Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben veelste nuchter op verliefd te worden op een dvp, is er wel is een dvp waar ik aan terug denk? Tuurlijk, maar ik begrijp wel dat de enige reden is dat ik die dvp een beurt geef is omdat ik haar geld heb gegeven en niet omdat zij gevoelens voor mij heeft. Sommige dvp's kunnen ontzettend goed acteren maar het zal altijd om geld gaan anders zou je er wel gratis overheen mogen.

Ik denk dat wanneer je verliefd wordt op een dvp dat je maar het beste kunt stoppen met deze hobby anders wordt je op den duur geheid financieel uitgekleed.
Ik volg je redenering en ik denk dat het voor jouzelf heel verstandig is.

Deze vind ik wel wat zwart-wit:

Sommige dvp's kunnen ontzettend goed acteren maar het zal altijd om geld gaan anders zou je er wel gratis overheen mogen.

Je maakt de vergelijking met acteren. Een goede acteur of actrice staat in het theater graag voor een volle zaal, niet alleen voor het geld maar ook omdat het fijn werk is. Zou de schouwburgdirecteur vragen om het werk gratis te doen dan zou de acteur niet komen opdagen maar de conclusie dat 'het altijd om het geld gaat' is net iets te hard, denk ik.

Ben je verliefd en heb je het idee dat het wederzijds is, dan kun je dat contact het beste "buiten de praktijk" voortzetten. Komt het daar niet van dan kun je concluderen dat het inderdaad meer een 'voorstelling ' is, een hele goede performance. En dan kun je zelf bepalen of die 'GFE' je (veel) geld waard is.

Als iemand enorm veel geld kan uitgeven aan HiFi apparatuur kan een ander menen dat die man door de dealer is 'uitgekleed' maar misschien is hij daar wel heel blij mee ;-)

Om het nou te vergeljken met HiFi apparatuur?? Die koop je en die is van jou en daar wordt je ook niet verliefd op en het lijkt me ook sterk dat je meerdere keren in vrij korte tijd dat gaat kopen.
Hij bedoelt (denk ik) als de GFE, het gevoel van een (schijn)relatie je het geld waard is, dat het dan verder prima is. Denk je echt dat er meer in zit en steek je er veel geld in, dan kun je van een koude kermis thuis komen.

Een beetje verliefd op een betaald webcam meisje, telt dat ook? Ik fantaseer over haar, ze begint te stralen als ik er ben, en we worden allebei geil en komen klaar als we samen zitten te trekken. Nu ik voor het eerst een TS bezocht heb, heb ik ook mijn aarzeling verloren.

Een beetje verliefd op een betaald webcam meisje, telt dat ook? Ik fantaseer over haar, ze begint te stralen als ik er ben, en we worden allebei geil en komen klaar als we samen zitten te trekken. Nu ik voor het eerst een TS bezocht heb, heb ik ook mijn aarzeling verloren.
Als dat webcammen jou het geld waard is, prima verder natuurlijk, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Lijkt me niet echt value for money. Beetje achter zo'n camera gaan zitten trekken op een dame die zich de hele dag plichtmatig zit te vingeren.

Tsja, als je er zelf niets bij voelt is het moeilijk in te denken dat een ander er plezier aan beleeft, maar toch kan het zomaar. Net zoals er F1 liefhebbers zijn terwijl sommige anderen daar niets aan vinden, of wandelaars een dvp bezoeken terwijl anderen daar geen enkele behoefte aan gevoelen. De een doet een moord voor patat oorlog, de ander moet ervan over de nek.
Dus dat jij je er weinig bij kan voorstellen.... dank voor de informatie ;-)
Ik vind, als LangeJan53 er plezier aan beleeft en het meisje achter de cam lacht er lief bij, dan bravo! En een beetje verliefd zijn geeft er net dat beetje extra sjeu aan terwijl je er niemand kwaad mee doet en geen soa test hoeft naderhand!

Sommige dvp's kunnen ontzettend goed acteren maar het zal altijd om geld gaan anders zou je er wel gratis overheen mogen.

Ik denk dat wanneer je verliefd wordt op een dvp dat je maar het beste kunt stoppen met deze hobby anders wordt je op den duur geheid financieel uitgekleed.
Dat vrouwen op geld uit zijn, is in elk geval niet alleen van toepassing op een DvP. In de VS kennen ze het fenomeen golddigger. Ik vind het verbazingwekkend dat zulke vrouwen dan maar gaan acteren omdat een man een flink banksaldo heeft.
Ja, je maakt kans dat een DvP je op basis van je banksaldo uitkiest, maar hoe klein de kans ook is, misschien heeft ze andere motieven om voor je te kiezen.
Dan is het de vraag of ze bereid is ander werk te aanvaarden, doorgaat met haar huidige beroep of dat jij als man voor twee personen kostwinner wordt.

Dat vrouwen op geld uit zijn, is in elk geval niet alleen van toepassing op een DvP. In de VS kennen ze het fenomeen golddigger. Ik vind het verbazingwekkend dat zulke vrouwen dan maar gaan acteren omdat een man een flink banksaldo heeft.
Ja, je maakt kans dat een DvP je op basis van je banksaldo uitkiest, maar hoe klein de kans ook is, misschien heeft ze andere motieven om voor je te kiezen.
Dan is het de vraag of ze bereid is ander werk te aanvaarden, doorgaat met haar huidige beroep of dat jij als man voor twee personen kostwinner wordt.
In Nederland heb je ook wel golddiggers. Kijk alleen maar naar die mooie vrouwen die de meeste voetballers hebben. Ook al zijn ze niet moeders mooiste. Hun dikke salaris, de aandacht zie zo'n WAG krijgt, dat vinden ze prachtig vaak.

In saunaclubs veel van dit soort verhalen gezien. En dan kan het alle kanten op. Van mannen die compleet berooid achter zijn gebleven en zelfs hun huis hebben moeten verkopen tot aan mannen die er uiteindelijk mee getrouwd zijn en een gezinnetje hebben gesticht.

Een voorbeeld ken ik van dichtbij. Die dame is gestopt en doet nu simpel inpakwerk. Haar pooier is met woorden en corrigerende tikken duidelijk gemaakt dat 'ie er zich niet meer mee moet bemoeien. Keurige dame overigens verder. Het is dat ik het weet, anders zou ik er geen ex-DVP achter zoeken.

Het komt bij mannen voor dat ze ertoe neigen een knappe mooie aantrekkelijke vrouw te kiezen. Dat die vrouw bij nader inzien nog enorm sympathiek blijkt is dan mooi meegenomen. En er zijn vrouwen die om te beginnen een man interessant vinden als die er sportief uitziet en geld te besteden heeft. Dat die man misschien heel aardig is, lief voor zijn moeder en attent voor zijn vriendinnetje is dan een leuk extra.
Geld kan net als een knap gezichtje een leuk aspect zijn aan een relatie. Niks mis mee, in mijn visie.
Golddigger is ook maar een term. Zou er een term zijn voor mannen op zoek naar schoonheden?
In een aantal interviews op https://www.softwhiteunderbelly.com/ komt naar voren dat sommige dvp's eenzaam zijn en dat een aantal van hen ergens toch hoopt eens 'de ware' tegen te komen, ook al zien ze vaak ook de wat minder fraaie kanten van mannen, tijdens hun werk.
De kans dat je in zulk werk een leuke partner vindt is niet groot, maar ja, als je op een willekeurig kantoor werkt merk je dat ook daar niet allemaal leukerds zitten.
Zoals een wandelaar verliefd kan worden op een dvp, zo zal het ook weleens voorkomen dat een dvp gecharmeerd is van een bezoeker. En als dat toevallig eens wederzijds blijkt, mooi!

Als dat webcammen jou het geld waard is, prima verder natuurlijk, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Lijkt me niet echt value for money. Beetje achter zo'n camera gaan zitten trekken op een dame die zich de hele dag plichtmatig zit te vingeren.
Nog eens goed lezen Balthazar: ze zit zich niet te vingeren, maar trekt zich net als ik af. Ze voelt zich al 10 jaar helemaal meisje, en dat maakt het ook wel een beetje bijzonder. Hoe komt zo iemand in het wild iemand tegen waarmee het klikt?

Het komt bij mannen voor dat ze ertoe neigen een knappe mooie aantrekkelijke vrouw te kiezen. Dat die vrouw bij nader inzien nog enorm sympathiek blijkt is dan mooi meegenomen. En er zijn vrouwen die om te beginnen een man interessant vinden als die er sportief uitziet en geld te besteden heeft. Dat die man misschien heel aardig is, lief voor zijn moeder en attent voor zijn vriendinnetje is dan een leuk extra.
Er bestaat een redenatie waarbij de uitleg is dat als twee mensen iets voor elkaar voelen, dat in eerste instantie op het uiterlijk of de eerste indruk is en dat -indien zij elkaar willen- ze daarna zoeken naar een rechtvaardiging van hun keuze in de karaktereigenschappen van hun nieuwe partner.

Ik heb zelf t idee dat dit fenomeen mij ook begint te overkomen , in het begin leuk contact met de dame in kwestie ook privé en ze was niet afwijzend om is af te spreken gewoon relaxed voor een drankje buiten haar werk om , echter is ze daar wat op terug gekomen zo lijkt wellicht omdat ik haar in beschonken toestand een aantal berichten stuurde en wat daar in doorsloeg( vast wel herkenbaar voor een aantal lol ) nu zit ik er aan te denken om haar op te zoeken in het privehuis/ club om toch nog ff te babbelen over t 1 en ander ( nou ja zal wel niet alleen bij babbelen blijven hahaha) maar goed feit is dat ze momenteel goed in me gedachten zit en loop ik te piekeren wat nu wijsheid is , want t is inderdaad ook wel oppassen dat t financieel niet te veel in de papieren gaat lopen. Maar aan de andere kant kheb t wel van dr te pakken vrees ik

Een verliefde sukkel gaat haar nu opzoeken op haar werk, zich het geld uit zijn zak laten kloppen of zich de deur laten wijzen.
Ik zou de dame niet meer opzoeken op haar werk, want daarmee zet je haar onder druk en dat gaat ze je niet in dank afnemen.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een berichtje sturen en proberen op die manier met haar in gesprek te komen.
Biedt je excuses aan voor je berichten in beschonken toestand, vraag of ze met je wil praten op een normale plek, op een normale manier.
En dan kun je je gevoelens uiten, waarna je af zult moeten wachten hoe ze reageert.
Stel je verwachtingen vooral niet te hoog...... Zij zit in jouw gedachten, of jij in die van haar zit op een positieve wijze weet je nog niet.

Tsja lastig, ze ze begon er zelf over om het in het bordeel waar ze werkt er over te hebben , na dat ik op me dronkrmans berichten was terug gekomen en haar wat verteld heb over me prive situatie momenteel. Ze zei laten we er op me werk over hebben, in principe weet je dan al hoe laat t is , maar wil er toch een keer het voordeel van de twijfel geven wellicht. Na een aankomend bezoek en wellicht weer wat chatten kennis altijd nog zien hoe t loop en het 1 en ander afkappen.

Omdat ik een topic 'SOS verliefd op een klant' niet vind. Deel ik mijn ervaring even. Zelf vind ik dit 1 van de mooiste dingen die er kan gebeuren.
Is haast een sprookje. De laatste keer dat het mij overkwam was 3 jaar geleden.
Kijk nu, 1 kindje samen ☺️ Ken veel koppels die elkaar zo hebben leren kennen. Maar tegen de buitenwereld zeggen we allemaal dat Tinder de Cupido van dienst was 😏

Tsja lastig, ze ze begon er zelf over om het in het bordeel waar ze werkt er over te hebben , na dat ik op me dronkrmans berichten was terug gekomen en haar wat verteld heb over me prive situatie momenteel. Ze zei laten we er op me werk over hebben, in principe weet je dan al hoe laat t is , maar wil er toch een keer het voordeel van de twijfel geven wellicht. Na een aankomend bezoek en wellicht weer wat chatten kennis altijd nog zien hoe t loop en het 1 en ander afkappen.
Geef het de voordeel van de twijfel. Als het wederzijds is is het voor ook niet makkelijk. Want dan komen de twee werelden heel dicht bijeen.
Praat goed en kijk wat er gebeurd. Stel eventueel voor om samen eens iets te gaan drinken. Zonder intimiteit. Duim voor je

Omdat ik een topic 'SOS verliefd op een klant' niet vind. Deel ik mijn ervaring even. Zelf vind ik dit 1 van de mooiste dingen die er kan gebeuren.
Kijk nu, 1 kindje samen ☺️ Ken veel koppels die elkaar zo hebben leren kennen. Maar tegen de buitenwereld zeggen we allemaal dat Tinder de Cupido van dienst was 😏
Idem gelijklopend verhaal 😊

Das mooi 🙂 veel respect voor u partner die u nog toelaat om dit verder te doen😍

De liefde is altijd iets om voor te gaan. Je zult je alleen maar voor je kop slaan wanneer je zo'n kans laat lopen. En natuurlijk is er een kans dat het allemaal niet loopt zoals je hoopt maar dat is in andere relaties niet anders. Ik zie het dan ook als een normale relatie tussen twee verliefden mensen.

Ik heb zelf in de situatie gezeten als de vriend van de DVP en wanneer het de DVP het werk volledig uit vrije wil en zonder problemen doet, moet het voor de vriend ook te behappen zijn. In mijn geval kreeg mijn vriendin heel veel moeite met haar werk als DVP vanwege onze relatie en mede daardoor is ze gestopt. Persoonlijk was het voor mij ook een kwelling dus ik was en ben nog altijd blij dat ze is gestopt.

De liefde is altijd iets om voor te gaan. Je zult je alleen maar voor je kop slaan wanneer je zo'n kans laat lopen. En natuurlijk is er een kans dat het allemaal niet loopt zoals je hoopt maar dat is in andere relaties niet anders. Ik zie het dan ook als een normale relatie tussen twee verliefden mensen.

Ik heb zelf in de situatie gezeten als de vriend van de DVP en wanneer het de DVP het werk volledig uit vrije wil en zonder problemen doet, moet het voor de vriend ook te behappen zijn. In mijn geval kreeg mijn vriendin heel veel moeite met haar werk als DVP vanwege onze relatie en mede daardoor is ze gestopt. Persoonlijk was het voor mij ook een kwelling dus ik was en ben nog altijd blij dat ze is gestopt.
Daar heb je ook een goed punt. Toen ik even was gestopt (lees 2 jaar) voor de baby en COVID was hij ook heel gelukkig.
Hij had enkele zorgen niet meer. 'Gaan ze lief zijn?' 'Gaan er geen rotzakken zijn' 'Gaan ze haar geen pijn doen'. Die ken je waarschijnlijk ook wel.
Maar na een tijd zag hij ook hoe groot het verschil is tussen Lisa en de echte ik. Pas dan was het volledig oké

Terug
Bovenaan Onderaan