Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is toch ook de reden dat de meeste mannen hier zichzelf tegen spreken?
Stel ze worden verliefd op een dvp, ze dwingen haar meteen te stoppen met werken. Dame heeft nog geen andere baan, dus zal onderhouden moeten worden door haar vriend.
Daarna gaat het onverhoopt mis, zoals ook meer dan genoeg 'normale' relaties misgaan.
En dan roepen die mannen vrolijk: Zie je, verliefd worden op een dvp kost alleen maar geld......

Als ze gewoon had doorgewerkt had ze je geld niet nodig gehad, waarschijnlijk verdiende ze meer dan de man zelf :ROFLMAO:

Om zelf antwoord te geven: Nee, als ik mocht kiezen dan liever geen dvp. Maar je kiest er vaak niet voor om verliefd te worden.
Dus ik sluit de kans niet uit dat het gebeurd. Ik zou haar niet vragen om meteen te stoppen, maar het lijkt me wel redelijk om te vragen om samen te werken aan een exit-plan. Zodat ze kan zorgen dat ze naar een andere carriere doorstroomt, maar ook niet meteen afhankelijk is van mij.
Als je samen verder wil, dan kom je er wel uit.
Je gaat er in je redenering van uit dat de dame stopt met werken vanwege de relatie. Je gaat daarbij volledig voorbij aan het feit dat veel dames het werk een bepaalde periode doen waarbij ze zichzelf vaak een al dan niet financieel doel stellen. Zodra ze hun doel hebben bereikt, stoppen ze. En dat je als man een zelfstandig en onafhankelijke DVP kan dwingen te stoppen, is al evenzeer een aanname waarover ik twijfels heb.
De volgende veronderstelling is dat een DVP meer verdient dan de man in kwestie. Veel DVP's moeten ondanks lange dagen vaak toch nog de touwtjes aan elkaar vastknopen en het is vaak helemaal geen vetpot.
Waar ik me helemaal in kan vinden, is je conclusie dat je niet kan kiezen op wie je verliefd wordt. En uit ervaring kan ik je mededelen dat het inderdaad verstandig is om samen aan een exit plan te werken.

Zag 8 maanden een Thaise masseuse. Ze werkte in Hoofddorp en Hilversum. Geweldig mooi lief en wist precies om een man te plezieren. Super kontakt met de kids/ familie. Vakanties samen. Dagjes met de kids.
Misschien naïef, maar ik geloofde dat ze alleen "normale massages" deed.
Hoewel ik twijfels kreeg, toen ik wel heel dure tassen van 3000€ en plus. Dat begon toch te knagen. Niet dat eventuele sexwerk verleden. Maar dat 't niet eerlijk verteld werdt. Als 't ook zo is.
Is naar jullie mening mogelijk. Om in thiase salon te werken. Met alleen normale massage en toch van die dure tassen kopen.

Echter, ze is nu uit de massagesalon.

Voor mij zegt ze, en ook voor haar jonge kinderen, waarvoor ze meer tijd wil hebben.
Heeft nu een normale job, sinds 3 maanden.

Die veel minder oplevert, maar ze wel met veel plezier doet.

Ze wil graag onze relatie oppakken. Maar iets houdt mij tegen.

Is naar jullie mening mogelijk. Om in thiase salon te werken. Met alleen normale massage en toch van die dure tassen kopen.
Een dame kan gerust een of twee 'fans' hebben die het heerlijk vinden van alles te bekostigen.
Heeft nu een normale job, sinds 3 maanden.

Die veel minder oplevert, maar ze wel met veel plezier doet.

Ze wil graag onze relatie oppakken. Maar iets houdt mij tegen.
Wat houdt je tegen?

Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Stel ze ontmoet toch heel af en toe een ander. Wat zou dat in vredesnaam uitmaken. Elkaar werkelijk *alles* heel eerlijk vertellen klinkt heel open en correct maar kan ook dodelijk saai en overbodig zijn.

Een dame kan gerust een of twee 'fans' hebben die het heerlijk vinden van alles te bekostigen.

Wat houdt je tegen?

Stel ze ontmoet toch heel af en toe een ander. Wat zou dat in vredesnaam uitmaken. Elkaar werkelijk *alles* heel eerlijk vertellen klinkt heel open en correct maar kan ook dodelijk saai en overbodig zijn.
Ik weet niets eens of ze nog fans heeft, of heeft gehad.

Hoorde ook dat die vrouwen. Ook met normale massage 4000 tm 6000k kunnen verdien per maand, 7 dagen pwk. 30€ per uur.

Of ze huren kamertje voor 500€ en pakken 65 pu. En meeste zwart natuurlijk. Dan zijn die tasjes dus wel bereikbaar.

Het lijkt nu dat ze totaal uit 't wereldje gestapt is. Nu 40 jaar, beter uitziend cmdan gemiddeld. Maar zijn nu mooie sterren natuurlijk, die veel jonger zijn.......
Dus een gezinnetje stichten zo best een logische stap zijn.

Mijn trouwen en een extra baby samen. Gaat mij te ver. Daarom rende ik hard weg.....

Wat houdt je tegen?

Je hebt gelijk, maar vind 't geen aantrekkelijk gedachte. Dat ze afentoe iemand ontmoet. Maar misschien een beetje narrowminded van mij.
Maar als ik met haar samen ben. Heb ik ook geen behoefte om andere vrouwen te ontmoeten....

Euh ja, dat is niet onmogelijk. Rijke ouders? Erfenis? Loterij gewonnen?

Vraagje, in principe is ze dus gewoon masseuse zonder erotische component? Hoezo is de dan "voor jou" gestopt met dat werk?
Ja in."normale salons, maar ik denk dan, en ook uit ervaring. Dat de extra's dan toch vaak worden aangeboden. Is mij ook vaak gebeurd. Zonder dat ik aanleiding gaf. En een enkele keer gaf ik daaraan toe.......

Ja in."normale salons, maar ik denk dan, en ook uit ervaring. Dat de extra's dan toch vaak worden aangeboden. Is mij ook vaak gebeurd. Zonder dat ik aanleiding gaf. En een enkele keer gaf ik daaraan toe.......
Ja ik snap dat dat vaak gebeurt, en ik snap je angst.

Maar haar verhaal, of het nou waar is of niet, is dus dat ze gewoon een masseuse is, en als je het mij vraagt is dat geen baan waarvan het logisch is dat je die beëindigt voor een partner.

Vandaar mijn vraag, heeft zij nog een verdere uitleg gegeven waarom ze speciaal voor jou stopt met haar doodnormale massages?

Ik weet niets eens of ze nog fans heeft, of heeft gehad.
In jouw plaats zou ik denken "boeit me ook niet".

Wil je "alles" weten dan kun je ook alles bederven.

Ik griezel van de koppels die voortaan nog maar één email adres samen hebben zodat ze alle mails van elkaar lezen.

Of ze huren kamertje voor 500€ en pakken 65 pu. En meeste zwart natuurlijk. Dan zijn die tasjes dus wel bereikbaar.
Hoe dan ook het zijn háár tasjes en jij hoeft die niet te bekostigen.

Het lijkt nu dat ze totaal uit 't wereldje gestapt is. Nu 40 jaar, beter uitziend cmdan gemiddeld. Maar zijn nu mooie sterren natuurlijk, die veel jonger zijn.......
Dus een gezinnetje stichten zo best een logische stap zijn.
Je kunt toch op je gemak kijken hoe het samen gaat, niet van de ene dag op de andere samenwonen en al meteen zwanger worden.

Mijn trouwen en een extra baby samen. Gaat mij te ver. Daarom rende ik hard weg.....
Trouwen is sowieso een onnodige move tenzij het voor haar belangrijk is om een verblijfsvergunning te krijgen. Als je zelf voldoende kinderen hebt kun je je zaadleiders laten doorknippen, voel je bijna niks van. Dan is die discussie verder ook geen probleem meer.

Je hebt gelijk, maar vind 't geen aantrekkelijk gedachte. Dat ze afentoe iemand ontmoet. Maar misschien een beetje narrowminded van mij.
Geeft niet, narrowminded of ruimdenkend is allebei even goed. Gewoon zelfkennis. Kun je er niet mee leven dat ze een aantrekkelijke vrouw is die misschien af en toe contact heeft met een andere man zolang ze niet zeker weet dat jij haar de definitieve veiligheid en zekerheid wil bieden, nou dan doe je het gewoon niet, best er dan ook geen spijt / twijfels over te hebben.
Maar als ik met haar samen ben. Heb ik ook geen behoefte om andere vrouwen te ontmoeten....
Kan wezen dat zij er seksueel ook geen hevige behoefte aan heeft maar aan de andere kant ook niet alles op durft te geven voor iemand die slechts met enige terughoudendheid tijdelijk met haar samen wil wezen.

In jouw plaats zou ik denken "boeit me ook niet".

Wil je "alles" weten dan kun je ook alles bederven.

Ik griezel van de koppels die voortaan nog maar één email adres samen hebben zodat ze alle mails van elkaar lezen.

Hoe dan ook het zijn háár tasjes en jij hoeft die niet te bekostigen.

Je kunt toch op je gemak kijken hoe het samen gaat, niet van de ene dag op de andere samenwonen en al meteen zwanger worden.

Trouwen is sowieso een onnodige move tenzij het voor haar belangrijk is om een verblijfsvergunning te krijgen. Als je zelf voldoende kinderen hebt kun je je zaadleiders laten doorknippen, voel je bijna niks van. Dan is die discussie verder ook geen probleem meer.
Ja joh, jij hebt volkomen gelijk. En kijkt 't heel nuchter.
Ze heeft Nederlands paspoort

Mooi huurhuis, Prima auto.
Daarvoor heeft ze mij helemaal niet nodig....

Ze zorg goed, koken, hempjes strijken.
Nu normale job 4 dgn in de week.
Zoveel sex als ik maar wil

Vaak massage zonder te vragen. Eigenlijk een ideale situatie.
Okay jonge en lieve kindjes, die veel aandacht nodig hebben.
Maar houdt je ook wel weer jong.

Hadden dit weekend super samen. Ik ga 't toch maar weer eens opplakken.

Badankt voor je heldere commentaren🙏

Heel goed.

Zal voor iedereen anders zijn.

Voor mij is het interessant af en toe iemand nieuw te ontmoeten. Je hebt elkaar altijd wel wat te vertellen, of ik steek er wat van op, of er ontstaat een rare situatie waar ik dan vaak met een glimlach aan terugdenk, juist als het niet een heel 'geslaagde' visite was.
Ik bedrijp dat. Het is leuk om mensen te leren kennen. Als mijn vaste dvp niet kan bel ga ik ook naar een andere dame. Ik heb ook wel graag een GFE en persoonlijk vind ik iedere keer een adere dame neem dat ik zelf het gfe gehalte naar beneden haal.

Iedereen date met een ander gevoel. Voor mij is het vooral spanning . En dat heb ik meesatl alleen bij nieuwe dames.
Natuurlijk date ik een paar al heel lang en meermaals. Maar die zijn op 2 vingers te tellen. 99,9 procent bezoek Ik maar 1 of 2 keer.
Ik zoek ook achter 2 dames. A vaste heb ik al. Een 2de zou handig zijn om af te wisselen als het met.

Ik zoek ook achter 2 dames. A vaste heb ik al. Een 2de zou handig zijn om af te wisselen als het met.
Ik heb nooit achter langdurig bestaande afspraakjes gezocht. Er zijn er gewoon 2 blijven "plakken" omdat ik ze intussen een tijd ken. 1 ken ik zelfs al jaren .....ook prive. Momenteel date ze ook niet meer , maar het contact blijft wel. Bijna dagelijks via berichten ook.
Maar intense seksbeleving haal ik meer uit kortstondige contacten .

Ik heb nooit achter langdurig bestaande afspraakjes gezocht. Er zijn er gewoon 2 blijven "plakken" omdat ik ze intussen een tijd ken. 1 ken ik zelfs al jaren .....ook prive. Momenteel date ze ook niet meer , maar het contact blijft wel. Bijna dagelijks via berichten ook.
Maar intense seksbeleving haal ik meer uit kortstondige contacten .
Dat is heet leuke aan dvp´s je kan kiezen wat je wil vaste dames of niet. Ik heb 4 dames waar mee ik nog niet gedate heb een turkse, oost-europese, een spaanse en een vlaamse. Maar als het er op aan komt tijfel ik vaak en dan kies ik rap voor zekerheid.

Wat er ook leuk is. Is als je een band hebt met de dame.

Ik ga terug omdat ik weet dat de sex goed is. Ik weet ook dat we overeen komen dat is belangrijk voor mij plus je weet al van elkaar wat je leuk vind.

Waarom zou ik het risico nemen om een slechte date te hebben door iedere keer een andere dame te nemen.

Stel dat je wandelaar bent die altijd en alleen maar naar 1 vaste dvp gaat, daar is niets mis mee, maar dan heb je toch een sterke band met die ene dvp. Is dan de vergelijking met een echte vriendin niet erg gelijkend? Alsof je de dvp zou bedriegen door is iets anders uit te proberen. De wereld van dvp is net die wereld, waar je - ook al kan het eens tegenvallen - andere dames kunt uitproberen.

Ik ga je vertellen, ik had een periode dat ik altijd dezelfde dvp wilde hebben in een bepaald privehuis, was ze bezet, dan maar wachten op haar. Terwijl er zoveel andere lekkere dames waren daar. Ik heb daar nu wel spijt van, waarom toen ook niet wat afgewisseld. Zo echt heel lekkere dames die daar soms waren toen ik moest wachten op die ene dvp. Sorry, maar dan ben je toch een beetje verbonden met je ene dvp als je echt alleen maar haar wilt. Ik heb een knop omgedraaid in men leven, nu is afwisseling zoveel leuker. Zijn er dames waarmee het klikt, ok die kan je nog eens bezoeken maar niet altijd. Daar ben ik met ouder te worden vanaf gestapt. Net de geilheid van af en toe een andere dame uit te proberen maakt het leuk en zorgt ervoor dat je niet verliefd wordt op één dvp. Het ergste van allemaal is dat je zoveel naar eenzelfde dvp gaat, dat je haar gaat vergelijken met een vriendin. Echte vrienden vragen geen geld aan je, vriendschap is gratis.

Stel dat je wandelaar bent die altijd en alleen maar naar 1 vaste dvp gaat, daar is niets mis mee, maar dan heb je toch een sterke band met die ene dvp. Is dan de vergelijking met een echte vriendin niet erg gelijkend? Alsof je de dvp zou bedriegen door is iets anders uit te proberen. De wereld van dvp is net die wereld, waar je - ook al kan het eens tegenvallen - andere dames kunt uitproberen.

Ik ga je vertellen, ik had een periode dat ik altijd dezelfde dvp wilde hebben in een bepaald privehuis, was ze bezet, dan maar wachten op haar. Terwijl er zoveel andere lekkere dames waren daar. Ik heb daar nu wel spijt van, waarom toen ook niet wat afgewisseld. Zo echt heel lekkere dames die daar soms waren toen ik moest wachten op die ene dvp. Sorry, maar dan ben je toch een beetje verbonden met je ene dvp als je echt alleen maar haar wilt. Ik heb een knop omgedraaid in men leven, nu is afwisseling zoveel leuker. Zijn er dames waarmee het klikt, ok die kan je nog eens bezoeken maar niet altijd. Daar ben ik met ouder te worden vanaf gestapt. Net de geilheid van af en toe een andere dame uit te proberen maakt het leuk en zorgt ervoor dat je niet verliefd wordt op één dvp. Het ergste van allemaal is dat je zoveel naar eenzelfde dvp gaat, dat je haar gaat vergelijken met een vriendin. Echte vrienden vragen geen geld aan je, vriendschap is gratis.
Heb een dame die ik leuk vind. Voor de duidelijkheid ik ben niet verliefd op haar. Ik wil meer dan enkel sex. Ik wil iemand waar je me kan praten over elkaars leven lachen knuffelen. Ik boek de dvp ook om de leegte van de vriendin die ik niet heb (tijdelijk) op te vullen tot ik een meisje vind die mijn vriendin zou kunnen worden. Ik bezoek ook andere dames maar ik heb liefst vaste dames.

De dame die ik graag boek is rap volboekt dat is de reden waarom ik om 1 of 2 extra vaste dames. Vriendschap is idd gratis maar het is niet omdat je vrienden bent dat alles gratis moet. Al mijn maat die garagist is mijn autotje een onderhoud geeft of nieuwe remmen steekt betaal ik hem ook gewoon. Ik betaal liever vrienden om die job te doen dan vreemden.

Vroeger ook een vaste dvp gehad die vertelde dat ze bij de bevalling gekozen had voor keizersnede om lekker strak te blijven voor haar werk. Maar ik heb die wel pas leren kennen een 5-tal jaren na haar bevalling en ja ze was lekker strak in haar vagina. Waar precies de keizersnede was gezet kon je nauwelijks zien of toch ik was als ik bij haar was afgeleid door haar andere lichaamsdelen.

Ben ik met je eens: indoctrine. Ooit begonnen bij de kerk, inmiddels een soort van algemeen goed. Er wordt zelden tot nooit positief gesproken over het beroep van een DVP. Wie naar de dames gaat, is een viezerik. Dat is de algemene teneur die we van kleins af aan opgelegd krijgen. Het zijn allemaal verslaafden, gekken, noem maar op. Dat beeld wordt jarenlang ingeprent. Tot je toch de stap maakt om ze te bezoeken en ziet dat het anders is.
Ik ben blij de stap te hebben gemaakt ik zou het niet willen missen ,alhoewel mijn verstand zegt doe het niet het is verkeerd .maar als ik weer geweest ben voel ik mij zelf toch blij om weer genoten te hebben van zo'n prachtig vrouwen lijf

Vriendschap is idd gratis maar het is niet omdat je vrienden bent dat alles gratis moet. Al mijn maat die garagist is mijn autotje een onderhoud geeft of nieuwe remmen steekt betaal ik hem ook gewoon. Ik betaal liever vrienden om die job te doen dan vreemden.
zo betaalde ik jarenlang een kleine bijdrage aan een SM dame van 50 euro voor de kamerhuur. Bleef er dan makkelijk uur , 1,5 of langer, dus absurd tarief. Maar ze moest toch de huur betalen voor mijn tijd, dus bijdrage van mijn kant vond ik normaal in onze 'vriendschappelijke relatie' ... goede oude tijden

zo betaalde ik jarenlang een kleine bijdrage aan een SM dame van 50 euro voor de kamerhuur. Bleef er dan makkelijk uur , 1,5 of langer, dus absurd tarief. Maar ze moest toch de huur betalen voor mijn tijd, dus bijdrage van mijn kant vond ik normaal in onze 'vriendschappelijke relatie' ... goede oude tijden
Ik heb een oude school vriendin waar van ik denk dat ze een onlyfans account heeft. Moest ik haar vinden of ergens zien dat ze een dvp is. En ik bel haar om te daten zou ik geen vrienden prijs verwachten. Krijg ik korting is dat lief en krijg ik geen zijn we even goede vrienden.

Je gaat er in je redenering van uit dat de dame stopt met werken vanwege de relatie. Je gaat daarbij volledig voorbij aan het feit dat veel dames het werk een bepaalde periode doen waarbij ze zichzelf vaak een al dan niet financieel doel stellen. Zodra ze hun doel hebben bereikt, stoppen ze. En dat je als man een zelfstandig en onafhankelijke DVP kan dwingen te stoppen, is al evenzeer een aanname waarover ik twijfels heb.
De volgende veronderstelling is dat een DVP meer verdient dan de man in kwestie. Veel DVP's moeten ondanks lange dagen vaak toch nog de touwtjes aan elkaar vastknopen en het is vaak helemaal geen vetpot.
Waar ik me helemaal in kan vinden, is je conclusie dat je niet kan kiezen op wie je verliefd wordt. En uit ervaring kan ik je mededelen dat het inderdaad verstandig is om samen aan een exit plan te werken.

Je hebt helemaal gelijk @Elover.
Ik reageerde vooral op de vele mannen hier die reageren dat ze een dvp absoluut niet zien als relatiemateriaal, omdat ze alleen maar op je geld uit zijn.
Natuurlijk kan ik beamen dat die er genoeg tussen zitten, maar er zijn ook genoeg vrouwen die wel oprecht interesse tonen en gewoon echt verliefd willen worden.

Er zijn zeker genoeg vrouwen die zelfstandig en onafhankelijk zijn, dit werk doen om een (financieel) doel te behalen en dan stoppen. Ik denk dat dat ook juist de dames zijn die niet op je geld uit zijn en ook oprecht kunnen zijn met een man.

Ik zou het zwaar vinden als ik op de diverse dames allemaal verliefd zou zijn. Een heel gedoe ;-) Ik denk ook niet dat "een beetje verliefd" bestaat, voor mij in elk geval niet, al heeft Marco Borsato er een kroeglied over gezongen.

Iemand super aardig vinden of onwaarschijnlijk lief, oké. Maar over het algemeen is het fijn dat het een professionele afspraak is in alle vrijheid voor allebei.

Ieder kan op haar eigen manier leuk / schattig / lekker / vrolijk / handvaardig / lichamelijk behendig zijn en al dan niet snel door hebben en zich herinneren hoe de klant het ook alweer lekker vindt. Zodat die klant binnen de afgesproken tijd tevreden ophoepelt ;-)
Een beetje verliefd was van André Hazes, en dan niet die cokesnuivende buitenechtelijke zoon van Rachel die zich nu zo noemt maar van de echte André Hazes.

Marco Borsato is bekend van andere dingen, zoals het delen van de hobby met Thijs Römer en het zingen van gestolen Melodies met rare teksten verzonnen door iemand die met Gordon op de bank samen zit te masturberen.……

Terug
Bovenaan Onderaan