Nooit gedacht om op dit onderwerp van dit forum ooit ook iets te zullen schrijven... maar ook ik zit met het 'probleem' van beginnende gevoelens voor n dame. Weet niet wat ik ervan verwacht met dit hier neer te schrijven (weet niet of ik op zoek ben naar raad), denk (hoop) vnl dat het afschrijven op dit forum veel kan doen, het kwijt zijn ervan alvast. Dankbaar dus voor dit forum.
Ik ga, zoals vele onder ons, uit zin naar intimiteit af en toe naar een dvp, dit nu voor paar jaartjes. Ik vind het altijd erg belangrijk dat er n goeie klik is maar meer ook niet (moet leuk zijn voor beide partijen), want heb ook mijn eigen leven. Was ook de reden dat ik hiervoor in het begin eerder naar buitenlandse dames ging, waar jammer genoeg vele dates niet altijd goed en vlot verliepen, las toen ook geen reviews (toen nog van H******) wat ik bij vele gelegenheden beter wel had gedaan.
Na een tijdje mijn focus verlegt naar privé-huizen waar in de meeste gevallen het wel leuker was. En samen met het uitzoeken via H**** had ik nu wel meer gezelligere afspraakjes.
Maar tijd terug op een advertentie terechtgekomen van n Belgische dame voor privé-ontvangst, die me meteen aansprak (en er waren ook positieve reviews). N week later gecontacteerd voor n eerste date. Die verliep zo leuk en aangenaam dat ik er paar dagen erna meteen terug mee afsprak. Dit is nu zo al n tijdje aan de gang (bedoel wekelijkse afspraak) en tussendoor communiceren we met elkaar soms ook wel eens. Maar buiten het feit dat het telkens wel leuke, goeie, eerlijke seks was met een leuke tijd vooraf en zeker ook erna, deed het me in het begin ook niet meer dan dat... er was een goeie klik van beide kanten en zag het eerder als een goeie kennis/vriendin. Maar ze begon in mn hoofd te kruipen en ik betrapte me erop dat ik haar meer begon te contacteren. Was ook de enigste dame die ik bezocht, omdat ik alvast zeker wist dat het een leuke tijd ging zijn met haar. Ik merkte toch dat er gevoelens begonnen opkomen. Probeerde het toch te plaatsen en dacht dat het wel ging overwaaien, maar dit deed het dus niet. Vooral bij een van de laatste dates (zonder zelfs seks te hebben) was er zo'n sfeer aanwezig dat (bij mij alvast) het zo fantastisch bij begon te voelen... ik dacht ik word verliefd (begon schrik te krijgen hiervoor). En dit is iets wat mij niet zomaar overkomt en zeker nog niet veel is overkomen, toch niet zoals dit. Ik vermoed dat ze dit misschien heeft gemerkt aan me, maar dit zal ik haar zeker zelf niet zeggen.
Ik ga nu volhouden - om zeker al een tijdje - geen contact op te nemen met haar, misschien zelf totaal helemaal geen contact meer, maar vind dit met de klik (of vond enkel ik dit?) die we hebben/hadden misschien dan ook wel beetje grof om doen. En misschien waait dit dan wel over. Maar ik vond het zo frappant van me dat ik dit toch ook kon voorhebben, en toen ik dit onderwerp hier zag en merkte dat er nog wel meer waren die gelijkaardige situaties tegenkwamen (gelukkig dan vond ik) wou ik dit hier ook even kwijt. Gevoelens maken je eenmaal mee als mens en heb je ook nodig, je kan het ook niet sturen, moet je ook niet. Geniet ervan zulke gevoelens, maar met mate, besef dat er helemaal geen garantie is dat dit van de 2 kanten is. Ik kan het (gelukkig) goed analyseren voor mezelf, maar nu moet gewoon ook even het verstand de overhand blijven overnemen
.