Een geboren hoer.
Maar je zegt wederom crystal clear wat nagenoeg niemand uitspreekt, maar hoe het wel vaak gaat.
Mijn probleem bij een privé huis zou echt zijn dat ik geen extra's wil.
Laat me wel eens tot iets verleiden als het vanzelf automatisch erbij zit als de uur-prijs iets hoger is, maar er is niets wat ik tegen betaling extra zou willen afnemen. Want eigenlijk wil ik niet:
- tongzoenen
- zonder condoom gepijpt worden
-beffen
- cum on face zou ik misschien wel geil vinden qua gedachte maar ben ik in praktijk toch te netjes voor.
- cum in mouth, hetzelfde verhaal en dat zou alleen met heel goed mikken kunnen aangezien ik geen
pzc wil. En dan zou ik dus tijdig moeten afhaken en mezelf moeten klaar trekken, waar ik op zo'n moment helemaal geen zin in heb. Het is gewoon veel heisa als je aan het neuken bent of gepijpt wordt om razendsnel het condoom af te doen en je dan te moeten aftrekken.
En aangezien veel dames het aftrekken niet beheersen is het levensgrote risico dat alles fijn was en het dan aan het einde misloopt/pijnlijk wordt.....sowieso kun je je flow/spanningsboog precies op het moment van die switch kwijt raken.
Resteert als extra:
- gfe vragen sommige dames extra voor maar vind ik meer een logisch iets. Maar 1x meegemaakt dat een dame dat ter plekke aanbood, ik vriendelijk ervoor bedankte, denkende je hoeft echt niet te doen alsof je mijn real life vriendin bent, waarna ze de resterende tijd echt bot ging doen. Die dacht blijkbaar dat 'vriendelijkheid' een extra was waar voor betaald moest worden.
- rimmen of prostaat massage of anaal. Ik moet er niet aan denken. Bah bah.
Dus ja.... welke extra zou ik kunnen afnemen?
Verder vind ik neuken/gepijpt worden/babbeltje/lachen wel fijn, maar dat is inbegrepen.