Het valt me op dat er hier best wat mannen zijn die een dvp verwijten. dat ze doen alsof en alleen geld willen. Terwijl ze kennelijk alleen een prima service krijgen en daar zelf hele verhalen bij zijn gaan verzinnen.
En dan wel boos en verbitterd worden als die fantasie niet wederzijds blijkt te zijn.
Alsof je steeds weer boos de filmzaal uit holt, schreeuwend dat je je geld terug wilt omdat het allemaal niet echt is.
Het zijn geen sigaretten, hoor. Je krijgt geen verslavende stofjes binnen. Buiten de natuurlijke die je zelf aanmaakt. Maar ze spuiten je niets in. Wij spuiten hooguit iets in de dames
In deze gevallen is het toch echt de man die zichzelf iets wijsmaakt en aandoet.
Terwijl de dvp alleen een goede recensie verdient.
Als je een betaalde dienst bestelt, en daar vervolgens zelf meer van maakt in je eigen hoofd, is dat toch echt alleen je eigen probleem.
En kun je, ipv de dame hier van alles verwijten, beter uitvogelen waarom er bij jou kennelijk iets mis gaat in je eigen brein.
Ik heb nog nooit iemand horen klagen als een vrouwelijke tandarts of wat dan ook haar werk goed doet.
Verschuil je alsjeblieft ook niet achter zinnen als 'mannen zijn zwak'. Want dan gooi je mij ook op die hoop.
Ik schreef al eerder dat je niet verliefd kunt worden op een dvp. Dan heet gewoon klant zijn en goede service krijgen.
Er kan alleen meer ontstaan als je de dame zelf leert kennen.
Verliefd worden is niet altijd een keuze. Maar je hebt wel een paar hersenen om in te kunnen schatten of je er alleen in staat of niet. In het echte leven wordt je ook wel eens verliefd terwijl dat dat niet wederzijds is. Of andersom Zo kan het nu eenmaal lopen. Jij kunt niet de gevoelens van een ander bepalen.
Er zullen best dames zijn die misbruik maken van mannen die zich laten misbuiken. Maar er zijn er hier ook een hoop die veel beter eens met zichzelf aan de slag zouden kunnen gaan ipv boos worden op de dvp's omdat ze hun werk goed doen.
Als je de dienst niet kunt scheiden van jouw eigen fantasie, moet je misschien stoppen met het spelletje of beter leren snappen hoe het spel werkt.