Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand ervaring met Mia of Yara? Beiden Colombiaans, beiden extreem lekker. op Kinky staat bij Yara wel een review maar ik weet niet hoe betrouwbaar deze zijn.

Iemand ervaring mee? ... Verder iemand nog recent contact gehad met Agustina? Appjes komen wel aan, maar krijg eigenlijk nooit een reactie.
 
Heren ik ben nu momenteel onderweg naar de wallen. Het is een lange tijd dat ik niet ben geweest. De mooie tijden in 2014 waar het bomvoll stond bij de blauw lichten isner niet meer. Mijn vraag is als het uberhaupt nog waard is om langs te gaan? Ik hoor graag van jullie.
 
De standaard uurprijs lijkt nu inmiddels toch wel op 200e te staan. Erg jammer, van 150 naar 200 is toch een relatief grote stap naar mijn idee.. en als je dan kijkt naar de service 😕 (of tijd). Helaas nog maar een uitzondering waar je met 150 nog terecht kunt. Eerst had je nog wat extra kwaliteit voor 200 maar inmiddels durft iedereen dit te vragen.
Ik herinner me de dag na de invoering van de euro, als die van gisteren. De prijzen werden meer dan dubbel dan in guldens. Waar de gangbare prijzen eerst FL 50 achter de ramen, FL 150 voor thuisontvangst, werd het €50/€150. Is de geboden service er ook op vooruitgegaan? Naar mijn idee niet. Gemiddeld genomen is de service just achteruit gegaan.
 
iemand ervaring met Mia of Yara? Beiden Colombiaans, beiden extreem lekker. op Kinky staat bij Yara wel een review maar ik weet niet hoe betrouwbaar deze zijn.

Iemand ervaring mee? ... Verder iemand nog recent contact gehad met Agustina? Appjes komen wel aan, maar krijg eigenlijk nooit een reactie.
Ik ben ook heel benieuwd naar yara. Heeft niemand een recensie of ervaring?
iemand ervaring met Mia of Yara? Beiden Colombiaans, beiden extreem lekker. op Kinky staat bij Yara wel een review maar ik weet niet hoe betrouwbaar deze zijn.

Iemand ervaring mee? ... Verder iemand nog recent contact gehad met Agustina? Appjes komen wel aan, maar krijg eigenlijk nooit een reactie.
Ik ben ook heel benieuwd naar yara. Heeft niemand een recensie of ervaring?
 
Terug
Bovenaan Onderaan