Indd. Als je elkaar zo leert kennen, dan zou dat geen vereiste moeten zijn om de liefde te 'bewijzen'. Das hypocriet. Wat echter wel belangrijk is, is goeie afspraken maken daarover.
Hier heb ik ook niet de ambities om te rest van mijn leven door het leven te gaan als hoertje. Het is plezant voor nu (financieel, de ervaring, de bijzonder mooie én zelfs irritante mensen soms). Hoewel het verschrikkelijk (!) moeilijk is om een sobere/normale levensstijl aan te houden, terwijl je best (heel) veel verdient, probeer ik dat toch echt wel, omdat ik realiseer dat het niet normaal is om zoveel te verdienen als doorsnee burger. Wel stelt het mij in de mogelijkheid om een hogere opleiding af te werken. Iets wat nooit gelukt zou zijn met een job als winkelmedederker (Yes, I tried). Ik heb al van beide walletjes gegeten - extreem arm en best luxueus - , en realiseer mij dat de ideale en realistische situatie mooi tussen beide zou moeten zitten.
Door een slechte start bewust gekozen om prostitutie te doen en eerlijk gezegd ben ik echt wel trots op wat ik daarin bereikt heb (financieel, studies, kindje onderhouden). Echter liggen mijn ambities wel wat verder dan enkel dit en hoop ik net als de meesten om een mooie '
echte job' te hebben, mijn eigen woning met een partner die mij én mijn (heden en) verleden als dvp aanvaard. Toch ben ik als de dood om dit ooit onder woorden te brengen aan iemand als ik die niet zou leren kennen via betaalde afspraakjes. Het stigma rondom sekswerk is immens (zelfs op dit forum en in dit topic als tussen de regels door kan lezen).
Maar toch, we zijn niet allemaal geldbeluste, emotieloze vrouwen die op kap van de man willen leven. Ik hoop zelfs de grootste kostwinner van de twee te zijn, al ist maar om er zo nu en dan eens in te wrijven wie de baas nu eigenlijk is haha