wat is nou het punt wat je precies wilt maken?
Want nu komt het op mij over als een onsamenhangend verhaal, waar ik weinig van begrijp.
In tussen ben ik wat kalmer. Ik zal het stuk bij stuk uit leggen zo da het duidelijker is.
Dat is toch niet relevant.
Volgens mij is de discussie, meer van staan de prijzen van de dames in verhouding voor wat je er voor krijgt, voor velen mannen zijn er ook gratis dames beschikbaar, of tegen betaling van een etentje een flesje wijn, of een complimentje.
Als die mannen aan gratis sex graken wat doen ze hier dan? Gaat dat door een dame mee uit eten te nemen of samen een flesje wijn te kraken. Doe dat dan. Zo moeten ze niet meer de veel te dure dvp´s betalen.
Moest ik kunnen met 1x per maand aan sex met een dame die mij bevalt door haar 1x per maand mee uit eten te nemen. Waar moet ik tekenen? Het etentje mag nog 200€ kosten dubbele win-win.
Een flesje wijn? Ik koop met plezier elke keer een fles. Elke week een flesje.
Ik bedoel, vaak zijn het meiden met weinig opleiding en met weinig carriere mogelijkheden en vaak ook niet al te snugger.
en dan dat ze weinig opleiding gehad heeft? Ik heb ook "maar" lasser geleerd. Ik moet echt geen dvp hebben met een dokters titel. Of een diploma.
Het is niet omdat je lang naar school geweest bent dat je slim bent. Dan ben je geleerd maar daarom niet slim of snugger.
Dan is € 200,00 om even op je rug te liggen, en een beetje aardig te doen tegenover een man, meer dan goed betaald.
Een bouwvakker die de hele dag met stenen loopt te sjouwen, krijgt het in ieder geval niet.
Het hangt ook van de dvp af er zijn er die geen inzet tonen idd. Maar er zijn er ook die je voor die 200€ alle hoeken van de kamer laten zien.
Ik zie het zo die 200€ investeer ik niet in haar maar in mij zelf. Dat is voor mij 200€ om eens een uurtje te ontspannen & relaxen,alles vergeten, eens babbelen met iemand van buiten mijn vrienden groep of famillie. Genieten van een een uurtje sex met een knappe vrouw. Daar na kan ik er terug vol tegen aan.
Niet iedereen heeft een dame jammer genoeg. Waar mee ze gezellig kunnen gaan eten of een flesje kraken en later het hoofd gerecht.
Sommige mannen hebben het geprobeerd en vonden de juiste dame niet. Andere vonden wel een dame maar sex kwam er niet van. Die mensen zeggen opeens fuck it en betalen met plezier 200€ om wel aan sex te graken of op zijn minst van al die veloren moeite af te zijn.