Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand een 'vergunde' massage-salon waar een ladyboy werkt, graag in de DM? In Den Haag ken ik Kitty en Angel (je hebt ook Jasmine in Nieuwegein). Maar ik zoek andere dames.

Weet iemand of Amanda van de barndesteeg/adam uit het verleden nog actief is ergens ?

Ook nog wel benieuwd naar andere toppers uit het verleden welke hier niet meer hier, op kinky of achter de ramen staan maar laat ik eens beginnen met Amanda

Weet iemand of Amanda van de barndesteeg/adam uit het verleden nog actief is ergens ?

Ook nog wel benieuwd naar andere toppers uit het verleden welke hier niet meer hier, op kinky of achter de ramen staan maar laat ik eens beginnen met Amanda
Ze had in het verleden ook een profiel op Kinky.nl. Maar ze is nu misschien naar een land, waar het lekker warm is.

Gast das gwn een vent. Wrm zal je voor zoiets gaan als je zoveel beters heb in amsterdam?
Is wel goedkoper 😉

Maar eens al zit ik te twijfelen of ik niet liever helemaal naar denhaag zou rijden om daar wat leuks te bezoeken.

Maar als ik iets over het hoofd zie in Amsterdam op dit moment wat lekker top is hoor ik het graag

Leuk.. Maar recensies hier over Emma /Nicole zijn nu niet echt fijn.

Daniela en haar vriendin Genesis zouden ook kunnen. Wel gek dat er over Genesis geen review is en alleen maar iets gezegd wordt over haar in review over daniela
Beetje of topic misschien
Welke top spreekt goed Engels.
Valt mij op dat de meeste beroerd Engels spreken.
Als je een beetje verbale communicatie ook op prijs stelt zoals ik is dat ook prettig.
Al was het alleen maar om aan te geven dat het iets te snel gaat 😂

Ik vraag me af hoe sommige nog leuk hebben na gepraat zoals in recensies staat. Bij meeste is het buiten Spaans niet veel.

Laatst bewerkt:
Is wel goedkoper 😉

Maar eens al zit ik te twijfelen of ik niet liever helemaal naar denhaag zou rijden om daar wat leuks te bezoeken.

Maar als ik iets over het hoofd zie in Amsterdam op dit moment wat lekker top is hoor ik het graag

Ze is zeker een jackpot. Begin volgend jaar reis ik sws naar denhaag en wil graag zeker die dame bezoeken. Het is erg al lange tijd zonder een ervaring met een shemale 😂

Geen idee. Het zou kunnen aangezien ze dezelfde naam gebruikte.

Edit: Na het lezen van de review topic (als ze dat is) denk ik dat ze toen misschien wel enorm depressief was. Achter de ramen is ze altijd vrolijk aan het dansen, compleet anders dan beschreven

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan