Was Alkmaar 35 dan ? dat wist ik niet , in de Doublet gaan ze nu uit wat ik links en rechts hoor naar 40 Euro dat was al jaren 35 dus dat kan ik geen spectaculaire stijging noemen
Bij de privé dames op Kinky waar ik zelf geen ervaring mee heb overigens zie je inderdaad dat 150 per uur het nieuwe normaal wordt , dat is duurder dan in de meeste privéhuizen en dat is best wel vreemd eigenlijk omdat het me niet lijkt dat de kwaliteit ook beter is
Het is helemaal vreemd als je ziet dat je in een toko als villa Weizicht ( waar ik ook nog nooit geweest ben maar die wel op mijn lijstje staat) voor 135 terecht kan , je betaalt dan wel intree maar daar krijg je ook wat voor
Misschien zijn de prijzen wel stil blijven staan vanwege de invasie van oost Europese dames pak hem beet 20 jaar geleden ? Groter aanbod bij gelijkblijvende vraag of zoiets , en dat dat nu gestabiliseerd is weer , ik geef mijn bek ook maar een gooi hoor
Als de klanten het teveel vinden gaan ze op den duur minder vaak of korter en dan zal de prijs zich vanzelf aanpassen naar wat de consument er wel voor over heeft