King Potato
Meubelstuk
Dat was pas ne verslaggever maar goed back to topicIk moet ineens aan Rik de Saedeleer denken, de wat oudere wandelaars zullen hem nog wel herinneren.
Hij had het altijd over de dwarsligger ipv de lat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat was pas ne verslaggever maar goed back to topicIk moet ineens aan Rik de Saedeleer denken, de wat oudere wandelaars zullen hem nog wel herinneren.
ik keek vaak naar de belg (BRT2) tijdens grote voetbaltoernooien vanwege Rik de SaedeleerDat was pas ne verslaggever maar goed back to topic
"Dag moeder" "Daar is em , daar is em" "ze gaan loooopen"Ik moet ineens aan Rik de Saedeleer denken, de wat oudere wandelaars zullen hem nog wel herinneren.
Richard, Ik deel je irritatie volledig, maar niet je conclusie. Zemelen over films die je gezien hebt, googelen op weetjes en meelullen met diegenen bij wie je in de smaak wil vallen, duidt op heel andere dingen dan intelligentie. Humor daarentegen getuigt wel van intellect, vind ik. Dus ik ben toch bang dat jij stukken slimmer bent...Ik zal er mee moeten leren leven om niet zo intelligent te zijn als jij.
Na kunda in aa pollekes wrijve ie.asge nie van tstad zaa..en zekers den diene...amai menne frak
Kunnen we niet een aparte girlsreview.BE starten voor diegenen die alleen maar in zwaar dialect kunnen communiceren…..Na kunda in aa pollekes wrijve ie.
Er zijn goedkopere manieren om DVP's te ontmoeten dan een vlucht naar Madrid te boeken hé. Je hebt van die huizen waar die vrouwen samenkomen………Vooral de vluchten naar Madrid en van Madrid naar Amsterdam kan ik aanraden. Zitten regelmatig dvp's op die vluchten.
Zeker, wat zou het dan rustig zijn! Je kunt dit topic dan wel meteen sluiten ben ik bang met al die verzonnen onzin en van die mensen die elkaar zo goed lopen te begrijpen.Kunnen diegenen die er maar wat op los zwammen dat elders doen
Nou, die laatste zin, waar ik het overigens volledig mee eens ben, gaat je hier een hoop tegenstanders opleveren.… Want mensen verwarren "uitgaan van het goede in de mens" hier erg vaak met "jezelf naïef opstellen zodat oplichters hun gang kunnen gaan".Haha dat er nog mensen zijn die vragen hoeveel kinderen die Colombiaanse dame heeft met het idee dat ze het misschien echt moeilijk heeft haha.
Het geld dat ze hier binnen een paar uur verdient staat gelijk aan het gemiddeld maandinkomen in Colombia, en alsnog mannen die denken dat ze goede intenties kan hebben, te bizar voor woorden.
Wel een klasse reactie van de wandelaar, het feit dat hij daarna geblokt is zegt ook genoeg. Voor dames die eerlijk hun brood verdienen heb ik respect, maar zulke dames mogen van mij echt heel zwaar aangepakt worden.
Al zou ze opgepakt worden en haar leven in 1x verneukt worden, ik laat er geen traantje om. Dit is gewoon diefstal en oplichterij.
En de simpies die nog steeds in haar oprechtheid geloven heb ik geen woorden voor over. Als zij opgelicht worden en leeggetrokken worden laat ik er ook geen traantje meer om
Maar dan zijn jullie Lisa en Belle kwijt, en wij Joke en Layla.Kunnen we niet een aparte girlsreview.BE starten voor diegenen die alleen maar in zwaar dialect kunnen communiceren…..
Dus? En trouwens, naar mijn weten zijn de teksten van Lisa En Belle voor de normale Nederlandert prima te lezen. Het ging meer om die totaal onleesbare slang die je af en toe voorbij ziet komen., Alsof mensen proberen te typen met een toetsenbord waar net een dikke bak koffie overheen gegooid is.Maar dan zijn jullie Lisa en Belle kwijt, en wij Joke en Layla.
Dus is een kat geen mus.dus
Dus? En trouwens, naar mijn weten zijn de teksten van Lisa En Belle voor de normale Nederlandert prima te lezen. Het ging meer om die totaal onleesbare slang die je af en toe voorbij ziet komen., Alsof mensen proberen te typen met een toetsenbord waar net een dikke bak koffie overheen gegooid is.
Dus is een kat geen mus.
Koffie drink je best uit een kop.
"Na kunda in aa pollekes wrijve ie." Vrij vertaalt: Alzo kun je je in de handen wrijven nietwaar?
Exact mijn punt bij al die Belgische onzin die je voorbij ziet komen. Het mooie van taal is dat je een gemeenschappelijke wijze hebt om te communiceren. Internationaal wordt daarvoor vaak Engels gebruikt (behalve door Fransen) en in NL en BE hebben we een gemeenschappelijke taal en dat is Nederlands. Ik ga hier ook niet in het Fries zitten posten.Ik vertik het om dit te vertalen!
Ik vond het Hollande 'zeuven' leuk, maar dat is blijkbaar in onbruik geraakt...Maar ik ben gek op het Vlaamse woord Goesting
Zonder goesting geen wandelarenforum!Maar ik ben gek op het Vlaamse woord Goesting
Zo is het.Zonder goesting geen wandelarenforum!
Volgens mij hadden we al geconcludeerd dat jij qua intellectueel vermogen op een eenzame hoogte staat (want je gooit er nog wel eens heel stoer een English Term doorheen om te laten zien wat je allemaal weet, heel indrukwekkend). Ik snap er sowieso weinig van, dus ook in mijn eigen taal zullen de fijne finesses van jouw Eloquente epistels mij als dom persoon volledig ontgaan.Jammer...misogyne opmerkingen zijn een stuk minder ergerlijk als je ze toch niet kunt begrijpen...
Als Brabo durf ik te stellen dat goesting in Brabant geen ingeburgerd woord is maar dat sommigen in de grensstreek het wel gebruiken.Zo is het.
Ik vraag me af of het een typisch vlaams woord is, of dat ze het ook gebruiken in bijvoorbeeld Noord Brabant.
Een broek vol goesting is overal in vlaanderen volgens mij een bekende uitdrukking...Ik denk dat het vooral in Antwerpen courant is...
dat laat ook niks te wensen over, wat de betekenis is, daarvan.Een broek vol goesting is overal in vlaanderen volgens mij een bekende uitdrukking...
Dat programma deed men in Nederland na zoveel jaren wel afvragen hoeveel normale mensen er nog in België wonendat laat ook niks te wensen over, wat de betekenis is, daarvan.
Een broek vol goesting, had zomaar een openingszin van Jambers kunnen zijn, in een van zijn afleveringen.