Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKut voor voor je, kan je wat herinneren aan haar service enzo.Lang geleden geweest, half dronken. Dus werd een duur bezoekje, gouden ketting kwijt.
Onder een andere naam of zijn er gewoon nog geen recensies?Deze zat eerst ook in rdam
Andere naam. Dacht valentina. Kwam haar ook op tinder tegenOnder een andere naam of zijn er gewoon nog geen recensies?
Geen idee ik dacht ik probeer hier informatie in te winnen dus hoor graag of iemand enig idee heeft. Ben van plan haar deze week te bezoeken maar was eerst benieuwd of er mensen al iets van informatie haddenAndere naam. Dacht valentina. Kwam haar ook op tinder tegen
Paar jaar geleden bij haar geweest. Was een prima date.. lekkere pik en beetje dominant.. maar daar hou ik wel van.. wel wat zakelijk maar verder goedIemand misschien nog ervaring met deze trans. Ze verblijft nu tijdje in den haag.
Cristel
Heb je zin in een geile sex date met een sexy shemale?
Ik ben Cristel, een echte TS en doet aan privé ontvangst in Amsterdam. Ik mooie ronde borsten en een harde pik. Vind je dat spannend? Bel voor een afspraak!www.kinky.nl
Weet je wat je ketting ongeveer waard was?Nee, te lang geleden. Kan mij alleen herinneren dat zij mijn hoofd nogal richting haar pik duwde, maar dat was om mijn ketting los te maken. Maar uitgekookte dame dus.
Bedankt voor het aanbod, maar is niet de oplossing denk ik.Weet je wat je ketting ongeveer waard was?
Zo ja, kom in mn DM en we gaan je ketting, dan wel de waarde ervan, even bij dr terughalen.
Dit soort dingen kunnen in mijn ogen niet ongestraft blijven
Ik ga deze vanavond, als het goed is, bezoeken. Heb contact met dr op Grindr.Heeft iemand ervaring met Kylie is nu in Lelystad..
25 Years, sexy and beautiful Tranny 100% Real
Hello My Loves, I'm KylieThe Comfort The Beauty The Elegance The Tenderness The Femininity Of A Cute Trans Young Woman That Will Make You Fall In Love Come Live With...www.kinky.nl
Heeft iemand ervaring met Kylie is nu in Lelystad..
25 Years, sexy and beautiful Tranny 100% Real
Hello My Loves, I'm KylieThe Comfort The Beauty The Elegance The Tenderness The Femininity Of A Cute Trans Young Woman That Will Make You Fall In Love Come Live With...www.kinky.nl
Ik denk wel dat ze je sloopt met haar 23cm, maar bij haar wil ik het wel meemaken, echt een schoonheid.Iemand ervaring met deze schoonheid? https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/arnhem/4055871-casandra
Ze ziet er erg lekker uit, maar heeft ook stevige prijzen…
Heb haar ook bezocht precies wat je zegt! Discretie niet zo best nee, die studenten vroegen ook waar ik moest wezen omdat de deur niet los ging maar ken ze toch niet dus boeit me dan ook niet.. maar even over kylie.. ze begon me ook onverwacht te rimmen! Dat deed ze lang en heerlijk! En allebij ook lekker klaar gekomen.. goeie ervaring!Kom er net vandaan. Weer zo eentje die er in t echt (iets) beter uitziet dan op dr amateuristisch gefotoshopte foto's. Ze is wel maximaal verbouwd van top tot teen, echt alles is nep, maar alles wel redelijk mooi gedaan, vooral dr ass!
Ze heeft me zonder condoom gepijpt en dit deed ze wel redelijk ok, niet diep. Heb dr lekker doggy gepakt en daarna kwam ze op me zitten, dat laatste hebben we zeker 20-25min gedaan en was heel intens, ze kreeg na een paar minuten ineens een ècht goeie stijve (de 18cm klopt wel) en toen ging ze helemaal los! Kei hard liggen rammen in dat kutje tot we beide kei hard klaarkwamen, zij op mijn buik en ik met condoom in dr ass.
Locatie was goed, schoon en opgeruimd, schone douche. Niet heel discreet, is een flatje naast het Centrum waar veel studenten wonen en rondlopen. Dus veel in en uitloop en gehang op de gallerij.
Geen echte recensie want dit gaat om een date via Grindr en miss doet ze sommige dingen niet met klanten.
Hahah nou was zo enorm geil dat ik daar niet over twijfelde... was wel lekker ding toch?@deepthroat had jij ook dat je niet helemaal kon plaatsen of ze echt vrouwelijk is of juist een atletisch gebouwde kleine dude met een enorme reet?
Haha jawel maar ik had een beetje tijdens t douchen achteraf, dat ze in de slaapkamer naar me stond te kijken en af te trekken, en ik totaal niet meer geil was van: waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Als mn geilheid weg analyseer ik t allemaal net ff anders dan als ik binnen kom zeg maar
Ik denk als dat zou zien, toch er vlug weer op sterkte zou zijn, en even kijken of we belangeloos konden verlengenHaha jawel maar ik had een beetje tijdens t douchen achteraf, dat ze in de slaapkamer naar me stond te kijken en af te trekken, en ik totaal niet meer geil was van: waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Als mn geilheid weg analyseer ik t allemaal net ff anders dan als ik binnen kom zeg maar
Hahah ojaa dat ken ik. En laat me raden.. had ze dr tong uit dr bek toen ze naar je keek en aftrok?Haha jawel maar ik had een beetje tijdens t douchen achteraf, dat ze in de slaapkamer naar me stond te kijken en af te trekken, en ik totaal niet meer geil was van: waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? Als mn geilheid weg analyseer ik t allemaal net ff anders dan als ik binnen kom zeg maar