Eerst neuken onder het genot van een blikje cola.Ze heeft wel een haardroger beschikbaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEerst neuken onder het genot van een blikje cola.Ze heeft wel een haardroger beschikbaar.
Guilty as charged.Zijn er hier mensen die 250/300 euro voor een uur betalen voor een shemale?
Zie de prijzen steeds hoger worden. In Latijns Amerika mogen ze blij zijn dat ze 300 euro in een maand verdienen.
Ik vind het echt te veel voor een uurtje, effectief een half uurtje fun.
Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam
Grootste aanbod van geile shemales in Amsterdam die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Iemand ervaring met deze schoonheid
Ik vind € 100 voor een half uur het maxGuilty as charged.
Voor de echte schoonheden (eye of the beholder).
Dit is dan wel inclusief het complete pakket en een uur is dan ook echt een uur qua date en vaak nog wel langer. Ben dan meestal 2 uur binnen.
Ieder zijn ding natuurlijk. En daarin ook ieder zijn eigen grens qua geld.Ik vind € 100 voor een half uur het max
Daarnaast is na 30 minuten de spanning er ook wel af en heb ik bij een goed bezoek ook het complete pakket doorlopen
Ik heb hier en op hookers, regelmatig gelezen over Vera.Ik zoek twee top shemale's die mij kunnen gebruiken, hoef zelf niet te neuken zou graag geneukt willen worden.
Laatst mijn eerste ontmoet, en ze was echt wel aardig en deed vanalles. Ik hoef niet anaal, mocht wel beffen, maar miste toch wel wat. Zie Ivy.@Fredje020 heb je gelijk in, een trans met een kutje, is gewoonweg kut! Ik heb ze in het verleden wel geneukt, maar de hoeveelheid glijmiddel die ze voor hun designerdoos moeten gebruiken, is gewoonweg absurd. Ik heb er ooit een mogen "ontmaagden" - eerste neukbeurt in haar nieuwe kutje. Anale seks gaat gelukkig wel een stuk makkelijker/gewilliger, dan bij als meisje geboren vrouwen.
@PiaBeste heren,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie vrouwelijke ladyboy met een niet te grote formaat. Zou op zich niet heel moeilijk moeten zijn dacht ik..? Maar het valt echt tegen.
Kan er iemand mij hiermee helpen en laten zien welke ladyboy mij eens goed kan neuken. Reden dat ik een ladyboy wil is omdat ik tot 2x toe met een shemale heb afgesproken maar het deed teveel pijn en ging er niet diep in.
Alvast bedankt!
Beste BlackCherry.Beste heren,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie vrouwelijke ladyboy met een niet te grote formaat. Zou op zich niet heel moeilijk moeten zijn dacht ik..? Maar het valt echt tegen.
Kan er iemand mij hiermee helpen en laten zien welke ladyboy mij eens goed kan neuken. Reden dat ik een ladyboy wil is omdat ik tot 2x toe met een shemale heb afgesproken maar het deed teveel pijn en ging er niet diep in.
Alvast bedankt!
Excuus had t bericht niet afgemaakt
Dankjewel FredjeExcuus had t bericht niet afgemaakt
Heb m aangepast met link naar advertentie
Al een keer met poppers geprobeerd?Beste heren,
Alvast bedankt!
Het standje kan ook veel uitmaken. Doggy kan bijvoorbeeld moeilijk gaan, maar missio smooth as silk. Daarnaast maakt het ook wel een beetje uit hoe vaardig de neuker is.. soms is het gewoon ruk en doet het altijd pijn.Al een keer met poppers geprobeerd?
heb hetzelfde probleem. dildo van 2,8cm breedte lukt maar meer niet. Ook niet met poppers. en de meeste transen hebben (veel) bredere lul. Ik doe dit 1 à 2 keren per maand en veel vooruitgang heb ik helaas niet gemaakt. Spijtig. Droom ervan om eens genomen te wordenAl een keer met poppers geprobeerd?