Ik wandel al tientallen jaren en heb in al die tijd dus ook al heel wat dvp's ontmoet. En met de ene heb je een betere relatie dan met de andere, de ene is meer je type dan de andere. De ene ziet er naar je eigen smaak mooier, aantrekkelijker en geiler uit, en voor de ene voel je ook meer sympathie dan voor de andere. En ja, bij sommige van die dames voel of voelde ik me beter dan bij anderen, maar verliefd ben ik nooit geworden. Op geen enkele van al die dames. Daarvoor ben ik waarschijnlijk dan weer iets te nuchter. En natuurlijk weet je toch dat het zinloos is om verliefd te worden op zo'n dame. Een echte relatie maakt daar toch geen kans. Ze zijn er niet om een relatie aan te gaan met hun klanten, tenzij een commerciële relatie, voor de lieve centen dus. Wie een klein beetje gezond verstand heeft weet dat toch uit zichzelf.
Let wel, ik heb met enkele van de dames die ik in al die jaren bezocht of nog bezoek wel een goede relatie, maar da's zuiver vriendschappelijk, of zoals met je buren. Meer ook niet, en dat is dan enkel doordat je mekaar al jaren kent en bezoekt.
En ja er zullen altijd wel liefdesrelaties ontstaan tussen dvp en klant, maar die zullen eerder uitzonderlijk. En zeker niet met zovelen als de commentaren die ik hierop zal krijgen van mannen die komen stoefen dat zij nu wel een echte liefdesrelatie hebben met een dvp.