Ik had een leuke relatie opgebouwd met een DVP. Heb haar met een paar dingen geholpen. (ze moest zich melden op het politiebureau en ze had een vertaling nodig. Heb ik snel voor haar geregeld, ook de vertaling betaald). Haar wél blijven bezoeken en we hadden leuk contact.
Ze is voor kerst naar huis gegaan (Colombia) en we hadden afgesproken in contact te blijven.
Nu snap ik best dat het erg fijn is om thuis te zijn. Familie, vrienden..
Heb haar tijdens haar vakantie ook gevraagd waarom ik zo weinig van 'r hoor. Het excuus was dat ze vaak in gebieden was waar slecht bereik was. Tuurlijk, kan gebeuren.
Maar heb haar nóg een paar ge-appt. Hoe het met 'r ging, gevraagd of ze me wat foto's kon sturen van haar thuis.
Niks, nada, noppes. Ik zag blauwe vinkjes, maar geen reacties.
Nu is ze sinds 9 Maart terug, en de volgende dag kreeg ik 2 appjes: 'Hallo, goede morgen', en 'back in Holland, thank god everything went well'. Geen hoe is het ofzo..
Heb haar nog steeds niet geantwoord, want het is me wel duidelijk dat dit eenrichtingsverkeer is.
Ik trap er niet nog een tweede keer in.
Lullig voor eventueel andere dames, maar ik help niemand meer.
(krijg nog geld van een andere DVP die geld geleend heeft. 1 keer iets gezien, daarna elke keer beloftes)
Ik weet 't, ik ben te goed voor deze wereld, maar help graag mensen. En daar wordt dan prima misbruik van gemaakt. Dus nu maar niet meer.