Een punt is wel dat we sinds gisteren in de landelijke media (NOS-Journaal enz.) horen en zien wie kritiek uit op Girlsreview. Dat het dus niet anoniem gebeurt.
Daarentegen heeft Girlsreview geen (herkenbaar) gezicht en weten we niet wie of welk bedrijf erachter zit. Dat laatste lijkt me een zwak punt als je naar buiten wilt treden en je je moet verdedigen tegen bepaalde aantijgingen.
Treed je als Girlsreview, middels een woordvoerder/persvoorlichter, zichtbaar in de openbaarheid op, komt het ook vertrouwenwekkender en herkenbaarder over. Zeker naar de buitenwereld toe.
Girlsreview wil als een normaal bedrijf gezien worden dat diensten aanbiedt en refereert daarom zelf aan websites waar klanten hotels, B&B, reizen e.d. recenseren.
Met een woordvoerder/persvoorlichter had Girlsreview in het NOS-Journaal weerwoord kunnen bieden .... beter dan een schriftelijke reactie geven waarvan niemand weet wie erachter zit. Dat is dus te anoniem.
Kortom, mijn advies aan Girlsreview: laat ZICHTBAAR zien wie je bent en waarvoor je staat, dat je contactueel goed benaderbaar bent, in woord en beeld.
Dat je niets te verbergen hebt.
Nogmaals, instanties en personen die gisteren in de media (NOS-Journaal) aan bod kwamen, deden dat ook niet anoniem.