Voormalig lid 2809
Meubelstuk
De kans daarop is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid even groot dat je vandaag 20 miljoen in een loterij wint, maar de kans bestaat.Klopt, maar dat sluit niet uit dat het andersom ook kan gebeuren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe kans daarop is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid even groot dat je vandaag 20 miljoen in een loterij wint, maar de kans bestaat.Klopt, maar dat sluit niet uit dat het andersom ook kan gebeuren
Ik zie graag de statistische onderbouwing tegemoet ;-)De kans daarop is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid even groot dat je vandaag 20 miljoen in een loterij wint, maar de kans bestaat.
Dat is goed. Ik zal een rapportje opstellen met de onderbouwing, inclusief steekproef met aselect gekozen gezelschap. Ik denk zomaar dat zal blijken dat je beter aan de loterij mee kunt doen.Ik zie graag de statistische onderbouwing tegemoet ;-)
Ik beleef maandelijks een heel klein beetje opwinding als ik op de app kijk of (en zo ja wat) ik heb gewonnen met de Staatsloterij, maar het is nooit zo opwindend en bevredigend als een geslaagde visite aan een dvp.Ik denk zomaar dat zal blijken dat je beter aan de loterij mee kunt doen.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik denk alleen dat jij niet naar een DVP gaat met de verwachting dat er een relatie uit voort gaat komen, want dan is de kans groter dat je blijer wordt van de loterijIk beleef maandelijks een heel klein beetje opwinding als ik op de app kijk of (en zo ja wat) ik heb gewonnen met de Staatsloterij, maar het is nooit zo opwindend en bevredigend als een geslaagde visite aan een dvp.
Ik denk dat het veel vaker gebeurt.De kans daarop is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid even groot dat je vandaag 20 miljoen in een loterij wint, maar de kans bestaat.
Het blijft toch altijd mooi als de ironie niet wordt opgepakt. De kans is inderdaad niet groot, dat is wat ik wilde zeggen.Dat is natuurlijk volledige onzin, maar de kans is niet zo groot.
Was het wel zo zwart wit?
Misschien betekende je ook wel echt veel voor haar, maar wilde ze geen relatie om wat voor reden dan ook?
Zeker als ik lees dat je zegt dat jullie buiten de bezoeken om zo veel contact hadden, dat doen we niet met alle klanten hoor, dan komen we tijd tekort. Dus dat zegt ook wel iets denk ik. Je was dan tenminste meer dan gewoon een nummer zoals je zegt.
Klopt, maar dat sluit niet uit dat het andersom ook kan gebeuren
Hmm… kansberekening is niet je sterkste punt denk ikDe kans daarop is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid even groot dat je vandaag 20 miljoen in een loterij wint, maar de kans bestaat.
Zoals wel vaker bij jou wordt hier een aanname gedaan die niet klopt. Kansberekening is onderdeel van statistiek, laat ik daar nu net aardig bekwaam in zijn. En niet zelfbenoemd, maar gediplomeerd…..Hmm… kansberekening is niet je sterkste punt denk ik
Zoals wel vaker bij jou wordt hier een aanname gedaan die niet klopt. Kansberekening is onderdeel van statistiek, laat ik daar nu net aardig bekwaam in zijn. En niet zelfbenoemd, maar gediplomeerd…..
Het blijft toch altijd mooi als de ironie niet wordt opgepakt.
Dat lijkt me erg pijnlijk en moeilijk om van los te komen. Zulke inzichten wil je niet en negeer je snel als je heel erg verliefd bent.Goedemorgen,
Ben het helemaal met jou eens. Ik betekende ook zeker iets of veel voor haar. Er werden zaken gedeeld, (zwaar) vertrouwelijke zaken, vanuit beide kanten. Maar wat ik bedoel, en ik bedoel dit echt op een goede manier, zonder dat ik haar beschadig, want het is/was gewoon voor mij een geweldige dame. Het gaat om het feit dat ik zwaar verliefd op haar was, echt enorm. Neem haar ook niets kwalijk, zij deed haar ding en ik maakte daar gebruik van.
Het zou handiger zijn als je, in plaats van de fantasie zo fanatiek meer lucht te geven, eens aangeeft waarom jullie er niet (altijd) naar handelen.
veel mannen tussen die om meerdere redenen geen 'relatiemateriaal' zijn.
Ook jullie leren namelijk doorgaans alleen een versie van een man kennen.
Weten niet of deze al dan niet een relatie heeft, wat jullie wel en niet kunnen geloven van wat hij zegt.
Weten wel dat hij dvp's bezoekt en weten ook dat een relatie terwijl je dit werk doet niet (voor iedereen) eenvoudig is. En ook kan ik me voorstellen dat je je afvraagt of de man je leuk vindt puur vanwege de seks of je grote tieten, of dat hij ook interesse heeft in de persoon erachter. De vrouw die ook wel eens een kutdag heeft en alledaagse beslommeringen heeft.
Alles kan altijd gebeuren. Maar ik denk alleen als geen van beide er vooraf per se op zoek naar is. Maar wanneer het ze allebei overkomt. En ze er allebei vol voor willen gaan. ....
Ga je nu ook namens alle wandelaars spreken,en aangeven waarom wij wel of niet (altijd) handelen zoals gewenst?Het zou handiger zijn als je, in plaats van de fantasie zo fanatiek meer lucht te geven, eens aangeeft waarom jullie er niet (altijd) naar handelen.
Wat wil je nu eigenlijk precies?Ja, maar ik ben dus een wandelaar.
Maar als je akkoord bent dat ik voortaan voor jou spreek, hoef je niets meer te tikken hier. Dat doe ik dan wel uit jouw naam.
Jullie = dvp's in deze zinGa je nu ook namens alle wandelaars spreken,en aangeven waarom wij wel of niet (altijd) handelen zoals gewenst?
Hoezo ineens "jullie"?
Je begrijpt het niet helemaal.Jullie = dvp's in deze zin
Het berichtje was nl gericht aan Mila
Dat is je reactie? Wat voeg je toch een hoop toe aan deze discussie.Kijk, was dat nou zo moeilijk?
De meeste dames uit het vak die ik ken werken gewoon door tijdens hun maandelijkse periode (gebruiken sponsjes soort tampon) daar merk he als klant niets van. Bovendien in het prive huis waar ik kim hebben dames echt wel heel de dag aanloop maken zeker 6 volle uren (half uurtjes, uren wachten, eten). Dus 3 op een dag is wel weinig . Ik moet mijn wiskunde / statistiek weer eens opfrissen. Maar wat ik al eerder zei gewoon genieten en ala je teveel gevoelens krijgt, gewoon niet meer gaan maar naar een andere dame.Hmm… kansberekening is niet je sterkste punt denk ik
De kans is misschien niet heel groot maar wel aanwezig.
uitgaande van een fulltime dvp: zij ziet gemiddeld 3 klanten per dag. Werkt 3,5 week in de maand (overige dagen de maandelijkse periode). 5 dagen in een jaar ziek. 4 weken per jaar vakantie. Dan kom je uit op 555 klanten.
Laten we er voor het gemak even van uitgaan dat ze altijd alleen maar nieuwe klanten ziet, en nooit 2x dezelfde bezoekt.
In haar vrije tijd ontmoet ze nog 50 mannen dat jaar, op wat voor manier dan ook.
Dan hangt het nog af van de leeftijdscategorie hoe vaak de gemiddelde vrouw gevoelens of interesse krijgt in een man.
Vrouwen onder de 25 jaar zullen sneller en vaker gevoelens krijgen dan vrouwen boven de 25.
Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat we eens per jaar wel iemand treffen die we echt leuk vinden.
dan is de kans in dit geval dus 1 op 605 dat jij dat bent.
In de meeste gevallen gok ik die kans wel wat groter. Veel dvp werken minder, zijn vaker op vakantie of ziek en ontmoeten minder nieuwe mensen in hun vrije tijd.
(gebruiken sponsjes soort tampon) daar merk he als klant niets van.
Ja, maar dan moet je terugkerende klanten ook gaan rekenen, anders reken je veel teveel mannen.De meeste dames uit het vak die ik ken werken gewoon door tijdens hun maandelijkse periode (gebruiken sponsjes soort tampon) daar merk he als klant niets van. Bovendien in het prive huis waar ik kim hebben dames echt wel heel de dag aanloop maken zeker 6 volle uren (half uurtjes, uren wachten, eten). Dus 3 op een dag is wel weinig . Ik moet mijn wiskunde / statistiek weer eens opfrissen. Maar wat ik al eerder zei gewoon genieten en ala je teveel gevoelens krijgt, gewoon niet meer gaan maar naar een andere dame.
Ik ken toch wel enkele dvps die een man/partner hebben die klant was bij hun. Zo uitzonderlijk is dat echt niet.Naar mijn idee, zien de meeste dvp klanten absoluut niet als relatiemateriaal. Vaak kijken ze er zelfs een beetje op neer. Ze ontmoeten liever iemand buiten het werk om, kan ik mij overigens nog goed voorstellen ook.
het lijkt mij dat je toch een ongemakkelijke situatie krijgt, met klant/ partner, want kan je als dvp de partner wel 100% vertrouwen, want hij heeft jou ook immers als dame van plezier ontmoet, en waarom zou hij dan geen andere dvp bezoeken.Ik ken toch wel enkele dvps die een man/partner hebben die klant was bij hun. Zo uitzonderlijk is dat echt niet.
Ah ja dat doen sommige meiden inderdaad.De meeste dames uit het vak die ik ken werken gewoon door tijdens hun maandelijkse periode (gebruiken sponsjes soort tampon) daar merk he als klant niets van. Bovendien in het prive huis waar ik kim hebben dames echt wel heel de dag aanloop maken zeker 6 volle uren (half uurtjes, uren wachten, eten). Dus 3 op een dag is wel weinig . Ik moet mijn wiskunde / statistiek weer eens opfrissen. Maar wat ik al eerder zei gewoon genieten en ala je teveel gevoelens krijgt, gewoon niet meer gaan maar naar een andere dame.