Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Denk deze?

Ja man heb al wat over dr geschreven inmiddels

Klopt ook links naar twitter en IG

Oh ja dan heb ik haar gesproken en mee gevideobelt. Ze is 100% echt dus, maar wel een tikkeltje mannelijker dan de fotos doen vermoeden

Maar het is een hele mooie en vooral lekkere meid dus ik ben benieuwd naar de eerste recensie
IMG_1126.jpeg

En eerlijk, als ze zo op me ligt te wachten, dan boeien die mannelijke handen en onderarmen (zichtbare aders enzo) me niet zoveel meer 🤤

Laatst bewerkt:

Deze isis in Utrecht staat al een paar maanden op kinky, maar kan nog geen recensie vinden.
Heeft iemand ervaring ?

Deze Sandra ook, mij nog nooit gelukt om een afspraak mee te maken, ze reageert meestal pas naar een dag, maar dan heb ik vaak geen tijd meer of ben al ergens anders geweest

Laatst bewerkt:
90% die er vorig jaar of 10 jaar geleden werkte werkt er nu nog steeds
Ik ben een jaar geleden voor het laatst geweest. Ik las in dit topic dat dominique gestopt is. Nu reageerde mikymike dat jeanette ook gestopt is.
Twee ramen van jeanette was paula met blond haar en verderop was paloma.
Aan de overkant was Karina. Weet je nog of dit klopt?En welke nieuwe of oude zijn er nu in de dagdienst?

@Mikymike Jammer dat jeanette gestopt is. Ben er een paar keer geweest en ze leverde atlijd een goede dienst.

@Mikymike Jammer dat jeanette gestopt is. Ben er een paar keer geweest en ze leverde atlijd een goede dienst.
Ben één keer bij Jeanette geweest een paar jaar geleden. Was wel iemand die me bijbleef, denk nog vaak aan dat halfuurtje met haar. Eén van de geilste shemales die ik ooit ontmoet heb. Werd uitgenodigd om eens privé bij haar langs te komen als ik de buurt was.

Ik ben een jaar geleden voor het laatst geweest. Ik las in dit topic dat dominique gestopt is. Nu reageerde mikymike dat jeanette ook gestopt is.
Twee ramen van jeanette was paula met blond haar en verderop was paloma.
Aan de overkant was Karina. Weet je nog of dit klopt?En welke nieuwe of oude zijn er nu in de dagdienst?

Ik had een paar weken geleden een rondje over de wallen gemaakt en was niet veel aanwezig. Doordeweeks zaten er nog een paar van vroeger. Karina ken ik ook nog van vroeger maar dan onder een andere naam zoals een paar andere daar nog. Kassandra zag ik nu op kinky, die ken ik ook nog van vroeger. Zat vaak op de Barndesteeg maar nu nog alleen prive. Ik ken nog twee liefhebbers van vroeger die nu gestopt zijn maar nog steeds heel goed ingevoerd en die hebben nog contact met oa Paula . Ik heb af en toe nog contact via de mail met ze. Zal ze eens vragen hoe het nu gaat in dat wereldje. Karina is volgens hun ook gestopt, getrouwd met een Nederlander laatste keer dat ik ze sprak. En Dominique is ook met een Nederlander getrouwd en gestopt hoewel er liefhebbers naar Spanje zijn gereisd en haar bezocht hebben icm een vakantie. Vaste trouwe klanten.

Ik had een paar weken geleden een rondje over de wallen gemaakt en was niet veel aanwezig. Doordeweeks zaten er nog een paar van vroeger. Karina ken ik ook nog van vroeger maar dan onder een andere naam zoals een paar andere daar nog. Kassandra zag ik nu op kinky, die ken ik ook nog van vroeger. Zat vaak op de Barndesteeg maar nu nog alleen prive. Ik ken nog twee liefhebbers van vroeger die nu gestopt zijn maar nog steeds heel goed ingevoerd en die hebben nog contact met oa Paula . Ik heb af en toe nog contact via de mail met ze. Zal ze eens vragen hoe het nu gaat in dat wereldje. Karina is volgens hun ook gestopt, getrouwd met een Nederlander laatste keer dat ik ze sprak. En Dominique is ook met een Nederlander getrouwd en gestopt hoewel er liefhebbers naar Spanje zijn gereisd en haar bezocht hebben icm een vakantie. Vaste trouwe klanten.
Deze kasandra werkt nog op de wallen?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.255
Leden
37.629
Nieuwste lid
Olivia094
Terug
Bovenaan Onderaan