Voormalig lid 32901
Stamgast
- 322
- 05/11/23
- 320
Dat is haar maar heb haar niet gezien op de wallen. Ze zat eerst in de Bloedstraat jaren geleden en later in de Barndesteeg in dat grote raam. Wat ik ervan hoorde is dat ze nu al nog prive ontvangt. Leuke shemale, ben er ook nog op stap mee geweest en een keer met haar bij Emilly thuis geweest toen die nog in Haarlem met die Nederlandse vriend woonde. Ook een geval apart met die zus die nog een tijdje ook op de wallen werkte en die nicht op de Spuistraat. En toen heette ze ook anders net als Bettina die nog wel op de wallen staat maar alleen doordeweeks.Deze kasandra werkt nog op de wallen?
Bomba latina
Ik ben een Latijnse shemale met een goede actieve en passieve tool. Klaar voor uw feest. Bel voor meer informatie....www.kinky.nl
Was wel een bijzondere tijd met al die feesten. Kwam nog wat oude foto's tegen ook van de bruiloft van Paloma met een Nederlandse man. Daar had ik wel minder contact mee. Het was toch anders minder zakelijk en op de een of andere manier konden ze het toen in 3-4 dagen verdien ipv 6 of 7 nu. Bianca met die mooie krullenbos en dat rode geknoopte gewaad was ook zo'n populaire. Wat ik ervan hoorde is dat die terug is gegaan en de door de bekende dokter Morales daar haar implanten heeft laten verwijderen en weer man geworden is.