Roxas
Meubelstuk
Er zijn overal zotten. Er worden ook vrouwen gestalkt door exen of door vreemden op straat.Dat heeft ook een reden. Ik was bv op de Ruysdaelkade in september toen het nog mooi weer was. Zag ik Anna, kon niet missen met haar naambordje. Wordt hier ook besproken. Prachtige jonge vrouw van eind 20 of begin 30. In ieder geval die zal buiten haar werk ook een ander leven hebben. Getrouwd maar zeker een vriend. Kan niet missen. En aan haar lichaam te zien ook regelmatig naar de sportschool. En zij heeft misschien de ervaring als ze te open ed is ze een verliefde wandelaar achter haar aan te krijgen. Ze zal niet de enige zijn. Verderop zag ik Gina die er ook heel goed uitziet. Misschien wel zelfde verhaal. En daar willen ze zich tegen beschermen. De meeste dames hoeven niet eens bloedmooi te zijn maar als ze open, spontaan etc lopen ze de kans op een verliefde klant. Dat is in het niet wandelleven ook zo. Niks mis mee. Maar kan me voorstellen dat je als werkende dame daar niet op zit te wachten.
Daarom zou ik een goed iedee vinden moesten ze in belgië en indien nodig ook in nederland peper-spry legaal te maken. Er bestaat pepper-spry dat er uit ziet als een lippenstift. Elke dame kan dat in haar hantas wegsteken en dvps kunnen het verstoppen tussen hun echte make-up.
Het gaat niet de oplossing zijn maar alle vrouwen gaan zich veiliger voelen.