Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt helemaal gelijk @Elover.
Ik reageerde vooral op de vele mannen hier die reageren dat ze een dvp absoluut niet zien als relatiemateriaal, omdat ze alleen maar op je geld uit zijn.
Natuurlijk kan ik beamen dat die er genoeg tussen zitten, maar er zijn ook genoeg vrouwen die wel oprecht interesse tonen en gewoon echt verliefd willen worden.

Er zijn zeker genoeg vrouwen die zelfstandig en onafhankelijk zijn, dit werk doen om een (financieel) doel te behalen en dan stoppen. Ik denk dat dat ook juist de dames zijn die niet op je geld uit zijn en ook oprecht kunnen zijn met een man.
Kun je het nummer van super tramp -dreamer

Maar een meisje met goede bedoelingen die echt in het vak stapt om wat geld te verdienen en graag een relatie er aan overhoudt en met een klant uiteindelijk een relatie aangaat, gaat die de sex niet missen? 1 man kan haar nooit geven wat ze krijgt op haar werk. Ik kan me voorstellen, dat bepaalde dames het echt wel geil vinden om lekker door zoveel mannen te worden genomen en ineens valt dat dan weg om in een 1 op 1 relatie te belanden.

Je hebt helemaal gelijk @Elover.
Ik reageerde vooral op de vele mannen hier die reageren dat ze een dvp absoluut niet zien als relatiemateriaal, omdat ze alleen maar op je geld uit zijn.
Natuurlijk kan ik beamen dat die er genoeg tussen zitten, maar er zijn ook genoeg vrouwen die wel oprecht interesse tonen en gewoon echt verliefd willen worden.

Er zijn zeker genoeg vrouwen die zelfstandig en onafhankelijk zijn, dit werk doen om een (financieel) doel te behalen en dan stoppen. Ik denk dat dat ook juist de dames zijn die niet op je geld uit zijn en ook oprecht kunnen zijn met een man.
Ik ben er ook vast van overtuigd dat er dames zijn waar voor dvp gewoon hun job is. Die dames hebben soms al een man of een kind thuis of willen ooit een gezin. Ik vind niet omdat je een bepaalde beroep hebt of afkomst dat je niet te vertouwen bent.

Maar een meisje met goede bedoelingen die echt in het vak stapt om wat geld te verdienen en graag een relatie er aan overhoudt en met een klant uiteindelijk een relatie aangaat, gaat die de sex niet missen? 1 man kan haar nooit geven wat ze krijgt op haar werk. Ik kan me voorstellen, dat bepaalde dames het echt wel geil vinden om lekker door zoveel mannen te worden genomen en ineens valt dat dan weg om in een 1 op 1 relatie te belanden.
Er zijn ook dames die geen probleem zouden hebben met minder sex. Er zijn veel dames die rug klachten hebben last van hun knieën. Of waarvan hun vagina over gevoelig is.

Ik ben duidelijk geweest en heb gezegd dat er geen toekomst voor ons is zolang zij dit werk doet. Ik heb ook gezegd dat ik niet de reden wil zijn dat ze stopt omdat de kans op terugval veel te groot is. Ze moet het voor zichzelf willen.
Toch een beetje hypocriet. Je praat over haar alsof ze een verslaafde is. Hoezo "Kans op terugval"? Vind het bizar dat je iemand dwingt te stoppen met haar beroep. Ze moet het idd uit zichzelf willen. Deze uitspraken van jou zouden voor mij een hele grote dikke rode vlag zijn als ik haar was.

Toch een beetje hypocriet. Je praat over haar alsof ze een verslaafde is. Hoezo "Kans op terugval"? Vind het bizar dat je iemand dwingt te stoppen met haar beroep. Ze moet het idd uit zichzelf willen. Deze uitspraken van jou zouden voor mij een hele grote dikke rode vlag zijn als ik haar was.
Hij zegt juist dat hij NIET wil dat ze voor hem stopt. En dat snap ik. Als het enkel en alleen is omdat hij het eist, ontbreekt de intrinsieke motivatie om te stoppen, en is er een grotere kans dat ze zich er niet goed bij voelt (en wellicht terugvalt).

Je praat over haar alsof ze een verslaafde is. Hoezo "Kans op terugval"?
Misschien grijpt het terug op oud woordgebruik:

Schermafbeelding 2023-08-15 om 12.43.50.png
Hij zegt juist dat hij NIET wil dat ze voor hem stopt. En dat snap ik. Als het enkel en alleen is omdat hij het eist, ontbreekt de intrinsieke motivatie om te stoppen, en is er een grotere kans dat ze zich er niet goed bij voelt (en wellicht terugvalt).

Ik zag het, nochtans komt het manipulatief op mij over. Hij zegt tegelijkertijd dat hij geen relatie met haar wil als ze niet stopt. Daaraan toevoegen dat hij niet de reden wil zijn dat ze stopt is meer een disclaimer om je achter te verschuilen als ze toch stopt en zij daar later naar verwijst.
Als hij niet de reden wil zijn dat ze stopt was dat in eerste instantie al genoemd of dan ga je überhaupt niet verder dan gewoon betaalde dates, als zo duidelijk voor hem is dat hij geen relatie kan hebben met een dvp.

Als iemand als accountant werkt, dan een andere baan probeert maar na een jaartje in de verpleging toch weer gaat boekhouden noemen we dat toch ook geen 'terugval'?

:)
Je kan toch zeggen "als plan B niet lukt kan ik altijd nog terugvallen op plan A"? Dat is toch correct Nederlands en niet per se negatief?

Ik vraag mij af hoe veel klanten hun job zouden opofferen voor een relatie.

Er word rap gewaarschuwd dat je dvp´s niet mag vertouwen. Maar je kan het ook perfect omdraaien. Hoe veel klanten gaan er niet achter de rug van hun vrouw naar de dvp? Wie zegt er dat hij wel gaat stoppen met naar de dvp te gaan? Hij is het gewoon om naar verschillende vrouwen te gaan. En is hij echt op mij verliefd of wil hij gewoon gratis sex.

Het zelfstandig naamwoord terugval heeft voor mij een negatieve bijsmaak, het werkwoord terugvallen voor mij niet
Dat is geen "plan B" maar gaat over dat het wegens narigheid een terugval is.
Sja hoe je het ook went of keert, als je terugkeert naar je oude gewoonte is er toch ergens de constatering dat de nieuwe gewoonte op dat moment niet voor jou voldeed.

Er word rap gewaarschuwd dat je dvp´s niet mag vertouwen. Maar je kan het ook perfect omdraaien. Hoe veel klanten gaan er niet achter de rug van hun vrouw naar de dvp? Wie zegt er dat hij wel gaat stoppen met naar de dvp te gaan? Hij is het gewoon om naar verschillende vrouwen te gaan. En is hij echt op mij verliefd of wil hij gewoon gratis sex.
Oh hier heb je gelijk in hoor, als er ergens een platform is waar dvp's praten over relaties met klanten, zullen die precies dezelfde dingen zeggen als wij hier, "hij zal moeten stoppen met wandelen, hoerenlopers niet te vertrouwen", noem maar op.

Ik weet niet. Ik ben ooit boekhouder geweest.
Later van carrière geswitcht en doe nu nog maar 1 boekhouding, namelijk die van mezelf.
Kan niet echt zeggen dat ik die hele massa mis.... 🤣

Oh hier heb je gelijk in hoor, als er ergens een platform is waar dvp's praten over relaties met klanten, zullen die precies dezelfde dingen zeggen als wij hier, "hij zal moeten stoppen met wandelen, hoerenlopers niet te vertrouwen", noem maar op.
Op reddit heb je een subreddit clients and companions. Daar zijn het vooral dvp´s. De meeste zijn uit amerika. Daar zie je idd dat de dvp´s heel wantrouwig zijn tegen over klanten zeker om een relatie er mee te beginnen zelfs om een afpraak te maken.

Wie zegt er dat hij wel gaat stoppen met naar de dvp te gaan? Hij is het gewoon om naar verschillende vrouwen te gaan.
Dat lijkt me de juiste vergelijking. Vagebond voelt zich alleen goed bij een relatie waarin beiden monogaam zijn. Als je er zo in staat en als klant verliefd wordt op een dvp, en zij op jou, dan kan het alleen een succes worden als beiden stoppen met rondneuken, en dat ook beiden willen. Anders is het gewoon geen match.

Deze uitspraken van jou zouden voor mij een hele grote dikke rode vlag zijn als ik haar was.
Als jij haar was. Omdat jij blijkbaar als je een relatie hebt, sekswerk wil blijven doen. Voor hem zou dan ook de conclusie duidelijk zijn. Hij is gewoon open en eerlijk.

Anyway, hij schreef laatst dat hij zich er al overheen aan het zetten was en er een ander - niet-dvp - in beeld is, dat hij voorlopig afwezig zou zijn op het forum.

Als je verliefd bent op een DVP en je wil dat ze stopt met het werk, ben je dan echt verliefd? Dat is een vraag die bij mij opkomt en waarop ik niet zo snel een antwoord weet, want het zal per geval verschillend zijn. Maar verliefdheid houdt toch juist in dat je verliefd bent op de persoon zoals ze is? Als je dan van alles aan haar wil veranderen, ben je dan werkelijk verliefd? Je weet waar je haar tegen bent gekomen, bent zelf met haar naar bed geweest als klant, raakt verliefd en dan wil je van alles veranderen.

Toch kan ik me voorstellen dat je als je verliefd bent graag ziet dat ze stopt met het werk als DVP. Namelijk als je ziet dat het haar sloopt, dat ze er niet vrijwillig in zit, dat soort gevallen.

Het is de romantiek van de film Pretty Woman, en je leest het ook in de tekst van Roxanne van de zanger Sting:

Roxanne
/
Songteksten

Roxanne
You don't have to put on the red light
Those days are over
You don't have to sell your body to the night
Roxanne
You don't have to wear that dress tonight
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it's right
Roxanne
You don't have to put on the red light
Roxanne
I loved you since I knew you
I wouldn't talk down to you
I have to tell you just how I feel
I won't share you with another boy
I know my mind is made up
So put away your make up
Told you once I won't tell you again
It's a bad way

Als je verliefd bent op een DVP en je wil dat ze stopt met het werk, ben je dan echt verliefd? Dat is een vraag die bij mij opkomt en waarop ik niet zo snel een antwoord weet, want het zal per geval verschillend zijn. Maar verliefdheid houdt toch juist in dat je verliefd bent op de persoon zoals ze is? Als je dan van alles aan haar wil veranderen, ben je dan werkelijk verliefd? Je weet waar je haar tegen bent gekomen, bent zelf met haar naar bed geweest als klant, raakt verliefd en dan wil je van alles veranderen.
Nog los van sekswerk komt het vrij veel voor dat mensen zich single anders gedragen dan in een relatie. Daar hoeft geen dwang of kwade wil achter te zitten.

Singles die elk weekend erop los feesten, en op een dag kiezen ze voor een partner en zitten ze ineens liever thuis op de bank, ondanks dat ze elkaar als feestgangers hebben leren kennen.

Als je verliefd bent op een DVP en je wil dat ze stopt met het werk, ben je dan echt verliefd? [...] verliefdheid houdt toch juist in dat je verliefd bent op de persoon zoals ze is?
Goed punt. Hij had het er dan ook moeilijk mee. Maar als je zegt 2 jaar te willen wachten om haar ruimte te geven zo lang te blijven werken zoals ze van plan was, dan ben je behoorlijk verliefd lijkt mij. Is dat verstandig? Waarschijnlijk niet, in die 2 jaar verandert de situatie. Hij volgde zijn hart, dat vind ik goed.

Een dvp in een privéhuis heeft mij wel eens verteld dat ze zou stoppen als ze een relatie zou hebben, het komt voor. En ze vond echt dat het werk wat voor haar was.
Ik weet ook van een erotisch masseuse die vroeger ook intiem aanbood en nu niet meer, die heeft in elk geval nu een relatie. Zou me niets verbazen als ze gestopt is met intiem vanwege die relatie.
Een ander doet niet aan zoenen e.d. omdat ze dat voor haar vriendje wil bewaren, maar ze doet wel gangbangs.
Iedereen staat er anders in.

Nee, omdat het iets afdwingt. En omdat hij niet over haar praat alsof hij haar als gelijke ziet.
Nu ja, we hoeven het ook weer niet als bijbelstudie haarfijn uit te pluizen en op basis van een korte tekst er al teveel 'hineininterpretieren' denk ik
;-)
Wat ik me ervan herinner schreef hij liefdevol en integer en met beste bedoelingen.
Wat niet iedereen op dit forum lukt ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan