Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Karina? Ziet er te lekker uit en ben bang dat de service matig is.

Heeft iemand nog tips voor een trio met 2 shemales? Ben op zoek naar een oprecht (lijkende) ervaring waar de beide shemales ook met elkaar en dus niet alleen met mij bezig zijn. Ik hoor het graag als iemand iets weet.

Lola & Ellen deden dit als stel (zie review), maar zijn sinds paar maanden uit elkaar. Ellen doet nu volgens mij wel trio's met andere dames, wellicht kan je haar eens benaderen? Met Lola deed ze in ieder geval alles ;)

Heb nu al voor de derde keer in korte tijd contact gehad met een shemale die zegt dat ik de politie bel en word ik geblokkeerd. Dat komt omdat mijn nummer op een of andere site vermeld staat. Ik denk dat er dus iemand, al dan niet per ongeluk, mijn nummer daarop heeft gezet met het bericht dat ik de politie bel. Terwijl ik dat nog nooit heb gedaan hè. Heb dit dus gehad bij drie verschillende shemales die zeggen dat ik de politie bel en me vervolgens blokkeren.

Heb nu al voor de derde keer in korte tijd contact gehad met een shemale die zegt dat ik de politie bel en word ik geblokkeerd. Dat komt omdat mijn nummer op een of andere site vermeld staat. Ik denk dat er dus iemand, al dan niet per ongeluk, mijn nummer daarop heeft gezet met het bericht dat ik de politie bel. Terwijl ik dat nog nooit heb gedaan hè. Heb dit dus gehad bij drie verschillende shemales die zeggen dat ik de politie bel en me vervolgens blokkeren.
Ja dan kan je het wel vergeten om nog met een shemale af te spreken als je nummer geregistreerd staat als politie. Ze gebruiken een soort website om nummers te checken

Ze gebruiken een soort website om nummers te checken
Eerder dat het het inner netwerk van de bendes is die alles aan de transen doorgeeft. Aangezien als de trans aangehouden wordt bij een inval het ook meteen betekend dat de criminele bendes die erachter zitten de woning niet meer kunnen gebruiken om te "verhuren" aan de transen.

Ik begrijp dat sommigen een 2de telefoon gebruiken voor contacten.
Altijd tweede telefoon gebruiken. Die dingen zijn niet duur. Hou dit leven gescheiden van je prive. Daar voorkom je een hoop problemen mee.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan