Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien zelfs nog wat aan de jonge kant voor de gemiddelde girlsreviewlid.
🙈🙈
Wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van je fanboysclubje ?
Fanboyclubje? Heb ik ondertussen niet al iedereen weggejaagd🤔

Maar dat moet jij weten, want jij was de expert daarin toch?😂

Het enigste wat ik weet is dat ik altijd met vuur speel, omdat ik zo dicht bij huis werk

Of 1 van 5 70+ ......... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
veel mensen zijn wel boven mijn leeftijdsgrens dus ik denk dat we een nieuwe poll moeten starten. Deze klopt niet meer
Heb je het zo bont gemaakt, maar dat heb je toch wel gedaan, nadat je de cadeautjes hebt ontvangen?
Nope ben tegenwoordig toch meer ziek dan aan het werk. Maar ik heb de laatste tijd best wat mensen boos gemaakt oeps🫣

Cadeautjes hebben ze moeten terugbrengen😂

Maar 200 per uur. Is nog 50 te veel maar ok. Is idd ieder zijn keuze!
200 euro is de standaard geworden zeker in het westen. Alleen zal niet iedere dame ermee wegkomen vooral oudere dames niet want als je voor hetzelfde bedrag een jonge dvp kan nemen waarom dan een oudere dvp nemen. Daarom zie je nog steeds oudere dames de 150 hanteren om klanten binnen te harken.

200 euro is de standaard geworden zeker in het westen. Alleen zal niet iedere dame ermee wegkomen vooral oudere dames niet want als je voor hetzelfde bedrag een jonge dvp kan nemen waarom dan een oudere dvp nemen. Daarom zie je nog steeds oudere dames de 150 hanteren om klanten binnen te harken.
Er zijn ook nog genoeg knappe 150 euro dames gelukkig.
veel mensen zijn wel boven mijn leeftijdsgrens dus ik denk dat we een nieuwe poll moeten starten. Deze klopt niet meer

Nope ben tegenwoordig toch meer ziek dan aan het werk. Maar ik heb de laatste tijd best wat mensen boos gemaakt oeps🫣

Cadeautjes hebben ze moeten terugbrengen😂
Oh ja, jij had een leeftijdsgrens.

Dat was toch 49? :)

Eigenlijk is voor wandelaars die de prijzen te duur vinden beter om een vluggertje te nemen bij een raamdame. Ja ik weet 4 vluggertjes bij een raamdame is ook 200 euro en dus ook niet goedkoop. Maar ik heb het hier over een vluggertje van 50 euro, dus die 150 euro die je normaal gesproken kwijt was bij prive-ontvangst hou je mooi in eigen zak. En zo steek je ook een dikke middelvinger naar die dure prive-ontvangst dames van bekijk het maar met jullie dure prijzen.

Nee hoor genoeg jonge dames nog aan deze normale prijzen. Gelukkig 200 is echt absurd. Maar als ze het betalen, zoals jij zegt. Dan natuurlijk wel.

Er zijn ook nog genoeg knappe 150 euro dames gelukkig.

Oh ja, jij had een leeftijdsgrens.

Dat was toch 49? :)
Mijn grens ligt een stuk lager begin 40 de meeste dames die ik de laatste tijd heb bezocht waren allemaal mooi jong midden of eind 20. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet van een 40+ dame kan genieten zeker als ze voor haar leeftijd goed uitziet. Ik kan ook van een slanke of een volle lichaam genieten zolang het maar mooi uitziet, ben wat dat betreft gelukkig niet zo kieskeurig als jou en daardoor heb ik ook keuze zat.😉

Laatst bewerkt door een moderator:
@Coolio
Jij hebt het waarschijnlijk over België, maar in Nederland liggen de prijzen vaak wat hoger, hoewel er natuurlijk ook wel dames die minder dan € 200 vragen.
Yup België maar hier begint het ook al. Alleen doe ik er niet aan mee.

Maar ja iedereen weet dat vraag en aanbod nu eenmaal van de consument afhangen en wat deze wil uitgeven.

Ik vind enkel aanvaardbaar:

80 30min
120 45 min
150 60 minuten

Ik wil meerdere keren per week langs gaan en met 200 per uur is dat gewoon belachelijk.

Heb ooit eens een slimme dame gekend. Die gaf zelfs een klantenkaart.

Na 4 keer 30 minuten gratis
Na 8 keer 60 minuten gratis

Op zich mss grappig maar het werkte wel om vaste klanten te hebben.

Pas op: ik durf ook wel veel gifts of al eens extra te geven. Maar dan wel uit vrije wil en omdat ik super tevreden ben over de dame!

Als ik een mindere klik heb dan ben ik maar 80 euro kwijt. Stel je voor dat je 200 betaalt en het tegen slaat. En ik lees dit vaker bij de duurdere van 200 dat het tegenvalt dan bij de normale prijzen.

wat is nou het punt wat je precies wilt maken?
Want nu komt het op mij over als een onsamenhangend verhaal, waar ik weinig van begrijp.
In tussen ben ik wat kalmer. Ik zal het stuk bij stuk uit leggen zo da het duidelijker is.
Dat is toch niet relevant.
Volgens mij is de discussie, meer van staan de prijzen van de dames in verhouding voor wat je er voor krijgt, voor velen mannen zijn er ook gratis dames beschikbaar, of tegen betaling van een etentje een flesje wijn, of een complimentje.
Als die mannen aan gratis sex graken wat doen ze hier dan? Gaat dat door een dame mee uit eten te nemen of samen een flesje wijn te kraken. Doe dat dan. Zo moeten ze niet meer de veel te dure dvp´s betalen.

Moest ik kunnen met 1x per maand aan sex met een dame die mij bevalt door haar 1x per maand mee uit eten te nemen. Waar moet ik tekenen? Het etentje mag nog 200€ kosten dubbele win-win.

Een flesje wijn? Ik koop met plezier elke keer een fles. Elke week een flesje. 😉

Ik bedoel, vaak zijn het meiden met weinig opleiding en met weinig carriere mogelijkheden en vaak ook niet al te snugger.
en dan dat ze weinig opleiding gehad heeft? Ik heb ook "maar" lasser geleerd. Ik moet echt geen dvp hebben met een dokters titel. Of een diploma.

Het is niet omdat je lang naar school geweest bent dat je slim bent. Dan ben je geleerd maar daarom niet slim of snugger.

Dan is € 200,00 om even op je rug te liggen, en een beetje aardig te doen tegenover een man, meer dan goed betaald.
Een bouwvakker die de hele dag met stenen loopt te sjouwen, krijgt het in ieder geval niet.
Het hangt ook van de dvp af er zijn er die geen inzet tonen idd. Maar er zijn er ook die je voor die 200€ alle hoeken van de kamer laten zien.

Ik zie het zo die 200€ investeer ik niet in haar maar in mij zelf. Dat is voor mij 200€ om eens een uurtje te ontspannen & relaxen,alles vergeten, eens babbelen met iemand van buiten mijn vrienden groep of famillie. Genieten van een een uurtje sex met een knappe vrouw. Daar na kan ik er terug vol tegen aan.

Niet iedereen heeft een dame jammer genoeg. Waar mee ze gezellig kunnen gaan eten of een flesje kraken en later het hoofd gerecht.😉

Sommige mannen hebben het geprobeerd en vonden de juiste dame niet. Andere vonden wel een dame maar sex kwam er niet van. Die mensen zeggen opeens fuck it en betalen met plezier 200€ om wel aan sex te graken of op zijn minst van al die veloren moeite af te zijn.

Mijn grens ligt een stuk lager begin 40 de meeste dames die ik de laatste tijd heb bezocht waren allemaal mooi jong midden of eind 20. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet van een 40+ dame kan genieten zeker als ze voor haar leeftijd goed uitziet. Ik kan ook van een slanke of een volle lichaam genieten zolang het maar mooi uitziet, ben wat dat betreft gelukkig niet zo kieskeurig als jou en daardoor heb ik ook keuze zat.😉
Dat over die 150 was voor jou, dat over die leeftijdsgrens was grappend naar @Lilyxx

Wat staat er op zijn bankrekening?

01-11-2023 '150 euro gepind bij Lilyx'

03-11-2023 '200 euro gepind bij Lilyx'

05-12-2023 '250 euro gepind bij Lilyx'
Helemaal niet hoor😂🙈

Ik hou alleen mijn erfenis in de gaten. Als hij te veel gaat uitgeven moet ik toch maar dat ongemakkelijke gesprek met mijn moeder voeren😬

Echt geloof mij de vrouwen zijn altijd de baas in huis. Hoe jonger hoe erger. Soms gunnen we jullie gewoon ff een momentje 🤣

Hij kijk wel is op van die sites. Plus ik kan op zijn bankrekening🤫
Je hebt het niet van een vreemde.

Bovendien het is gezond en verveelt niet vlug.
Genoeg mannen van 50 en 60 die nog veel sex hebben , dat hoor ik wel van vrienden
Meeste hebben toch wel ergens een neukvriendinnetje.
Vaak wel niet moeders mooiste, maar doen ze liever als naar een DVP.
Als ze single zijn wordt daar makkelijk over gepraat zeker als we gaan stappen.

Helemaal niet hoor😂🙈

Ik hou alleen mijn erfenis in de gaten. Als hij te veel gaat uitgeven moet ik toch maar dat ongemakkelijke gesprek met mijn moeder voeren😬

Echt geloof mij de vrouwen zijn altijd de baas in huis. Hoe jonger hoe erger. Soms gunnen we jullie gewoon ff een momentje 🤣
Ma je gaat pa ook weer eens moeten een handje helpen. Hij verneukt mijn erfenis.😂

We lachen nu wel maar sommige mensen houden echt hun erfenis in de gaten.😬

Ma je gaat pa ook weer eens moeten een handje helpen. Hij verneukt mijn erfenis.😂

We lachen nu wel maar sommige mensen houden echt hun erfenis in de gaten.😬
Nou ja ik heb wel een echte reden om af en toe te kijken. Had hij maar niet mijn jaarsalaris als het niet meer is aan een oplichter moeten overmaken. Ik heb hem alle afleveringen van oplichters in het buitenland laten zien, maar mannen zijn goed van vertrouwen😕

Ik loop vaak wel te grappen met jullie, en kan best wel lachen over dat er een andere dame komt en de afspraken niet zijn nagekomen. Alleen op die advertentiesites zitten ook de zwaardere oplichters dus pas een beetje op 🙏

Nou ja ik heb wel een echte reden om af en toe te kijken. Had hij maar niet mijn jaarsalaris als het niet meer is aan een oplichter moeten overmaken. Ik heb hem alle afleveringen van oplichters in het buitenland laten zien, maar mannen zijn goed van vertrouwen😕

Ik loop vaak wel te grappen met jullie, en kan best wel lachen over dat er een andere dame komt en de afspraken niet zijn nagekomen. Alleen op die advertentiesites zitten ook de zwaardere oplichters dus pas een beetje op 🙏
Dat is meer je vader in de gaten gaten houden dat hij niet al zijn geld verliest aan oplichters. Maar het is niet dat waneer je ouders bv opreis gaan. Dat je er een probleem mee hebt. Wat dat was jou (toekomstig) geld snap je.

Hoe goed is de band tussen jou en je vader? Mss kun je met hem daar eens voorzichtig over praten. En hem waarschuwen voor de slechte dames.

Ik denk dat je wat voorzichtiger moet zijn met de dingen die je hier deelt, met name de persoonlijke dingen, je loopt op deze manier best wel een grote kans dat mensen je gaan herkennen.
Het is een goedbedoeld advies, zonder bij bedoelingen. Want ik denk dat je net als ik, ook prijs stelt op je anonimiteit.

Ik denk dat je wat voorzichtiger moet zijn met de dingen die je hier deelt, met name de persoonlijke dingen, je loopt op deze manier best wel een grote kans dat mensen je gaan herkennen.
Het is een goedbedoeld advies, zonder bij bedoelingen. Want ik denk dat je net als ik, ook prijs stelt op je anonimiteit.
Ik weet het, maar het is moeilijk. Ook op afspraakjes vragen mannen veel te veel persoonlijke dingen. Plus ik ben heel goed in praten😆😔

Terug
Bovenaan Onderaan