Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na ruim 1100 berichten kunnen we concluderen dat liefde in dit wereldje dus een heikel thema blijft.
Ik zou er zelf niet aan beginnen. Teveel haken en ogen. Alleen ik ga niet vragen aan een dame als ik op een date ben of ze dvp is. En verwacht ook niet dat ze dat mij gaat vertellen. Het idee alleen al. Je moet reëel zijn: de hele wereld is list en bedrog. Overspel is zo oud als de wereld. Wel een tip voor degenen die zich daar heel erg druk over maken. In sommige landen wordt de overspelige vrouw tot aan haar middel ingegraven en vervolgens gestenigd. Voordeel daarvan is dat ze niet kan wegrennen en je kan haar stenigen tot ze niet meer herkenbaar is en de volgende dag nog terugkomen om nog even door te gaan. Misschien daar maar heen verhuizen?

Zo....., "ff" bijgelezen. 🙃

Behoorlijke verschillen in inzicht iig, daaruit ga ik niks zinvols kunnen concluderen.

1 ding....., verliefd zijn/worden gebeurt gewoon, onder de meest diverse omstandigheden.

Uitanalyseren is veelal onmogelijk, te veel variabelen. 🙊

Mag slotje op, toegevoegde waarde is marginaal, lokt hooguit discussies uit die niemand kan "winnen". 🥱

Zo....., "ff" bijgelezen. 🙃

Behoorlijke verschillen in inzicht iig, daaruit ga ik niks zinvols kunnen concluderen.

1 ding....., verliefd zijn/worden gebeurt gewoon, onder de meest diverse omstandigheden.

Uitanalyseren is veelal onmogelijk, te veel variabelen. 🙊

Mag slotje op, toegevoegde waarde is marginaal, lokt hooguit discussies uit die niemand kan "winnen". 🥱
Exact

Alleen niet teveel romantiseren. En wil je het toch dan niet met een eisenpakket aankomen. Een buitenlandse dvp die 1000 euro per maand naar huis stuurt wil dat blijven doen. En als ze stopt en jij neemt dat voor je rekening is dat prima wat haar betreft alleen dat zal niet veel voorkomen.
Maar een voorbeeld waar het fout op kan gaan.
Ik denk dat je de verkeerde tagged

Deze discussie gaat over het algemeen, over verliefd zijn op prostituee door klant, Maar stel nou dat je de dame niet ontmoet als klant maar in het gewone leven, en er pas na een tijdje achter komt dat ze als prostituee werkt, ik kan mij heel goed voostellen, dat ze op de vraag van wat doe je voor werk, niet gelijk zegt van ik werk als dvp,

ik ben wel benieuwd hoe mijn medeforumleden dit zien.
Dan is de uitgangssituatie al heel anders. Je ontmoet dan de dame in haar privé-leven als privé-persoon. Dat vind ik wel wat anders dan een dame ontmoeten als DVP, waarbij jij de betalende klant bent.

Alleen niet teveel romantiseren. En wil je het toch dan niet met een eisenpakket aankomen. Een buitenlandse dvp die 1000 euro per maand naar huis stuurt wil dat blijven doen. En als ze stopt en jij neemt dat voor je rekening is dat prima wat haar betreft alleen dat zal niet veel voorkomen.

Dat ligt er aan naar wie ze het stuurt. Als dat naar een vriendje is die daar lekker op z'n luie reet zit...

In geval van het voorbeeld dat ik hier noemde, kon de DVP in kwestie het achteraf prima zonder DVP te spelen. Gros van haar inkomsten bleken toch verbrast te worden door haar vriend en zijn familie.

En al is het familie, dan is het vaak ook dat ze gewend zijn geraakt aan niks doen en toch geld toegestuurd krijgen. Een beetje a la iemand elke dag een halve kilo vis cadeau doen i.p.v. een keer investeren in een hengel, zodat 'ie zelf vis kan vangen.

Dan is de uitgangssituatie al heel anders. Je ontmoet dan de dame in haar privé-leven als privé-persoon. Dat vind ik wel wat anders dan een dame ontmoeten als DVP, waarbij jij de betalende klant bent.
Precies, dat is ook wat ik bedoel. Als klant verliefd worden op een dvp zie ik persoonlijk niet zo gauw gebeuren, persoonlijk denk ik dat het ook niet zo veel kans van slagen heeft.

Maar als prive persoon, leer je haar op een andere manier kennen, zonder daar gelijk sexuele gedachtes of gevoelens bij te hebben.

Waarom toch telkens weer het idee dat een (buitenlandse) DVP moet onderhouden worden door haar partner op het moment dat ze stopt (op eigen initiatief)? Ik heb een "crazy idea": wat als die DVP nu eens een gewone job zoekt en zo haar eigen centjes verdient? Dan kan ze toch nog steeds geld naar huis opsturen om haar familie te onderhouden ...

Waarom toch telkens weer het idee dat een (buitenlandse) DVP moet onderhouden worden door haar partner op het moment dat ze stopt (op eigen initiatief)? Ik heb een "crazy idea": wat als die DVP nu eens een gewone job zoekt en zo haar eigen centjes verdient? Dan kan ze toch nog steeds geld naar huis opsturen om haar familie te onderhouden ...
ik ken meer dan een paar buitenlandse vrouwen - niet dvp dat ik weet - die in hun eigen land een hoge opleiding hebben gedaan en daar een goede baan hadden. Getrouwd met een Nederlander en hier gaan ze qua carriere onderuit: ze spreken de taal niet (al is dat steeds minder een probleem), er is een cultuurverschil qua bedrijfsleven waar ze niet aan kunnen wennen, ze hebben geen netwerk waardoor ze qua solliciteren op de grote stapel terecht komen... Veel eindigen als huisvrouw hier terwijl ze ook aan de economie hadden kunnen bijdragen. En die mannen waarmee ze getrouwd zijn... dat zijn nou ook niet echt bepaald "captains of industry" zal ik maar zeggen.

De dvp's die ik spreek hebben niet allemaal een hoge opleiding genoten, die maken dus ook geen kans op een baan waarbij ze verder komen dan schoonmaken, burgers flippen of vakken vullen. Ze blijven op die manier dus in die gouden kooi van prostitutie zitten. Het alternatief is dus trouwen met een vermogende man, nou ja ... dus dat

De dvp's die ik spreek hebben niet allemaal een hoge opleiding genoten, die maken dus ook geen kans op een baan waarbij ze verder komen dan schoonmaken, burgers flippen of vakken vullen.
Dat mevrouw zich te goed voelt om vakken te vullen wil nog niet zeggen dat ik haar moet onderhouden.

ik ken meer dan een paar buitenlandse vrouwen - niet dvp dat ik weet - die in hun eigen land een hoge opleiding hebben gedaan en daar een goede baan hadden. Getrouwd met een Nederlander en hier gaan ze qua carriere onderuit: ze spreken de taal niet (al is dat steeds minder een probleem), er is een cultuurverschil qua bedrijfsleven waar ze niet aan kunnen wennen, ze hebben geen netwerk waardoor ze qua solliciteren op de grote stapel terecht komen... Veel eindigen als huisvrouw hier terwijl ze ook aan de economie hadden kunnen bijdragen. En die mannen waarmee ze getrouwd zijn... dat zijn nou ook niet echt bepaald "captains of industry" zal ik maar zeggen.

De dvp's die ik spreek hebben niet allemaal een hoge opleiding genoten, die maken dus ook geen kans op een baan waarbij ze verder komen dan schoonmaken, burgers flippen of vakken vullen. Ze blijven op die manier dus in die gouden kooi van prostitutie zitten. Het alternatief is dus trouwen met een vermogende man, nou ja ... dus dat
Begrijp ik, maar het zegt ook wel iets over het soort van relatie dat je dan hebt. De woorden "golddigger" en '"sugar daddy" komen dan spontaan bij mij naar boven. Als je als man zo'n relatie wil, dan moet je ook maar de gevolgen (op financieel vlak) er van dragen ...

Tja, ik heb dus ook met zo'n "golddigger" te maken gehad. Maar het is niet omdat zij stopt met haar werk als DVP (op eigen initiatief) dat ik plots haar werkgever/soc. zekerheidsinstelling/sugar daddy word (kies zelf de toepasselijke titel). Blijkbaar was de liefde toch niet zo groot want plots was het uit ... en al snel had ze iemand anders die wel aan haar financiële eisen tegemoet kwam.

PS: er is niks verkeerd met schoonmaken of hamburgers flippen ... alleen zal je een pak minder verdienen dan als DVP maar het kan je wel helpen om je rekeningen te betalen en voor je eigen inkomen te zorgen.

volgens mij kunnen dvp's zich prima onderhouden als ze in de prostitutie blijven... maar dat was nou net wat we als man in de relatie willen dat ze opgeven
Niet altijd. Als je iemand leert kennen als dvp heb je geen enkel recht om haar een andere richting in te duwen. Langs de andere kant is de ambitie om een compleet ander leven te leiden buiten prostitutie ook mooi.

Voorop gesteld, ik heb geen relatie met een dvp al is er wel een waarvoor ik mijn gevoelens heb uitgesproken. Ik spreek hier voor mezelf, maar ik zou - het hoe ik het ook rationaliseer - moeilijk vinden om in een relatie te blijven waarin mijn vriendin als dvp blijft door werken. Zij heeft toch ook een keuze in deze? Onze relatie of doorgaan met haar werk. Hetzelfde geldt andersom ook, stel dat ik opeens had besloten om in Oekraine als vrijwilliger te gaan meevechten - dan mag zij daar toch ook wat van vinden?

Niet altijd. Als je iemand leert kennen als dvp heb je geen enkel recht om haar een andere richting in te duwen. Langs de andere kant is de ambitie om een compleet ander leven te leiden buiten prostitutie ook mooi.
Indd. Als je elkaar zo leert kennen, dan zou dat geen vereiste moeten zijn om de liefde te 'bewijzen'. Das hypocriet. Wat echter wel belangrijk is, is goeie afspraken maken daarover.
Hier heb ik ook niet de ambities om te rest van mijn leven door het leven te gaan als hoertje. Het is plezant voor nu (financieel, de ervaring, de bijzonder mooie én zelfs irritante mensen soms). Hoewel het verschrikkelijk (!) moeilijk is om een sobere/normale levensstijl aan te houden, terwijl je best (heel) veel verdient, probeer ik dat toch echt wel, omdat ik realiseer dat het niet normaal is om zoveel te verdienen als doorsnee burger. Wel stelt het mij in de mogelijkheid om een hogere opleiding af te werken. Iets wat nooit gelukt zou zijn met een job als winkelmedederker (Yes, I tried). Ik heb al van beide walletjes gegeten - extreem arm en best luxueus - , en realiseer mij dat de ideale en realistische situatie mooi tussen beide zou moeten zitten.
Door een slechte start bewust gekozen om prostitutie te doen en eerlijk gezegd ben ik echt wel trots op wat ik daarin bereikt heb (financieel, studies, kindje onderhouden). Echter liggen mijn ambities wel wat verder dan enkel dit en hoop ik net als de meesten om een mooie 'echte job' te hebben, mijn eigen woning met een partner die mij én mijn (heden en) verleden als dvp aanvaard. Toch ben ik als de dood om dit ooit onder woorden te brengen aan iemand als ik die niet zou leren kennen via betaalde afspraakjes. Het stigma rondom sekswerk is immens (zelfs op dit forum en in dit topic als tussen de regels door kan lezen).
Maar toch, we zijn niet allemaal geldbeluste, emotieloze vrouwen die op kap van de man willen leven. Ik hoop zelfs de grootste kostwinner van de twee te zijn, al ist maar om er zo nu en dan eens in te wrijven wie de baas nu eigenlijk is haha 😜

Indd. Als je elkaar zo leert kennen, dan zou dat geen vereiste moeten zijn om de liefde te 'bewijzen'. Das hypocriet. Wat echter wel belangrijk is, is goeie afspraken maken daarover.
Hier heb ik ook niet de ambities om te rest van mijn leven door het leven te gaan als hoertje. Het is plezant voor nu (financieel, de ervaring, de bijzonder mooie én zelfs irritante mensen soms). Hoewel het verschrikkelijk (!) moeilijk is om een sobere/normale levensstijl aan te houden, terwijl je best (heel) veel verdient, probeer ik dat toch echt wel, omdat ik realiseer dat het niet normaal is om zoveel te verdienen als doorsnee burger. Wel stelt het mij in de mogelijkheid om een hogere opleiding af te werken. Iets wat nooit gelukt zou zijn met een job als winkelmedederker (Yes, I tried). Ik heb al van beide walletjes gegeten - extreem arm en best luxueus - , en realiseer mij dat de ideale en realistische situatie mooi tussen beide zou moeten zitten.
Door een slechte start bewust gekozen om prostitutie te doen en eerlijk gezegd ben ik echt wel trots op wat ik daarin bereikt heb (financieel, studies, kindje onderhouden). Echter liggen mijn ambities wel wat verder dan enkel dit en hoop ik net als de meesten om een mooie 'echte job' te hebben, mijn eigen woning met een partner die mij én mijn (heden en) verleden als dvp aanvaard. Toch ben ik als de dood om dit ooit onder woorden te brengen aan iemand als ik die niet zou leren kennen via betaalde afspraakjes. Het stigma rondom sekswerk is immens (zelfs op dit forum en in dit topic als tussen de regels door kan lezen).
Maar toch, we zijn niet allemaal geldbeluste, emotieloze vrouwen die op kap van de man willen leven. Ik hoop zelfs de grootste kostwinner van de twee te zijn, al ist maar om er zo nu en dan eens in te wrijven wie de baas nu eigenlijk is haha 😜
Amen 😇

Wat heb je dit mooi en krachtig verwoord Belle en hoop oprecht dat je deze kracht kan aanhouden om die ambities van jou volledig waar te maken .
En ik begrijp ook maar al te goed die doodsverachting van je om aan een mogelijke partner te moeten bekennen wat jou verleden is geweest .
Maar ook dat komt ooit goed , je moet er natuurlijk ook zelf in geloven .

Wauw ik sta letterlijk met mijn mond vol tanden. Jij hebt echt wel stilaan een toekomst visie daar heb ik enkel super veel respect en bewondering voor 🤩. En uiteindelijk alles komt altijd op zijn pootjes terecht jij ook meisje. Mijn respect hebt je voor altijd meisje ❤️

Dan heb je een verkeerd beeld van onderhouden.
Als ze in een winkel gaat werken zal dat inkomen veel en veel minder zijn dan haar werk als dvp.
En dan echt veel minder. Dan gaat er ipv 2000 euro maar 500 naar de familie om maar een voorbeeld te geven. Een gewone job levert veel minder op dan haar werk als dvp.

@Belle Een risico is dat je te beroemd wordt en dat via via heel je netwerk achter je ( vroegere) bezigheden komt.
Maar dat ontdek je niet snel, mensen laten niet vlug merken wat ze werkelijk van je weten. Maar is /zijn er vaak meer dan je denkt en achter je rug wordt er flink gebabbeld zonder dat je zelf merkt.
Over je lullen doen ze altijd. Geef leiding een best wel wat mensen en ze roddelen niet alleen over mij maar ook over elkaar tegen mij. Om eerlijk te zijn af en toe best lachwekkend.

Neemt niet weg dat het voor een dvp, helaas, anders ligt dan voor menig ander persoon.

@Belle Zoals ik al een keer gemeld heb, is er een prostituee nu redelijk bekend presentatrice op tv. Velen zullen haar herkennen maar zullen er verder niets mee doen. En diegene die je liefhebben, hebben er vrede mee en gaan jou positief de toekomst tegemoet.
Wees maar gerust. En de partner neemt jou voor wie en wat je bent in heden. En als je elkaar echt graag ziet dan neem je het verleden van de partner er bij ongeacht wat hij of zij gedaan heeft toch. Op gegeven moment moet je het verleden laten rusten iedereen verdiend gelukkig te zijn

@Belle sterk verwoord en goed dat je een ambitie en visie hebt voor de toekomst! Ik hoop dat je die kan realiseren 👍
Mijn mening: een partner moet jou aanvaarden zoals je bent en was EN jou steunen, anders is hij/zij niet de juiste partner.

De dame waarmee ik een relatie onderhoud, is gestopt met haar als dvp omdat ze er om meerdere redenen klaar mee was. Ze heeft nu een baan en knoopt net als zovelen de eindjes aan elkaar. Ze is echter gelukkiger dan ooit. Vooral omdat ze nooit haar hand heeft opgehouden en haar eigen centen heeft verdiend.
Dus nee, niet iedere gestopte dvp hoeft te worden gered door een wandelende prins op het witte paard.

Wees maar gerust. En de partner neemt jou voor wie en wat je bent in heden. En als je elkaar echt graag ziet dan neem je het verleden van de partner er bij ongeacht wat hij of zij gedaan heeft toch. Op gegeven moment moet je het verleden laten rusten iedereen verdiend gelukkig te zijn
Je krijgt de Nobelprijs voor romantiek

Terug
Bovenaan Onderaan