Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat lijkt mij voor de hand liggend, hoe kan je zo iemand ooit vertrouwen.Waarom zou dat een probleem zijn?
maar hoe zeker, ben je daar als dvp van.Er zijn ook wandelaars, die stoppen met wandelen als ze een relatie krijgen .....
precies.En wandelaars, die een relatie met een niet-dvp beginnen?
En andersom, en dan de vraag, maak je je daar druk om.maar hoe zeker, ben je daar als dvp van.
Hoezo heeft 'wandelen' iets te maken met 'onbetrouwbaar'?dat lijkt mij voor de hand liggend, hoe kan je zo iemand ooit vertrouwen.
vertrouwen is de basis van elke relatie.het lijkt mij dat je toch een ongemakkelijke situatie krijgt, met klant/ partner, want kan je als dvp de partner wel 100% vertrouwen, want hij heeft jou ook immers als dame van plezier ontmoet, en waarom zou hij dan geen andere dvp bezoeken.
Theoretisch klinkt dat allemaal leuk, echter in de praktijk werkt het meestal niet.persoonlijk geloof ik niet in monogamie maar vind ik dat je als koppel de ander seks mag gunnen met een ander.
Om de droom bij die arme drommels hier levend te houden.….. Wijsmaken dat het echt regelmatig gebeurt dat een DVP verliefd wordt op een klant. De meesten hier schijnen dat ook het ultieme bereikbare te vinden.Mila, waarom ben je zo bevlogen bezig om maar aan te tonen dat dvp's ook verliefd kunnen worden op een klant?
Het is inderdaad geen lap tekst bomvol met foute aannames maar hij doet zijn best. Er staat in ieder geval niets fouts in.Dat is je reactie? Wat voeg je toch een hoop toe aan deze discussie.
Pffff, en zo kom je dus op zoveel pagina'sJe begrijpt het niet helemaal.
Hoezo zou je aan één dvp kunnen vragen hoe dat zit met "jullie"?
Mila kan net zo goed vragen aan mij hoe dat zit met jou. Ik heb geen idee, ik ken je niet en Mila is niet de Verenigde Naties van DVP's.
makkelijk zal het niet zijn maar geen enkele relatie is makkelijk en vergt veel werk.Theoretisch klinkt dat allemaal leuk, echter in de praktijk werkt het meestal niet.
Net als hoerenlopers zitten die in alle lagen van de samenleving dus een beetje vreemd om jezelf verheven te voelen, het kunnen mensen zijn die in allerlei opzichten boven jou staanIk zou eerder voetbalfans wantrouwen, gezien wat voor mensen dat allemaal zijn
Sorry, was een beetje stangen, kijken of iemand daar nou wéér in zou trappen ;-)Net als hoerenlopers zitten die in alle lagen van de samenleving dus een beetje vreemd om jezelf verheven te voelen, het kunnen mensen zijn die in allerlei opzichten boven jou staan
De geld ook voor mij, maar dat is toch goed?een open lat-relatie is zover het verste wat ik momenteel wens te gaan.
elk zijn eigen huis en niet elke dag doorbrengen bij elkaar.
Het is een onzinnige discussie. Omdat elke relatie en elke verliefdheid - dus ook als daar een dvp bij betrokken is - een uniek en op zichzelf staand geval is! Met steeds andere mensen en gevoelens en omstandigheden,
Het enige interessante zouden eigenlijk ervaringen zijn.
Heel verstandig!Ik haak dan ook maar af.
waar je maar zin in hebt met die warmte. Ga lekker in de tuin zitten, met een koude klets binnen handbereikSorry, was een beetje stangen, kijken of iemand daar nou wéér in zou trappen ;-)
Een klets op je poep ja!waar je maar zin in hebt met die warmte. Ga lekker in de tuin zitten, met een koude klets binnen handbereik
is dat iets Vlaams?Een klets op je poep ja!
Poepen is neuken en pissen is pijpenis dat iets Vlaams?
Ja, een tik op je bil.is dat iets Vlaams?
ik ben benieuwd wat er dan gebeurt als je naar het toilet gaat?Poepen is neuken en pissen is pijpen
Daar is niks mis mee, om een lekker moppie een poep op de bil te gevenJa, een tik op je bil.
Dan neukt en pijpt hij de wc-bril vol.ik ben benieuwd wat er dan gebeurt als je naar het toilet gaat?
Verwarrend…. En wat zegt een Belg dan als hij echt naar het toilet moet voor nr 2? "Ik ga even neuken"?Poepen is neuken en pissen is pijpen
Ik ga d'r eentje andouwen?Verwarrend…. En wat zegt een Belg dan als hij echt naar het toilet moet voor nr 2? "Ik ga even neuken"?
Verwarrend…. En wat zegt een Belg dan als hij echt naar het toilet moet voor nr 2? "Ik ga even neuken"?