Durf jij zoiets al aan als je diegene een kwartiertje kent? Gedurfd hoor
Ik heb 1 klant waarmee ik op vakantie zou willen onder jou voorwaarden, maar deze gaat helaas zelf al
We hadden het er wel een keertje over gehad, maar spraken te weinig met elkaar af om met een echt plan te komen. En als hij er dan was liep ik hem helemaal gek te maken met mijn geslijm over dat hij mijn favorietjes was
Het ding is wel dat veel dvp's onder jou voorwaarden er niet open voor staan. En je moet ook een klein budget aanbieden om te shoppen
Misschien wel maar
Nee, tuurlijk niet. Maar in sommige gevallen na 3 meet-ups wel denk ik.
Zelfde geldt denk ik voor dat shop budget. Ik hou niet van vooraf dat soort dingen bespreken. Wil niemand 'kopen'. Maar als je ergens loopt na het eten en iemand past iets en het staat mooi.....ach, waarom niet?
Maar ik weet uit ervaring dat ze al snel de bal verspelen omdat ze heel mechanisch worden als je zoiets aanbiedt. Heb 2x zo'n voorstel gedaan. Het komt dan ineens veel te dichtbij.
Hun dvp leventje is overzichtelijker.
1 dame heb ik 2 jaar lang dagelijks app contact mee gehad in die hele Corona periode. Maar toen ik zei: Laten we beide naar dat eiland toevliegen en eens babbelen en chillen schrok ze daar toch van.
Terwijl 2 jaar dagelijks appen en echt over alles praten ook best intiem is en we hadden al 30 x sex gehad als ze hier was.
Dus voor mij is het verschil eigenlijk niet meer zo groot en ik wist toen zeker dat ze geen relatie/kind etc had en wilde voor de anonimiteit ook niet in haar of mijn land afspreken, maar op een neutrale plek waar we los van elkaar heen vlogen.
Ik vond het niet ondenkbaar en ze dacht er serieus over na, maar haakte uiteindelijk toch af. We hadden al wel los wat andere afspraken in onze vrije tijd gemaakt overigens.
Moet ik er wel bij zeggen dat het een dame was die voor mij helemaal raak was qua looks en type. Een uitzonderlijk knappe verschijning, daarom was het voor mij een uitdaging om te zien of het er in zat.
Denk dat het bij 3 andere dames die ik wel eens bezoek misschien wel zou lukken, maar ik had er louter bij die ene behoefte aan. Het is niet zo dat ik ieder jaar op een vakantie + sex met een dvp wil ofzo.
Maar je hebt toch een relatie?
Dan kan je daar toch beter een weekje mee weg gaan.
Haha...je hebt een goed geheugen
@Rony80
Eh...it's complicated.
En ja, dat doe ik ook wel. Maar ik bevind me, door niet nader te noemen omstandigheden, al een jaar of 3 op een twijfelpunt. Doorgaan of stoppen.