Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@flodg Ook in België en Nederland groeien helaas kinderen en jongeren op in armoede en miserie. Zij kregen soms niet de kans om te gaan studeren en/of om hun droom waar te maken.
Zelf heb ik financieel geluk gehad in mijn jeugd, kunnen studeren, een job gevonden die me interesseert en liefde mogen ervaren. Ik gun het iedereen en zeker de DVP hier.
❤️❤️❤️

@flodg Ook in België en Nederland groeien helaas kinderen en jongeren op in armoede en miserie. Zij kregen soms niet de kans om te gaan studeren en/of om hun droom waar te maken.
Zelf heb ik financieel geluk gehad in mijn jeugd, kunnen studeren, een job gevonden die me interesseert en liefde mogen ervaren. Ik gun het iedereen en zeker de DVP hier.

Dat weet ik hoor, maar juist op dit forum is het geklaag "hoe verschrikkelijk beroerd het hier wel niet is" niet van de lucht.
In dat licht wilde ik graag de situatie schetsen dat vele DVP's uit verre landen er soms een stuk beroerder voor staan dan wij.

En dat betekent zeker niet dat alles voor iedereen hier goed is. Maar juist in Nederland kun je meestal wel studeren, ook al kom je uit een arm gezin. Dat is vaak anders.
In heel veel andere landen hebben mensen gewoon een veel slechter toekomstbeeld.
En het is goed ons dat te realiseren.
Daar ging het mij om.

Er leeft een veronderstelling dat mensen die rijk zijn, het aan zichzelf te danken hebben en waaraan de conclusie verbonden wordt dat mensen die arm zijn het ook aan zichzelf te danken hebben. Ik ben het daar niet mee eens, dat is veel te kort door de bocht.

Ach, in Nederland heb je ook de term 'rijkelijszoontjes' die alles van papa en mama krijgen.

Wederzijds vertrouwen lijkt me het grootste knelpunt in een relatie met een professionele dame. Maar daar kan aan gewerkt worden.
Ik ken wat voorbeelden waarbij de combinatie dame - klant wel is geslaagd. Zelfs een combi gastvrouw met klant. Acceptatie, oftewel elkaars verleden accepteren, ook een belangrijk punt. En in onderlinge ruzie's nooit de dame afrekenen op haar verleden.

Wederzijds vertrouwen lijkt me het grootste knelpunt in een relatie met een professionele dame. Maar daar kan aan gewerkt worden.
Ik ken wat voorbeelden waarbij de combinatie dame - klant wel is geslaagd. Zelfs een combi gastvrouw met klant. Acceptatie, oftewel elkaars verleden accepteren, ook een belangrijk punt. En in onderlinge ruzie's nooit de dame afrekenen op haar verleden.
ik denk niet dat vertrouwen het grootste probleem zou zijn maar jaloezie en teleurstelling. Teleurstelling omdat een dame die na een dag werken thuis komt, waarschijnlijk niet de zin heeft om ook nog eens haar eigen man te plezieren. Zelf kan ik daar geen antwoord op geven maar de aanwezige dames hier waarschijnlijk wel.

ik denk niet dat vertrouwen het grootste probleem zou zijn maar jaloezie en teleurstelling. Teleurstelling omdat een dame die na een dag werken thuis komt, waarschijnlijk niet de zin heeft om ook nog eens haar eigen man te plezieren. Zelf kan ik daar geen antwoord op geven maar de aanwezige dames hier waarschijnlijk wel.
Bij dames die tussen de 5 en 10 mannen per dag "afwerken" lijkt me dat idd niet makkelijk. Bij occasionele dates kan dit wss zelfs bijdragen aan de relatie en/of het seksleven

En dus stopt ze niet met werken en kan ze zeker op haar eigen benen staan. Jij wil en en. En stoppen met werken en een " normale" baan zoeken.

Beter mijn bericht lezen: het gaat niet om wat IK wil, maar om wat ZIJ wil en wat de gevolgen ervan zijn.

ZIJZELF wou stoppen met haar werk als DVP. Dat ze dan geen inkomen meer heeft, is het logische gevolg van HAAR beslissing. Wil ze toch een inkomen verdienen buiten de wereld van de prostitutie,, dan zit er niks anders op dan een normale job met een normaal salaris te zoeken. Dat ze dan minder verdient dan vroeger, is ook weer het logische gevolg van HAAR beslissing.

Wat IK niet wil is haar "geldezel" of "sugar daddy" worden om haar levensstandaard te financieren of om haar familie in haar thuisland te onderhouden. Ik ben geen OCMW (of bijstand) ...

Ik begrijp niet goed waarom je er zo de nadruk op blijft leggen dat ize moet gecompenseerd worden voor haar lagere inkomsten. Als ik morgen een andere job zoek, die ik leuker vind maar die minder loon oplevert, dan word ik daarvoor toch ook niet voor gecompenseerd?

Beter mijn bericht lezen: het gaat niet om wat IK wil, maar om wat ZIJ wil en wat de gevolgen ervan zijn.

ZIJZELF wou stoppen met haar werk als DVP. Dat ze dan geen inkomen meer heeft, is het logische gevolg van HAAR beslissing. Wil ze toch een inkomen verdienen buiten de wereld van de prostitutie,, dan zit er niks anders op dan een normale job met een normaal salaris te zoeken. Dat ze dan minder verdient dan vroeger, is ook weer het logische gevolg van HAAR beslissing.

Wat IK niet wil is haar "geldezel" of "sugar daddy" worden om haar levensstandaard te financieren of om haar familie in haar thuisland te onderhouden. Ik ben geen OCMW (of bijstand) ...

Ik begrijp niet goed waarom je er zo de nadruk op blijft leggen dat ize moet gecompenseerd worden voor haar lagere inkomsten. Als ik morgen een andere job zoek, die ik leuker vind maar die minder loon oplevert, dan word ik daarvoor toch ook niet voor gecompenseerd?
Idd. Lijkt me vooral een moeilijke zaak als je van pakweg 5-10k per maand terug valt op op pakweg 1500 - 2000euro

Wij leven in een land waar het geluk en een hoge levensstandaard je zo aan komt waaien.
Helaas hebben niet alle mensen dat door.
We mogen in onze handen knijpen, dat doe ik dan ook.
En meeleven en medelijden met vrouwen die hier komen om geld voor de familie thuis te verdienen.
Het zal maar zo zijn. 😢
In vergelijking tot vele andere landen hebben wij het in Noord-West Europa zeker niet slecht, maar zet aub je oogkleppen af.

Ook in NL en BE is er armoede. En naast de dagelijkse problemen mbt boodschappen en rekeningen voor gas/water/licht heeft dit echt wel impact op wel of niet kunnen studeren. 20-25 jaar geleden kon je met een complete studiebeurs echt wel een eind komen. Dat bestaat nu gewoon niet meer.

Idd. Lijkt me vooral een moeilijke zaak als je van pakweg 5-10k per maand terug valt op op pakweg 1500 - 2000euro

Dat ligt er maar een beetje aan waar dat geld allemaal naar toe gaat en wat je kunt schrappen. En of er ook nuttige investeringen zijn gedaan. Dat laatste levert namelijk geld op.

Voor de meeste dames geldt toch wel dat ze 'n keer een andere inkomstenbron moeten gaan vinden, want DVP zijn is over het algemeen niet iets dat je tot je 80e doet.

Vrienden, dit topic gaat volgens mij niet over de economie en ook niet over wie de rekening betaald als je eenmaal samen bent met een DVP, laten we het hier beperken tot "verliefd op…" ervaringen, vragen, mislukkingen en succesverhalen.

Open gerust een ander topic.

Verliefd worden op een Dvp gaat 'm niet worden voor mij, al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat er eentje bij zat die ik wel aan mijn ouders had kunnen voorstellen.

Ik was pas weer verliefd geworden op een prostituee, is niet wederzijds.
Wat ik heb gedaan , andere prostituee bezoeken en dat helpt tegen verliefdheid.
Dat heeft geholpen tegen verliefdheid.
Raad ik iedereen aan.

In prostitutie vindt je de ware niet , die dames worden niet verliefd op klant.
Ik zoek de ware niet in prostitutie.
Ik zou liefde tussen DVP en klant niet bij voorbaat uitsluiten… Of het vaak gebeurt weet ik niet, maar mooie verhalen hier bewijzen wel dat het soms gebeurt en dat is prima. Ik wens iedereen (en zeker ook DVP en MVP) veel geluk in de liefde 🧡

Terug
Bovenaan Onderaan