zolang ze genoeg klandizie hebben, echt hun prijs niet gaan verlagen.

Dank heren, ik had me nooit zo beseft dat ik in de bevoorrechte positie ben dat het bij mij allemaal niet zo nauw komt en me een hoer van 400 per uur te kunnen permitteren. Het doet me deugd me te realiseren dat ik blijkbaar aan de bovenkant van de maatschappij leef. En nu stoppen met dat gevlei, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen.

Terwijl jullie verder gaan met je ergeren aan het feit dat het lozen van je kwakje in 5 jaar 2 tientjes duurder is geworden rijd ik nog even een rondje in de Rolls en laat me vanavond een keer lekker een uurtje afzuigen door 2 veel te dure hoeren. Want wat is nu 800 op een mensenleven?
Jammer voor je Strûner, dat je geen cent te makken heb en dat jij je moet laten afzuigen door 2 drug-hoertjes van €25. Veel Plezier :ROFLMAO:

Oke, nu geloof ik helemaal niets meer van zijn verhaal. Is gewoon een troll. En anders een omhooggevallen armoedzaaier.

KezfPpf.png

Zo werkt marktwerking dus niet. Als wandelaars echt voet bij stuk houden en niet meer betalen dan passen de DVPs wel hun prijzen aan.
Natuurlijk horen de vrouwen meer te verdienen dan een normale baan, het is immers een 'speciale' baan.
Maar 120 euro per uur is ook een hoop geld, toch?
Als 10,50 het minimum loon is in Nederland, laten we zeggen dat zij 12 euro zouden verdienen met een courant beroep, dan is het alsnog 10 keer zo veel.
In die chatbox:
Zo werkt marktwerking dus niet. Als DVPs echt voet bij stuk houden en niet voor minder accoord gaan passen de wandelaars wel hun uitgaven aan.

Medische zorg is ook een basisbehoefte, onderdak is ook een basisbehoefte. Maar toch kost een chirurg of een huis aardig wat geld.
Da"s nu net het punt... basisbehoeften, -voorzieningen, -rechten enz... zouden feitelijk niks met geld mogen te maken hebben. In dat perspectief zijn de prijzen van die zaken belachelijk hoog.

Het is niet zo moeilijk..

1. Wij bepalen onze prijzen of in mijn geval de salon waar ik in ontvang
2. Als je iemand te duur vindt.. je hebt geen verplichting om daar naar toe te gaan
3. Afdingen en korting afdwingen zorgt ervoor dat je een minder leuke date hebt dan als je dat niet doet.

Als een sekswerker een hoge prijs vraagt, is dat haar keuze. Waarschijnlijk doet ze dat, omdat ze een bepaald soort mannen niet wilt. Dat is niet verboden tenslotte!

Het is niet zo moeilijk..

1. Wij bepalen onze prijzen of in mijn geval de salon waar ik in ontvang
2. Als je iemand te duur vindt.. je hebt geen verplichting om daar naar toe te gaan
3. Afdingen en korting afdwingen zorgt ervoor dat je een minder leuke date hebt dan als je dat niet doet.

Als een sekswerker een hoge prijs vraagt, is dat haar keuze. Waarschijnlijk doet ze dat, omdat ze een bepaald soort mannen niet wilt. Dat is niet verboden tenslotte!
De salons hanteren gewoon een normale prijs. De 400 per uur prive-ontvangst vind ik van de zotten. Maar iedereen mag vragen wat hij/zij wilt natuurlijk.

Als de prijs van € 400,00 te hoog is voor veel klanten, en de dame om die reden geen klanten heeft zal ze zelf haar tarief naar beneden gaan aanpassen. Blijkbaar heeft ze toch een klantenkring die bereid zijn om deze prijs te betalen.

Ik zelf vindt geen enkele dame € 400,00 per uur waard, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Da"s nu net het punt... basisbehoeften, -voorzieningen, -rechten enz... zouden feitelijk niks met geld mogen te maken hebben. In dat perspectief zijn de prijzen van die zaken belachelijk hoog.
'Basisbehoeften zijn rechten', het mantra van de progressieveling, waaruit blijkt dat hij van economische basisprincipes geen kaas gegeten heeft en niet geeft om vrijheid.

Een behoefte is heel iets anders dan een recht. Een recht impliceert een daartegenover staande plicht van een ander tot doen (in geval van een positief recht) of nalaten (in geval van een negatief recht). Een positief recht kan alleen voortvloeien uit het handelen van anderen, d.i. uit overeenkomst of onrechtmatige daad. Universele positieve rechten zijn onmogelijk in een wereld van schaarste, en bovendien onverenigbaar met negatieve rechten. Net zomin als er een 'recht op eten' of een 'recht op onderdak' bestaat, omdat dat zou impliceren dat je anderen kunt dwingen jou van eten en onderdak te voorzien, bestaat er een 'recht op seks', omdat dat zou impliceren dat anderen de plicht hebben om seks met jou te hebben, en daartoe eventueel gedwongen kunnen worden. De idee van universele positieve rechten is progressieve nonsens. Iets te veel Star Trek gekeken, denk ik dan altijd.

Als de prijs van € 400,00 te hoog is voor veel klanten, en de dame om die reden geen klanten heeft zal ze zelf haar tarief naar beneden gaan aanpassen. Blijkbaar heeft ze toch een klantenkring die bereid zijn om deze prijs te betalen.

Ik zelf vindt geen enkele dame € 400,00 per uur waard, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik ook niet, maar daar gaat het niet om.
Er zijn maar zat mannen die voor seks met een leuke vrouw nog geen E10 willen neertellen, omdat ze perse willen dat die vrouw eerst verliefd op ze wordt.
En dan geven ze vervolgens wel klauwen met geld uit aan kleding, auto's en sportschool om indruk te maken op die vrouw.

Ik vind E100 nog te veel geld om een week in een vakantiehuisje te zitten. Moet jij eens raden wat ik dan vervolgens doe: gewoon niet in dat vakantiehuisje zitten.

Ben ik nou zo slim en jij zo dom?
Ik ben natuurlijk zo dom, want dan doen we het toch gewoon van gratis geld van de overheid?

Jij bent het type dat vind dat werkelijk alles door ambtenaren geregeld moet worden. Jij zou nog het liefst een wet zien waarin staat dat bordelen door ambtenaren gerund worden met prijzen vastgesteld door de Tweede Kamer.

Ik zie je grom wel weer verschijnen.

Gezellige discussie. De ene kant wil daklozen laten verhongeren op straat. De andere kant wil alle basisbehoeften gratis ingevuld zien. Kunnen we iets minder gepolariseerd denken jongens? De wereld loopt al vol gepolariseerde extremisten.

Wat de woekerprijzen betreft: een dame vraagt natuurlijk wat ze wil. Maar ik zal nooit bij iemand gaan die zichzelf enkel uithoert voor CEO's of andere rijkelui. Ik ben geen liefhebber van omhooggevallen figuren.

Anderzijds zal ik ook nooit bij een dame gaan die €50 per halfuur vraagt, toch zeker niet in een privéhuis waar ze ook nog eens een groot deel moeten afgeven. Enerzijds uit respect voor de vrouw zelf, anderzijds omdat dat gewoon te veel marginale gevallen aantrekt.

De ene kant wil daklozen laten verhongeren op straat.
En zo worden mensen die uitleggen dat gratis geld niet bestaat altijd weer geframed.
Doodmoe word je er van.
Alsof je ook niet gewoon iets kunt geven aan iemand die minder heeft dan jezelf. Nee, volgens de linksmens kan dat niet.
Dus wie is er nu eigenlijk de egoïst?

En onder al die schone schijn eisen ze in feite dat vrouwen voor een habbekrats met ze het bed in duiken, daar draait het uiteindelijk op uit.
Omdat ze te weinig over hebben voor een leuk seksueel avontuur.

Terug
Bovenaan Onderaan