Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Beunhaas ik was en paar dagen geleden nog eens naar Hamburg geweest en daar ben ik en monster tegen gekomen echt niet normaalzo groot en dik dat het onmogelijk was ze werkt in het gekende pand acher de Reepabhan en daar zijn verschillende transen met grootte palen het was de moeite waard.
Eindelijk iemand die reageert. Er werd weer teveel gesproken over kleine piemeltjes.
Kan er alleen helemaal niks mee want ik ga niet helemaal naar Hamburg voor een dikke pik. Ze moeten naar Amsterdam toe komen.
Maar dank je wel voor het meedenken, zodra die shemale ooit naar nederland komt hoor ik het graag. Ik betaal ze per centimeter dus ik maak het ze aantrekkelijk.
 
Wij heeft ervaring met Scarlett?


Pro:
Goede foto's
Geen taboes
Dichtbij huis (voor mij dan)
150 p/u

Con:
Veel voor weinig
Is direct beschikbaar
 
In de Barnesteeg in Amsterdam staat in het eerste raam (of laatste) volgens mij Rosalinda, ik meen vroeger wel over haar gelezen te hebben dat ze dominant. Iemand nog recente ervaringen met haar ? Is ze een goede keuze om weer eens aangepakt te worden door een Trans ?
 
Anyone experience with this romina/meily now in the hague before often in alkmaar. I don't know why, but she has had several ads on Kinky.

Hello, any news from mademoiselle? she's really hot, too bad we don't have a proper review...
 
Thanks! What do you mean by a bit crazy? 😨
Ze was laatst in Zwolle en heb toen een date met d'r gehad... aardige meid, temperamentvol en inderdaad een beetje gek. Ze vertelde over een ex-partner (trans, woonachtig in Spanje) die een vriend zou hebben die hacker zou zijn. Ze heeft thuis 5 telefoons en een Macbook en denkt dat die misschien zijn gehackt door ex & hacker om haar locatie te achterhalen. De Mac zou raar gedrag vertonen.

Even meegekeken op de Mac... met dat rare gedrag bedoelt ze het niet reageren of plotseling verspringen van de muis. Er zat echter ook een flinke barst in de touchpad en 't lijkt mij iets aannemelijker dat dat de oorzaak is, dan een hackjob.

Ze is dus een beetje angstig en gestresst. Woning was ook een bende trouwens. Liggen allemaal spulletjes op bank, stoelen en bed.
 
Laatst bewerkt:
Ze was laatst in Zwolle en heb toen een date met d'r gehad... aardige meid, temperamentvol en inderdaad een beetje gek. Ze vertelde over een ex-partner (trans, woonachtig in Spanje) die een vriend zou hebben die hacker zou zijn. Ze heeft thuis 5 telefoons en een Macbook en denkt dat die misschien zijn gehackt door ex & hacker om haar locatie te achterhalen. De Mac zou raar gedrag vertonen.

Even meegekeken op de Mac... met dat rare gedrag bedoelt ze het niet reageren of plotseling verspringen van de muis. Er zat echter ook een flinke barst in de touchpad en 't lijkt mij iets aannemelijker dat dat de oorzaak is, dan een hackjob.

Ze is dus een beetje angstig en gestresst. Woning was ook een bende trouwens. Liggen allemaal spulletjes op bank, stoelen en bed.
Ken me hier wel in vinden ze heeft ze niet allemaal op een rijtje in der hoofd. Dat was ook de voornamelijkste reden om contact te breken. Voor de rest leuke meid voor een avondje daar ook bij laten
 
She was recently in Zwolle and I had a date with her... nice girl, temperamental and indeed a bit crazy. She told me about an ex-partner (trans, living in Spain) who supposedly has a boyfriend who is supposedly a hacker. She has 5 phones and a Macbook at home and thinks that they may have been hacked by ex & hacker to find out her location. The Mac supposedly shows strange behavior.

Just looked at the Mac... with that strange behavior she means the mouse not responding or suddenly jumping. However, there was also a big crack in the touchpad and it seems to me a bit more likely that that is the cause, than a hackjob.

So she is a bit anxious and stressed. The house was also a mess by the way. There are all kinds of things on the couch, chairs and bed.
Thanks for your input, much appreciated ! Does it raise questions about health issues, if, maybe, she's not that reliable?
 
Terug
Bovenaan Onderaan