Ik volg je redenering en ik denk dat het voor jouzelf heel verstandig is.Ik ben veelste nuchter op verliefd te worden op een dvp, is er wel is een dvp waar ik aan terug denk? Tuurlijk, maar ik begrijp wel dat de enige reden is dat ik die dvp een beurt geef is omdat ik haar geld heb gegeven en niet omdat zij gevoelens voor mij heeft. Sommige dvp's kunnen ontzettend goed acteren maar het zal altijd om geld gaan anders zou je er wel gratis overheen mogen.
Ik denk dat wanneer je verliefd wordt op een dvp dat je maar het beste kunt stoppen met deze hobby anders wordt je op den duur geheid financieel uitgekleed.
Deze vind ik wel wat zwart-wit:
Sommige dvp's kunnen ontzettend goed acteren maar het zal altijd om geld gaan anders zou je er wel gratis overheen mogen.
Je maakt de vergelijking met acteren. Een goede acteur of actrice staat in het theater graag voor een volle zaal, niet alleen voor het geld maar ook omdat het fijn werk is. Zou de schouwburgdirecteur vragen om het werk gratis te doen dan zou de acteur niet komen opdagen maar de conclusie dat 'het altijd om het geld gaat' is net iets te hard, denk ik.
Ben je verliefd en heb je het idee dat het wederzijds is, dan kun je dat contact het beste "buiten de praktijk" voortzetten. Komt het daar niet van dan kun je concluderen dat het inderdaad meer een 'voorstelling ' is, een hele goede performance. En dan kun je zelf bepalen of die 'GFE' je (veel) geld waard is.
Als iemand enorm veel geld kan uitgeven aan HiFi apparatuur kan een ander menen dat die man door de dealer is 'uitgekleed' maar misschien is hij daar wel heel blij mee ;-)