Medford
Stamgast
Wie is er nu aan het polariseren?De ene kant wil daklozen laten verhongeren op straat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie is er nu aan het polariseren?De ene kant wil daklozen laten verhongeren op straat.
Nog geen idee hoe de krolse kater hier op gaat reageren. Maar mijn 'vind ik leuk' heeft hij bij voorbaat al binnenHet was een vraag, maar uit je antwoord blijkt dat je echt dom bent. Nooit gehoord van belasting betalen?
Maar zoals alle domme mensen wil jij altijd gelijk hebben en wil jij ook altijd het laatste woord hebben, dus ga je gang
@Medford schrijft dat toch letterlijk? En weer die slachtofferrol opzoeken en ondertussen mij voor linksmens verwijten. Flauw.En zo worden mensen die uitleggen dat gratis geld niet bestaat altijd weer geframed.
Als ik hem was zou ik er helemaal niet op ingaan. Mensen die denken dat belastingheffing een onuitputbare bron van gratis geld is, zijn niet voor rede vatbaar.Nog geen idee hoe de krolse kater hier op gaat reageren. Maar mijn 'vind ik leuk' heeft hij bij voorbaat al binnen
Neen?@Medford schrijft dat toch letterlijk?
Tja, ik heb eigenlijk geen zin in die 'can of worms'.Nog geen idee hoe de krolse kater hier op gaat reageren. Maar mijn 'vind ik leuk' heeft hij bij voorbaat al binnen
Hoe moet ik dat citaat dan lezen?Net zomin als er een 'recht op eten' of een 'recht op onderdak' bestaat, omdat dat zou impliceren dat je anderen kunt dwingen jou van eten en onderdak te voorzien, bestaat er een 'recht op seks', omdat dat zou impliceren dat anderen de plicht hebben om seks met jou te hebben, en daartoe eventueel gedwongen kunnen worden. De idee van universele positieve rechten is progressieve nonsens
Precies zoals het er staat. Wat is er niet duidelijk aan? Dat iemand geen 'recht op eten' of 'recht op onderdak' heeft, wil niet zeggen dat het verboden is om ze eten of onderdak te bieden.Hoe moet ik dat citaat dan lezen?
Ik denk dat het heel duidelijk is. Je verbiedt het niet, maar je vindt het ook geen absolute noodzaak, anders zou je het (moreel) verplichten. Ergo: laat maar verhongeren als het van meneer @Medford afhangt. Ik neem dan ook niks terug van wat ik eerder schreef. Advocatenpraat of niet.Precies zoals het er staat. Wat is er niet duidelijk aan? Dat iemand geen 'recht op eten' of 'recht op onderdak' heeft, wil niet zeggen dat het verboden is om ze eten of onderdak te bieden.
Hey jongens, een beetje aardig tegen elkaar zijn, er is al genoeg ruzie in de wereldOei, hij kan zelfs in het Engels schelden
Int verleden wel een keertje afgesproken met een dame die 400e per uur vroeg. Haar advertentie sprak me al lang aan en haar foto's nog meer . Voor 400e zijn de verwachtingen ook wel hoger maar als die niet worden ingelost dan zat ik der maar met een belabberd gevoel in het hotel.Als de prijs van € 400,00 te hoog is voor veel klanten, en de dame om die reden geen klanten heeft zal ze zelf haar tarief naar beneden gaan aanpassen. Blijkbaar heeft ze toch een klantenkring die bereid zijn om deze prijs te betalen.
Ik zelf vindt geen enkele dame € 400,00 per uur waard, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Tja, jij begon ermee te zeggen dat seks een basisbehoefte is waar elk mens recht op heeft. Dat is een (als je het mij vraagt nogal domme) politieke mening. Dan moet je niet verbaasd zijn als anderen daarop reageren. Als je niet wilt dat anderen hun politieke opvattingen delen, houd dan ook die van jezelf alsjeblieft voor je.Je geeft een mening en dan gaan er ineens een hoop pipo's er een politiek zeikspelletje van maken. 'k Heb wel betere dingen te doen dan hier in detail te gaan liggen zeiken. Het is hier trouwens een forum over hoeren en hoerenlopers. Niet over politieke overtuigingen en polariseringen die nergens op slaan of uit de context worden gerukt.
LOL: je bent zelf degene die het in het politieke trekt door te stellen dat basisbehoeften niks met geld te maken zouden moeten hebben en tevens indirect te stellen dat seks gratis moet zijn.Je geeft een mening en dan gaan er ineens een hoop pipo's er een politiek zeikspelletje van maken. 'k Heb wel betere dingen te doen dan hier in detail te gaan liggen zeiken. Het is hier trouwens een forum over hoeren en hoerenlopers. Niet over politieke overtuigingen en polariseringen die nergens op slaan of uit de context worden gerukt.
Mannen hebben vanouds macht over vrouwen op heel veel terreinen.Wij mannen hebben meer macht dan we in werkelijkheid denken en hebben de keuze om te beslissen welke dame we bezoeken en welke niet.
Misschien groeit deze forum en worden deze berichten door meer mannen gelezen. Ik probeer hier ook alleen maar met een oplossing te komen.Je vergeet wel dat 95% van de hoerenlopers hier niet meeleest, laat staan dat ze met je boycot gaan meedoen
Ik ben me bewust dat wij mannen moeten betalen, maar ik ben niet bereid om de hoofdprijs te betalen en me te laten gebruiken door vrouwen, al was ik miljonair.Mannen hebben vanouds macht over vrouwen op heel veel terreinen.
Maar als het om seks gaat is het precies andersom.
Omarm je 'mannelijkheid' en accepteer dat je zal moeten betalen voor dit aspect van het leven.
Ja , dat hoor je vaker inderdaad "ik ben geen pro , ik doe het voor de lol en dus vraag ik 3 keer zoveel als een ander die er haar brood mee verdiend" Moet je in een andere bedrijfstak eens proberen " Ik ben geen tegelzetter , maar het is mijn hobby om af en toe zo eens in de maand eens een badkamertje te tegelen , daarom ben ik gedwongen er 200 Euro per uur voor te berekenen "Waarom vragen deze 400 EUR per uur als ze geen pro zijn ?
En als alle Chinezen tegelijk van de keukentafel afspringen komt de toren van Pisa weer recht te staan , in theorie zal het allemaal wel kloppen maar in de praktijk gaat het gewoon niet gebeurenAls ik zo naar de reacties hier kijk dan is het merendeel met mij eens dat de prijzen op dit moment veelste te hoog zijn. Wij mannen hebben meer macht dan we in werkelijkheid denken en hebben de keuze om te beslissen welke dame we bezoeken en welke niet. Als wij de dure dames links laten liggen en voor de goedkopere gaan, dan zullen de dure dames vanzelf hun prijzen laten zakken, want minder klanten betekent voor hun ook minder geld. En zo zorg je ervoor dat de prijzen gaan zakken en voorkom je prijsstijging.
Maar dan moet je straks niet gaan klagen als de prijzen verder gaan stijgen.En als alle Chinezen tegelijk van de keukentafel afspringen komt de toren van Pisa weer recht te staan , in theorie zal het allemaal wel kloppen maar in de praktijk gaat het gewoon niet gebeuren
De markt bepaalt de prijs , je mag vragen wat je wilt en de consument die het niet wil of kan ophoesten zal het zonder moeten doen
Daar heb je een heel goed punt @diewandererJe vergeet wel dat 95% van de hoerenlopers hier niet meeleest, laat staan dat ze met je boycot gaan meedoen
Als Nederlands staatsburger beroep ik me op mijn grondwettelijk recht om over van alles en nog wat te klagen zoveel als ik wilMaar dan moet je straks niet gaan klagen als de prijzen verder gaan stijgen.
Jouw mening is dat seks gratis moet zijn. Dan vind ik daar iets van en dat schrijf ik op. Dat noem jij politiek, maar als dat van mij politiek is, dan ben jij politiek begonnen.Krolse en Medford... mijn mening was enkel een mening.