Fredje020
Meubelstuk
Sommige hetero leden zullen zich flink genomen voelen als er achter komen dat ze als man geboren zijn.
Dit is precies de reden waarom ze in shemale moeten staan toch.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSommige hetero leden zullen zich flink genomen voelen als er achter komen dat ze als man geboren zijn.
Dat vind ik ook Fred. We kunnen niet van iedereen lid hier verwachten dat ze hun gender identiteit begrijpenDit is precies de reden waarom ze in shemale moeten staan toch.
ja mij ook.Lijkt me logisch dat het onder Shemale staat toch?
Feitelijk en biologisch gezien zijn het trans vrouwen en geen vrouwen! Voor transparantie lijkt mij beter om ervaringen met post-op dames bij shemale TS thread te plaatsen. Zoals ik eerder heb gedaan. Misschien voor de toekomst een extra sub- thread over post-op specifiek.Fredje dit is te betwisten. De post up transgender willen zich als vrouw identificeren. Van mij part staan ze apart of onder vrouwen. Sommige hetero leden zullen zich flink genomen voelen als er achter komen dat ze als man geboren zijn.
JaDit is Iva uit de Geleenstraat toch?
I see you soon xxx
Hello horny people:)I'm a small and femineth shemale that loves playing kinky games and sex. Would you like to have a nice time with a young, hot, horney and tight s...www.kinky.nl
Klopt Fred, dat is haar.Dit is Iva uit de Geleenstraat toch?
I see you soon xxx
Hello horny people:)I'm a small and femineth shemale that loves playing kinky games and sex. Would you like to have a nice time with a young, hot, horney and tight s...www.kinky.nl
Welk nr staat ze? Ik heb haar nog nooit gezien?Klopt Fred, dat is haar.
Voor wat het is : paar weken geleden in zijstraat, Hunsestraat. Maar ze heeft een naambord in raam staan, niet zo moeilijk te vinden dus.Laatste tijd weet ik niet, maar in het verleden heb ik haar paar keer gezien overdag, in de passage tegen over pisbak.
Het is maar wat je 'discriminatie' noemt.Nou jah, discriminatie door een Tgirl.
Wil ze die in een kratje terugsturen?Nou jah, discriminatie door een Tgirl. Alleen vrouwen, stellen, andere tgirls of shemails.
Prive ontvangst en sex afspraakjes met shemales
Prive ontvangst en sex afspraakjes met shemales. Een complete lijst met shemale sex advertenties. De telefoonnummers zijn allemaal 100% gecontroleerd.www.kinky.nl
Nu nodigen de foto's al niet echt uit, maar toch.
Technisch gezien wordt er gediscrimineerd. Maar gek is het wel. Ik zie hier geen ts in maar een vadsige 50-jarige man met een bh. Hij staat open voor 'andere' shemales (ofwel: andere vadsige 50-jarige mannen met een bh), of stellen, waarvan de helft man is. Dus waarom geen man alleen? Zou wel humor zijn als er nu een homostel reageert...Het is maar wat je 'discriminatie' noemt.
Als jij niet door een man wenst te worden genomen is dat dan discriminatie? ;-)
Technisch gezien wordt er gediscrimineerd.
Discriminatie is het maken van onderscheid tussen mensen op grond van niet relevante kenmerken. Anders geformuleerd: discriminatie is het ongelijk behandelen van mensen op basis van kenmerken die er niet toe doen.
Met 'technisch' bedoelde de letterlijke of de wetenschappelijke betekenis van discriminatie: "het maken van onderscheid". Je hebt helemaal gelijk dat een seksuele voorkeur voor de wet niet als discriminatie gezien kan worden.Wat is discriminatie? | Discriminatie Meldpunt Groningen
Discriminatie is het maken van onderscheid tussen mensen op grond van niet relevante kenmerken.www.discriminatiemeldpunt.nl
seksuele voorkeur is niet hetzelfde als discriminatie.
Ben ook wel benieuwd. Interessante vraag.In zijn algemeenheid ff vraagje. Binnenkort Gay Pride. Zou eerste keer worden maar als je ts dames wil ontmoeten naar welke event/straatfeest enz. moet je dan gaan? En welke dag? Meeste straatfeesten zijn overigens maar tot 00.00u, waar zijn de leuke afterparties? Of is een aparte topic beter?
Ben ook wel benieuwd. Interessante vraag.
dan wil ik wel een keer met haar stoeienBeste trans-liefhebbers, sinds kort heb ik weer kontakt met een oud vriendinnetje waarmee ik in het verleden wel eens stoute pay-dates mee deed. Ik was erg verbaasd toen ze me vertelde dat ze in transitie was. Haar borsten zijn veranderd in een jongenslijf, haar haar is kort maar ze heeft nog steeds een geile en natte kut. Dit is niet mijn afdeling maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Ik zie nergens dat dit wordt aangeboden maar ik lees ook niet de homo-gedeeltes van de bekende sex-sites. Kan iemand mij hier iets zinnigs over vertellen?
Ze is dus van vrouw naar man gegaan.Beste trans-liefhebbers, sinds kort heb ik weer kontakt met een oud vriendinnetje waarmee ik in het verleden wel eens stoute pay-dates mee deed. Ik was erg verbaasd toen ze me vertelde dat ze in transitie was. Haar borsten zijn veranderd in een jongenslijf, haar haar is kort maar ze heeft nog steeds een geile en natte kut. Dit is niet mijn afdeling maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Ik zie nergens dat dit wordt aangeboden maar ik lees ook niet de homo-gedeeltes van de bekende sex-sites. Kan iemand mij hier iets zinnigs over vertellen?
Je krijgt pas in 2023 een nieuwe kans. De Amsterdam pride week, is afgelopen weekend afgesloten. Dat neemt niet weg dat er door het hele jaar wel feestjes op de agenda staan.Ben ook wel benieuwd. Interessante vraag.